DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 0-1 til pause. 1-8 fulltid. Føler det jeg sa i pausen funket. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) 3-0 mot leichester hjemme borte (O.o)i første playoff kamp. Smyger meg mot PL! *edit Endret 2. februar 2012 av Syncz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det var for godt til å være sant. Etter 8 mål på to seriekamper for Bonanno og 4 mål mot Aafk svartnet det for Aafk-spilleren. 4 uker ute. Møkkamann. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 GAAAAAAAH! Slo Arsenal, City og Chelsea og hadde eit 11 poengs forsprang på resten, so klikka spelet... Niang og Destro har forøvrig vore fantastiske signeringar for meg, Destro fekk eg på free transfer i 2013 og han har vore stabilt over 7 i rating i 3 sesongar no. Niang kosta 20mill og har vore på samme nivå som Destro, men har putta 20 mål på 16 kampa no. Skulle ønske eg var like god til å finne forsvar.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Forsvaret kommer seg ofte etterhvert. Tror jeg aldri har sett dette på FM før: http://www.youtube.com/watch?v=U61FT7iMUEE 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 3-0 Hjemme også. 6-0 sammenlagt er greit ^^ En playoff kamp igjen så er jeg i PL! Hadde et nydelig frispark rett utenfor 16 meteren, skrur seg fint og rett i krysset, mesterverk. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Promotion sikret, hamret QPR 4-0 i playoff finalen. Ble årets manager med 3dje plass i ligaen. Min danske stjerne ble toppscrorer og en annen player of the season. Stadion blir utvided for de absolutt må utvide for å være god nok for PL xD og United vil ha meg som manager, avslo *Update* Vil ikke fylle på med poster her ^^ Startet PL sesongen, 3 innkjøp og mitt 140 mill budsjett er brukt opp. En forsvarspiller, en DM, og en ung spiss som holdes i rotasjon/backup. Startet så så mot fulham, spilte bra, men lå under etter pause. Sa noen vise ord og whops snudde 0-1 til hele 6-1, stjernespissen med 4 mål! Andre kamp skulle bli værre, tottenham. Forventes å tape med flere mål, og etter spillets gang ser ut til å gjøre det. Har ikke en målsjanse på 90 min, 4 mål spissen min spiller 6 så byttet han ut rundt 60 min inni. Og så skjer det. 3 min på overtid (av 3 vel å merke) får innbytteren rom, vender perfekt rundt siste forsvarer og plasserer inn målet. Uventet og deilig! Endret 3. februar 2012 av Syncz Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Nydelig mål av Verratti, Hvem er den beste spisssen av Aguero og G.Rossi? Og hvilken rolle, hadde dere gitt dem? Edit: Hva med denne ideen? Rossi som spiss(Trequa)Og Aguero som OMS(Trequa) også får jeg dem til bytte plass hele tiden under kamp? Endret 3. februar 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Typisk Verratti. Fantastisk spiller i FM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Nydelig mål av Verratti, Hvem er den beste spisssen av Aguero og G.Rossi? Og hvilken rolle, hadde dere gitt dem? Edit: Hva med denne ideen? Rossi som spiss(Trequa)Og Aguero som OMS(Trequa) også får jeg dem til bytte plass hele tiden under kamp? Jeg vil si Aguero. Har aldri helt fått Rossi til å funke. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kagawa, som jeg hentet gratis, sliter med å tilpasse seg livet i England. Hva bør jeg gjøre? Gi han litt ferie, eller hente inn noen som kan hjelpe han (som en annen japansk spiller e.l.)? Det er tidlig i sesongen, og de viktigste kampene kommer ikke enda. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Greit å sende på ferie en uke, pleier som regel å funke litt. Hjelper nok også om de henter en annen japse ja. Kjipt når så skjer. Kagawa er klasse, btw. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kagawa er klassespiller ja. Men er han best offensivt sentralt i banen, eller på venstrekanten i en 4-2-3-1? For meg fungerer han omtrent like godt i begge roller. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jepp, funka like greit over hele fjøla til meg. Er vel tobent, såvidt jeg kan huske. Traina han til å spille på venstresida også. Lenke til kommentar
Braka94 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Siste kampen i Premier League og møter United. Vinneren vinner ligaen og jeg er veldig fornøyd!!!!!!!!! Endret 3. februar 2012 av Braka94 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Screenshot av lagoppstillingene? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Haha. Tynt at det laget du kjemper i toppen med går på en sånn smell. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det der blir for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå