Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GAAAAAAAH!

 

Slo Arsenal, City og Chelsea og hadde eit 11 poengs forsprang på resten, so klikka spelet...

 

Niang og Destro har forøvrig vore fantastiske signeringar for meg, Destro fekk eg på free transfer i 2013 og han har vore stabilt over 7 i rating i 3 sesongar no.

Niang kosta 20mill og har vore på samme nivå som Destro, men har putta 20 mål på 16 kampa no.

 

Skulle ønske eg var like god til å finne forsvar..

Lenke til kommentar

Promotion sikret, hamret QPR 4-0 i playoff finalen. Ble årets manager med 3dje plass i ligaen. Min danske stjerne ble toppscrorer og en annen player of the season. Stadion blir utvided for de absolutt må utvide for å være god nok for PL xD og United vil ha meg som manager, avslo :D

 

*Update*

Vil ikke fylle på med poster her ^^

 

Startet PL sesongen, 3 innkjøp og mitt 140 mill budsjett er brukt opp. En forsvarspiller, en DM, og en ung spiss som holdes i rotasjon/backup.

 

Startet så så mot fulham, spilte bra, men lå under etter pause. Sa noen vise ord og whops snudde 0-1 til hele 6-1, stjernespissen med 4 mål!

 

Andre kamp skulle bli værre, tottenham. Forventes å tape med flere mål, og etter spillets gang ser ut til å gjøre det. Har ikke en målsjanse på 90 min, 4 mål spissen min spiller 6 så byttet han ut rundt 60 min inni. Og så skjer det. 3 min på overtid (av 3 vel å merke) får innbytteren rom, vender perfekt rundt siste forsvarer og plasserer inn målet. Uventet og deilig! :D

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Nydelig mål av Verratti,

 

Hvem er den beste spisssen av Aguero og G.Rossi? Og hvilken rolle, hadde dere gitt dem?

 

Edit: Hva med denne ideen? Rossi som spiss(Trequa)Og Aguero som OMS(Trequa) også får jeg dem til bytte plass hele tiden under kamp?

Jeg vil si Aguero. Har aldri helt fått Rossi til å funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...