Hugol Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Satse på kontringer mot de svakeste lagene i ligaen? er ikke det ganske døvt? I tillegg har jeg det værte forsvaret i historien. Ikke får jeg middler til nye heller.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Sats ungt eller kom deg gjennom markedet for å se om du finner noen som vil vekk. For min del spiller jeg med samme taktikk uansett. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 venstre backen min blei skada i ein treningskamp, so satt inn andre keeperen på pur f.. Han klarte jaggu å putte eit mål på corner :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Hahaha. Den ultimate følelsen. :!: Ellers er det første gang at jeg i år IKKE får beskjeden at jeg har blitt gitt en tøff gruppe i CL. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 What the faak to do. Spiller med Lyon nå. Vant nettopp ligaen og cupen for andre gang på rad. Nå vil ManUtd ha meg ettersom Sir.Tyggis la opp. Skal jeg godta? De har jo et helt sykt budsjett, men jeg fikk nettopp kjøpt Yan m'vila som jeg har sikklet på i flere år. Hjelp meg fort! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Ta jobben og kjør de i grøfta! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Det er jo en fantastisk mulighet for å utvide "CVen" min samt få litt mer erfaring. Alikevel er jeg glad i å spille med Lyon og fikk nettopp M'vila med Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Startet engang en karriere som manager for Liverpool. Solgte absolutt alle spillerne for en slikk og ingenting før jeg hentet spillere som såvidt ville fått starte for Hamkam. Så sluttet jeg i jobben, lente meg tilbake og så på hvordan de klarte seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Det der har frista meg å gjøre flere ganger. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Grøftekjøring er morsomt, prøvde det selv engang, bare litt annerledes. Tilbydde kontrakter verdt £250.000/w til alle spillerne i Manchester City, av en eller annen grunn fortsatte eieren å spytte inn penger. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 En ting jeg har lurt på lenge. Hva avgjør om du skal spille bredt eller smalt, kjapt eller tregt og stå høyt eller lavt? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 En ting jeg har lurt på lenge. Hva avgjør om du skal spille bredt eller smalt, kjapt eller tregt og stå høyt eller lavt? Det med bredde har vel med banestørrelse, om du har gode kanter og selvfølgelig formasjon. Jeg pleier å stå høyt dersom jeg er favoritt, og jeg har relativt kjappe midstoppere. Kjipt å bli kontret i senk med treige midtstoppere mot kjappe spisser. Derfor ligger jeg også noe lavere med forsvarslinjen dersom det er kjappe spisser på motstanderlaget. Det er mine erfaringer ihvertfall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Er så herlig å knuse rivalene. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Noen andre her enn meg som har fått Mirel Radoi til å funke? Sykt god midtstopper som har tatt over Samba sin plass med glans! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Darwin quintero er det største røverkjøpet i spillet! Gjorde 46 mål på 35 kamper i championship med Leeds. Kostet meg 17 mill. NOK Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Vurdere å selge Korcsmar nå. Han er en veldig stabil god midtstopper, men føler han sliter med å holde nivået når det kommer lag som er på et høgare nivå enn det laget vanligvis spiller mot. Dette er kun han som sliter med dette kvar gang. Hadde han ikkje hatt problem med å spille på det nivået han bruker, så hadde aldri vurdert det. Han er også kaptein for laget, å da er det dumt å slite så pass som han gjør mot antatt sterkere lag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Følelsen man får når man leder 78%-22% i possession, 36-2 i Shots, 5-0 i Woodwork og man endelig netter i det 119.minutt og vinner kampen med sifrene 3-2. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Må få tak i beidre forsvar, 64-50 i målforskjell.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Følelsen man får når man leder 78%-22% i possession, 36-2 i Shots, 5-0 i Woodwork og man endelig netter i det 119.minutt og vinner kampen med sifrene 3-2. Enn når man taper en kamp 1-0 etter 5 woodwork, 25 skudd for deg (12 på mål), 70% possession, mens de har ett skudd på mål. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Tips til en god og stabil venstreback? prisen ikke høyere enn 150 mill. Er i 2015 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå