Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jukse og jukse. Det er ikke akkurat så jeg skal endre på resultater her, heller det at spillet har lagt inn en sperre som gjør at det faen ikke kommer store norske talenter.

 

Legger du til norske talenter vet du hvem det er så da kan du hente dem lett. Aka, free talent uten scouting :p.

 

Men skal ikke dømme siden det er DITT spill og du kan gjøre hva du vil ^^, Synes det bare er litt rart å klage at man må betale for en tjeneste (og det er snakk om donasjon på Min 1$ xD)

Lenke til kommentar

Legger du til norske talenter vet du hvem det er så da kan du hente dem lett. Aka, free talent uten scouting :p.

 

Men skal ikke dømme siden det er DITT spill og du kan gjøre hva du vil ^^, Synes det bare er litt rart å klage at man må betale for en tjeneste (og det er snakk om donasjon på Min 1$ xD)

Du har tydeligvis ikke fått med deg helt hva jeg har skrevet. Jeg skal ikke fysisk legge til norske talenter. Jeg skal endre på oppsettet slik at det er MULIG at det kommer opp flere norske talenter, eller bare talenter i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Norske talenter kommer etterhvert, hadde et par greie en på min save, er nå nok realistisk som det er siden norsk fotball ikke akkurat produserer allverden med talenter siden de ikke får vist seg frem før de blir "for gamle"

 

*edit

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opp igjennom har norge produsert mer enn 1 kvalitetsspiller per 20 år. Se på Bratseth, Grodås, Flo, han andre i Tyskland(andersen?), fjørtoft, Johnsen, Berg, mykland osv osv.

 

Edit: Snakker om spillere som har spilt på et relativt høyt nivå i europeiske ligaer.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Det Syncz sa.

 

Det er jo helt borti natta å komme med noen av disse spillerene. Bratseth var sikkert god i Werder Bremen han, men europeisk toppklasse var det vel ikke. Jeg vet ikke, jeg greide knapt å tørke meg selv bak når han la opp. Tore André Flo? Spiss på et middels Chelsea-lag på en tid hvor England virkelig ikke var av de aller beste ligaene i Europa. Fjørtoft? Mykland? Spillere som fjasa rundt i Østerrike og Sveits? Kjære vene ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...