Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Jeg starter alltid på nye FM med en god dose hat. På de fleste spillene er dette noe som går bort, men på FM 2010 ble jeg aldri kvitt denne følelsen. Spillet føltes dårligere enn 09 og jeg spilte det aldri noe særlig. Når jeg tenker meg om slo vel aldri 09 helt an hos meg heller. Gradvis negativ utvikling. 11 derimot likte jeg godt. 12 har jeg ikke fått tid til å komme over hatfasen på.

 

Har noe lignende på FIFA også. Hater 08, liker 09. Kan ikke fordra 10. Liker 11, liker absolutt ikke 12.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig fornøyd med 4-2-3-1'en min så langt selv.

 

Kjører:

KeeperKeeper

WingbackAuto StopperDefend BallplayingDefend WingbackAuto

BallwinningDefend DeeplyingDefend

WingerAttack TrequartistaAttack WingerAttack

TargetmanAttack

 

Og videre i denne formasjonen:

 

Reina

Johnson Skrtel Agger Enrique

Lucas Adam

Kuyt Suarez Downing

Carroll

 

Adam ryker nok så fort Gerrard er i form igjen...

Lenke til kommentar

Fikk ikke min sedvanlige 4-2-3-1 til å fungere så veldig bra, la kjapt om til en offansiv og flytende 4-4-2, og det bar frukter med en gang. Avslutta den halve sesongen på andreplass, á poeng med Manu, to poeng bak Arsenal. Carroll ble forøvrig skada i fire mnd, så ble nødt til å bruke Kuyt en god del på topp. Scora overraskende mye..

Lenke til kommentar

Ble 1-1 i mitt oppgjør med de. Middels fornøyd.

 

Starta forøvrig en save i Tippeligaen, med RBK. (Som har et bra lag, Chibbu er dog noe underrated imo) Og jeg må si det, overgangsvinduet har vært helt sykt! Spillere bytter klubber over en lav sko, og det er kun jeg som klarer å holde på profilene mine. Er jo såklart på grunn av liten database og få spillere som storklubbene kan kjøpe, men ærlig talt.. Demoen blir litt ødelagt av det.

 

Obifule fikk forøvrig sin debut på det Nigerianske landslaget, og det sier vel litt om hvor få spillere som er med. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...