Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet en ny sesong nå og vunnet de 5 første heimekampene med fullstappa tribune, så spør eg om utviding av stadion og så kommer dem med at de ikkje føler at supportepotensialet kommer til å bli større i nær frammtid. Irriterendes, her kan vi tene mye pengre, men dem nekter plent

 

 

Har det samme problemet med Everton.

Salget av sesongkort før sesongen fyller tribunene og eg ledar premier league, men får ikkje større stadion..

Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå noe. Når spillere blir skadet, er man nødt til å sette de på hvile, eller skjer dette av seg selv? Og hvorfor ble Aly Cissokho oppkalt til landslaget hvor han måtte spille med gul skade status? Nå er han ute i enda noen måneder til, nr han egentlig skulle vært tilbake. Faen!

Lenke til kommentar

Funnet en killer-tactic nå forresten. Blir en del mål imot, men du verden for noen resultater forover.

 

Poacher - Trequartista - Poacher

Advanced Playmaker --------------------------------------- Advanced Playmaker

 

Wing Back -------- Defensive Midfielder --------- Wing Back

Ball Playing Defender - Central Defender

Keeper

Lenke til kommentar

Kjører 4-3-3 classic ver, eller skal man være helt nøyaktig er det 4-1-2-3 ^^, men vurderer å skifte for dette blir for lett. Slet litt i champ til jeg fikk denne formasjonen, etter det har jeg vel hatt en 90% winrate. I PL har jeg nettopp rykket opp og har 6 wins og 1 uavgjort. Greit nok har ikke spilt mot all verdens lag, og tottenham rundspilte meg selv om jeg fikk en lucky break 3 min på overtid som sikret seieren. Men et lag som mitt skal ikke ligge nr 2 i premier league med 3 mål i igjennomsnitt på alle kampene xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...