Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg starter alltid på nye FM med en god dose hat. På de fleste spillene er dette noe som går bort, men på FM 2010 ble jeg aldri kvitt denne følelsen. Spillet føltes dårligere enn 09 og jeg spilte det aldri noe særlig. Når jeg tenker meg om slo vel aldri 09 helt an hos meg heller. Gradvis negativ utvikling. 11 derimot likte jeg godt. 12 har jeg ikke fått tid til å komme over hatfasen på. Har noe lignende på FIFA også. Hater 08, liker 09. Kan ikke fordra 10. Liker 11, liker absolutt ikke 12. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det har vært en stor utvikling fra FM10 og det i en positiv retning. Mye nytt som er veldig nyttig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 FM-følelsen min de siste årene har vært: 08: Ca samme som forrige, men litt nytt snacks. Gøy! 09: Gjesp. Samme som i fjor, bortsett fra 3D. 10: Nå begynner vi å snakke! 11: 12: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gleder meg stort til release nå altså. Eneste aberet er at jeg bare får nyte det i en uke før jeg skal på rep.øvelse Kommer til å ha abstinenser..! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Håhåhå. Den der skal du få høre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja, faen.. Men er bare fire dager, så skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Fordi du får FORTSATT spilt FM12 før Dark 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fordi du får FORTSATT spilt FM12 før Dark My thougts exactly! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg tipper til og med at du får spilt det, vært på rep og kommet tilbake, tatt en dusj og en kveld på fylla og kuret vekk den, og deretter startet FM12 igjen, fortsatt FØR Dark har vært i nærheten av å installere noe FM12. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Høres iallefall bra ut! Forøvrig digger jeg at keeper kan ha rolle som sweeper - gir laget mulighet til å stå enda høyere med forsvaret. Reina funker veldig bra som det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Er veldig fornøyd med 4-2-3-1'en min så langt selv. Kjører: KeeperKeeper WingbackAuto StopperDefend BallplayingDefend WingbackAuto BallwinningDefend DeeplyingDefend WingerAttack TrequartistaAttack WingerAttack TargetmanAttack Og videre i denne formasjonen: Reina Johnson Skrtel Agger Enrique Lucas Adam Kuyt Suarez Downing Carroll Adam ryker nok så fort Gerrard er i form igjen... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fikk ikke min sedvanlige 4-2-3-1 til å fungere så veldig bra, la kjapt om til en offansiv og flytende 4-4-2, og det bar frukter med en gang. Avslutta den halve sesongen på andreplass, á poeng med Manu, to poeng bak Arsenal. Carroll ble forøvrig skada i fire mnd, så ble nødt til å bruke Kuyt en god del på topp. Scora overraskende mye.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har ikke tapt enda, men det kommer nok. ManU borte i neste kamp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Håper dere begge taper. Min slue plan for mobbing ble en stor fiasko ser det ut som. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ble 1-1 i mitt oppgjør med de. Middels fornøyd. Starta forøvrig en save i Tippeligaen, med RBK. (Som har et bra lag, Chibbu er dog noe underrated imo) Og jeg må si det, overgangsvinduet har vært helt sykt! Spillere bytter klubber over en lav sko, og det er kun jeg som klarer å holde på profilene mine. Er jo såklart på grunn av liten database og få spillere som storklubbene kan kjøpe, men ærlig talt.. Demoen blir litt ødelagt av det. Obifule fikk forøvrig sin debut på det Nigerianske landslaget, og det sier vel litt om hvor få spillere som er med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Overganger i norske serier er jo generelt helt texas da. Hjelper vel heller ikke at det er mindre database. Legg ut screen av Chibbu. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er på jobb, kan slenge ut ett i kveld. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kan ikke skjønne at noen skulle mene han er undervurdert. :| Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hva faen! Jeg mener bestemt at han har veldig forskjellige stats på min save..! Skal definitivt følge opp dette. Edit: men, 19 på markering og 16 på takling? Veldig rart. Ser jo ut som stopperstats det der. Endret 12. oktober 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå