Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da falt valget på Burnley. En helt middelmådig klubb, som kommer til å kjempe om playoff. Stallen var kanskje i det minste laget, og det oset ikke akkurat kvalitet over stallen. Jeg valgte kun å selge en douche, kun for småpenger. Jeg har heller ikke kjøpt så veldig mange spillere, men føler jeg har fått det beste ut av klubbens stramme budsjett.

 

Overganger inn:

Jordi Gomez (15M) - Kommer til å briljere på dette nivået, og selvsagt en nøkkelspiller for vårt lag. Gleder meg til å se han i aksjon.

Ryo Miyaichi (1M lån) - En ung asiatisk kant, med en god dose hurtighet og fancy oversteg. En spiller som kommer til å bli brukt mest som rotasjon, men ville kunne få nok av spilletid.

 

Jeg jobber på spreng for å sikre meg en ny midtbanespiller, en med mer defensive kalibrer. Har allerede prøvd å fått lånt inn Oriol Romeu og Coquelin, men begge avslo.

 

Har allerede et stort talent i klubben Jay Rodriguez. Muligens en av våre store stjernespillere, kommer til å bli stor i fremtiden.

 

Mitt første hinder som manager er mot Doncaster. Jeg forventer at klubben kjemper høyt oppe på tabellen, og playoff burde være realistisk.

Lenke til kommentar

Ok, er mækk lei av å spille med en juksefil nå :p Det har gått så sakte å teste ut endringer i rankinger og rykter for å se hva som skjer, at jeg må ha en annen fil å spille på. Noen tips? Jeg foretrekker engelsk fotball, men er egentlig åpen for det meste rundtom i de relativt store ligaene i Europa uten for kompliserte regler for en som ikke har spillt utenfor Norge/England siden CM 01/02!

 

Toppklubb ønskes ikke. Alt fra midt på treet i toppdivisjonen til dårligste i hele landet er interessant! :) I just need some help.

 

Bildet viser hvor mange og hvilke spillere/land/ligaer jeg er vandt med å bruke, så det er litt å ta av :)

 

EDIT: Note to self: Ikke lurt å være gira på å spille, også spørre. Folk har faktisk ett liv utenfor denne tråden :whistle:

post-152043-0-68393200-1328653088_thumb.jpg

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt fantastiske saver med York City, Grimbsy, Nottingham Forest og Notts County.

 

Ellers er det endel spennende franske lag. Fc Sochaux-Montebeliard er et meget spennende lag som jeg spiller med nå, har mange vellkjente navn blant FM-spillere, Cedric Bakambu, Marvin Martin og Sebastien Corchia for å nevne noen. Klubben har en gjennomsnittsalder på 21 år.

 

Eneste minuset er at det ikke er allverden til penger, men det gjør jo det bare mer imponerende om man klarer å føre det talentfulle laget til verdenstoppen.

 

Borussia Mochengladbach er et annet lag som er spennende. Marco Reus og Ter Stegen er to svært gode spillere og om du klarer å holde på de kan du bygge laget rundt førstnevnte, er et artig lag å styre og man får utrolig mye motivasjon til å spille med de.

Lenke til kommentar

Kan hende min St. Albans save er borte. Min gamer laptop røk her om dagen (har klart å brekke noe i ladings hullet, og merket det først når strømmen var borte. Sendt den til rep, men vet ikke om de kommer til å formatere hele greien. Vet ikke hvorfor de skulle det, men vet aldri med disse plassene xD. var i 2021 så er litt kjipern etter såååå mange år å endelig ha kommet til PL ^^

Lenke til kommentar

Hmm, har du noe sympatilag i de lavere divisjonene i England? Rushed & Diamonds f.eks? Mest fordi de har et festlig navn på laget sitt. Eventuelt londonklubben Cockfosters? Tror du må aktivere flere divisjoner om de skal finnes.

 

Flere divisjoner, å huffda! :p Vet jeg pleide å bruke bedriftslaget til Vauxhall en del ganger før :) Får se!

 

Selv har jeg hatt fantastiske saver med York City, Grimbsy, Nottingham Forest og Notts County.

 

Ellers er det endel spennende franske lag. Fc Sochaux-Montebeliard er et meget spennende lag som jeg spiller med nå, har mange vellkjente navn blant FM-spillere, Cedric Bakambu, Marvin Martin og Sebastien Corchia for å nevne noen. Klubben har en gjennomsnittsalder på 21 år.

 

Eneste minuset er at det ikke er allverden til penger, men det gjør jo det bare mer imponerende om man klarer å føre det talentfulle laget til verdenstoppen.

 

Borussia Mochengladbach er et annet lag som er spennende. Marco Reus og Ter Stegen er to svært gode spillere og om du klarer å holde på de kan du bygge laget rundt førstnevnte, er et artig lag å styre og man får utrolig mye motivasjon til å spille med de.

 

Tja, Frankrike eller Tyskland var kanskje ikke dumt! Selvom jeg nok starter lengre ned for å "bli kjent" først :)

Lenke til kommentar

Start med Chelmsford, og sørg for å få samme styre som jeg har fått. Etter du har vunnet Premier League to ganger på rappen med det laveste lønnsbudsjettet så vil styret fremdeles ikke utvide stadion og jeg har så og si nødt til å selge spillere som krever mer enn £80k/uken i lønn. FML.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...