Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å score på fm12. 10 mål på 8 kamper, og spissene scorer så og si aldri. Taper mot Milan med 9 skudd og 2 ccc mot deres 5 og 0. Fair enough da, det er tross alt Milan. Vinner mot catania og fiorentina, men taper så mot Bologna der jeg scorer selvmål etter 22 sekunder før de så scorer på et av to skudd på mål, mens jeg kun får ett mål etter 85 min med sjangser og rangequitter for første gang på fm 12. Utrolig kjedelig at jeg ikke kan score fordi at jeg ikke treffer spillmekanismen godt nok, mens andre bare laster ned en random formasjon som ikke er tilpasset deres spillere og scorer i bøtter og spann.

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah fy faen, frustrasjonen som oppstår når ALLE TRE høyrebackene dine blir skadet i 2 måneder+ og den beste free transferen du finner (siden det er midt i sesong) er en spiller som spilte i Serie C1 før han ble sluppet!

 

OG SÅ BLIR HAN SKADET ETTER TRE KAMPER, WTF...

Lenke til kommentar

Ah fy faen, frustrasjonen som oppstår når ALLE TRE høyrebackene dine blir skadet i 2 måneder+ og den beste free transferen du finner (siden det er midt i sesong) er en spiller som spilte i Serie C1 før han ble sluppet!

 

OG SÅ BLIR HAN SKADET ETTER TRE KAMPER, WTF...

 

Lån en? ^^

 

Og tapte endelig i PL med St. Albans xD, mot Arsenal. 3 plass etter 11 kamper spilt. 8-2-1 i form ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Noe eg ikkje skjønner meg helt på. Spillere som spiller så og si kvar kamp, kommer treneren å foteller at spilleren sin utvikling har stoppet opp pga av stor mangel på kamperfaring. Kordan kan dette være mulig, når dem spiller heler tiden?

 

Pleier vel som regel å bety at spilleren ikke kan bli bedre? Nådd sitt potensiale liksom

Lenke til kommentar

Noe eg ikkje skjønner meg helt på. Spillere som spiller så og si kvar kamp, kommer treneren å foteller at spilleren sin utvikling har stoppet opp pga av stor mangel på kamperfaring. Kordan kan dette være mulig, når dem spiller heler tiden?

 

Pleier vel som regel å bety at spilleren ikke kan bli bedre? Nådd sitt potensiale liksom

 

Kanskje, men er usikker

Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå noe. Når spillere blir skadet, er man nødt til å sette de på hvile, eller skjer dette av seg selv? Og hvorfor ble Aly Cissokho oppkalt til landslaget hvor han måtte spille med gul skade status? Nå er han ute i enda noen måneder til, nr han egentlig skulle vært tilbake. Faen!

 

bump

Lenke til kommentar

Når man har kjøpt inn et talent som er betre enn den beste spilleren eg har på den posisjonen. Vil dette ødelegge utviklingen han ettersom han får hjelp fra spiller som er dårligere enn han? Kan han utvikle seg berre ved hjelp av mye kamp spilling eller er læring fra andre viktig i denne prossessen?

Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå noe. Når spillere blir skadet, er man nødt til å sette de på hvile, eller skjer dette av seg selv? Og hvorfor ble Aly Cissokho oppkalt til landslaget hvor han måtte spille med gul skade status? Nå er han ute i enda noen måneder til, nr han egentlig skulle vært tilbake. Faen!

 

bump

 

Gul skade menes at de kan spille, men ja har sjans til å bli skadet igjen. Blir han oppkalt er det bare å kalle han tilbake :p

Lenke til kommentar

Noe eg ikkje skjønner meg helt på. Spillere som spiller så og si kvar kamp, kommer treneren å foteller at spilleren sin utvikling har stoppet opp pga av stor mangel på kamperfaring. Kordan kan dette være mulig, når dem spiller heler tiden?

Pleier vel som regel å bety at spilleren ikke kan bli bedre? Nådd sitt potensiale liksom

Nei, får den der selv og, selv om de er 18. Bare la han spille et par kamper til, så får du ikke den beskjeden mer.

Lenke til kommentar

Trodde det sa seg selv jeg. Som Benjbo sier, du trenger ikke gjøre noe og han kan ikke spille.

 

 

Ellers spilte jeg kvart mot United i CL. 3-0 fordel United på Traffern, 5-0 til meg hjemme. Gøy.

I semien mot Marseille vinner jeg 1-0 hjemme og har et greid utgangspunkt. Kampen på Velodromen starter med 1-0 til franskmennene. Etter 20 syke minutter er jeg plutselig på 1-4, gøy. Kampen ender 3-4 og jeg er i finalen.

 

Som i fjor møter jeg City der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...