Patrick123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vel, det er 4-5 måneder til jeg kommer til et sted med et nett som ikke er styrt av Nord-koreanske myndigheter så det er bare å legge FM-karrieren min på hylla... vel anvendte penger på jeg si! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har du ikke hotspot på mobil eller noe? Lisensen kan koste så lite som 7,80kr Fortsatt toillat. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fortsatt toillat. Er ikke tullete å betale folk for å utvikle ting. Lag sjæl om du skal ha gratis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Derfor går det enda mer respekt til han som har utviklet FM Genie Scout, som gjør det på fritiden. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Haha denne diskusjonen igjen. Å nei, får ikke jukset gratis lengre... ;P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jukse og jukse. Det er ikke akkurat så jeg skal endre på resultater her, heller det at spillet har lagt inn en sperre som gjør at det faen ikke kommer store norske talenter. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har du ikke hotspot på mobil eller noe? Hotspot-hvaforno? 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er så jævlig irriterende med folk som sitter på internett og klager over at de ikke kommer seg på internett. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har du ikke hotspot på mobil eller noe? Hotspot-hvaforno? Hotspot på mobilen. Altså bruke mobilen som trådløst nett bare for å logge seg på der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg antar at det er noe du kun kan gjøre med en sånn Iphone eller noe lignende? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 iPhone, Android, you name it. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har en Nokia Navigator så... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 ...så kjøp en ny mobil. Slår Dortmund 0-1 borte, selv med én mann mindre i 65 min. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er så jævlig irriterende med folk som sitter på internett og klager over at de ikke kommer seg på internett. Var ikke det han klaget over. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jukse og jukse. Det er ikke akkurat så jeg skal endre på resultater her, heller det at spillet har lagt inn en sperre som gjør at det faen ikke kommer store norske talenter. Legger du til norske talenter vet du hvem det er så da kan du hente dem lett. Aka, free talent uten scouting . Men skal ikke dømme siden det er DITT spill og du kan gjøre hva du vil ^^, Synes det bare er litt rart å klage at man må betale for en tjeneste (og det er snakk om donasjon på Min 1$ xD) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Legger du til norske talenter vet du hvem det er så da kan du hente dem lett. Aka, free talent uten scouting . Men skal ikke dømme siden det er DITT spill og du kan gjøre hva du vil ^^, Synes det bare er litt rart å klage at man må betale for en tjeneste (og det er snakk om donasjon på Min 1$ xD) Du har tydeligvis ikke fått med deg helt hva jeg har skrevet. Jeg skal ikke fysisk legge til norske talenter. Jeg skal endre på oppsettet slik at det er MULIG at det kommer opp flere norske talenter, eller bare talenter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Norske talenter kommer etterhvert, hadde et par greie en på min save, er nå nok realistisk som det er siden norsk fotball ikke akkurat produserer allverden med talenter siden de ikke får vist seg frem før de blir "for gamle" *edit Endret 2. februar 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Opp igjennom har norge produsert mer enn 1 kvalitetsspiller per 20 år. Se på Bratseth, Grodås, Flo, han andre i Tyskland(andersen?), fjørtoft, Johnsen, Berg, mykland osv osv. Edit: Snakker om spillere som har spilt på et relativt høyt nivå i europeiske ligaer. Endret 2. februar 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 I 2020 er rundt 8 spillere rundt om kring på storklubber i europe (regens) så er da ikke så ille det ^^ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det Syncz sa. Det er jo helt borti natta å komme med noen av disse spillerene. Bratseth var sikkert god i Werder Bremen han, men europeisk toppklasse var det vel ikke. Jeg vet ikke, jeg greide knapt å tørke meg selv bak når han la opp. Tore André Flo? Spiss på et middels Chelsea-lag på en tid hvor England virkelig ikke var av de aller beste ligaene i Europa. Fjørtoft? Mykland? Spillere som fjasa rundt i Østerrike og Sveits? Kjære vene ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå