Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

True. Dessuten er vel quickstartene lagt inn med haken på "Allow transfer budgets in first window" fjernet, jeg fikk hvertfall bare £2m med Liverpool (£2,6m hvis jeg valgte Win the league!!!) og DET holder jo ikke, det er jo fortsatt søppel som må erstattes.

 

Jeg fortsatte likevel med det samme som jeg har gjort de siste årene:

 

I løpet av 2 dager har jeg sparket omtrent ~50 juniorspillere som aldri vil bli gode nok.

 

Suso er vel ca den eneste jeg har beholdt (Flanagan, Robinson og Wilson regner jeg som reservelagsspillere).

Liverpool brukte ganske mye i dette transfervinduet, hva i all verden er det som tilsier at det skal være noe mer enn 2 millioner pund igjen?

 

Edit: Den haken for å skru av transferbudsjett er fjernet i demoen, ja. Jeg klarte ihvertfall ikke å finne den.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

For added effect, mulig jeg holder coveret opp ved siden av PC-skjermen, hvor splashscreenen til FM12 vises. Aiaiai.

 

Men nok DJ-mobbing nå, har folk gjort seg noen tanker om første save? Skal dere fortsette på demosaven, eller blir det fersk start?

 

I år har jeg bevisst ikke lastet ned demoen. Mest fordi at jeg jobber i over 100% stilling og må i tillegg ta litt ekstra utdanning ved siden av, og da er det dummeste jeg gjør å installere en ny fm. Dessuten er det, som andre sier, litt stusselig med liten størrelse på databasen. Ikke det at maskineriet mitt takler maks, men medium har tidligere gått bra.

 

 

Sant det ja.

 

Nei, blir ny save. Tror jeg skal ta Levanger FK til Champions League.

 

Det er en god plan. Lurer på hvor Stig Gøran Brenne m.fl. som har Levanger bakgrunn befinner seg i det nye spillet. Jeg har vel ikke spilt et storlag på flere år, så jeg må neste se hvilke lag jeg kan leke meg med nede i divisjonen i England eller Norge eller noe.

Lenke til kommentar

Det er en god plan. Lurer på hvor Stig Gøran Brenne m.fl. som har Levanger bakgrunn befinner seg i det nye spillet. Jeg har vel ikke spilt et storlag på flere år, så jeg må neste se hvilke lag jeg kan leke meg med nede i divisjonen i England eller Norge eller noe.

Stigen var ikke i LFK, eller i spillet i det hele tatt i fjorårets versjon, så det var jo litt stusselig for oss som regner ham som et sikkerstikk uansett hvilken liga man starter i.

 

Ellers må jeg bare si at dette spillet kommer til å bli da bomb.. Tida går, som vanlig i FM, utrolig fort når en setter seg ned.

Lenke til kommentar

Stigen var ikke i LFK, eller i spillet i det hele tatt i fjorårets versjon, så det var jo litt stusselig for oss som regner ham som et sikkerstikk uansett hvilken liga man starter i.

 

Ellers må jeg bare si at dette spillet kommer til å bli da bomb.. Tida går, som vanlig i FM, utrolig fort når en setter seg ned.

 

Stigen var i spillet i fjor, da. Jeg tror jeg har kjøpt ham (fra fri) på hvert eneste game jeg har spilt, fordi at han er definisjonen på kvalitet i den defensive midtbanen. I det minste innen LLM. Sånn på siden kan det navnes at det er et utvalg solide spillere med fortid i Levanger eller Steinkjer.

Lenke til kommentar

Om man spiller ordentlig LLM skal man vel egentlig ikke kjøpe spillere speiderene dine ikke finner til deg. Man kan selvsagt scoute spillere som blir omtalt i media i spillet, man spiller mot eller man oppdager på statistikkfanene, men å bruke player search eller skrive inn navnet på spillere man vet presterer er juks.

 

Red.: Det er selvsagt fritt frem for å spille som man vil, men tradisjonelt har LLM et sett regler.

Lenke til kommentar

Om man spiller ordentlig LLM skal man vel egentlig ikke kjøpe spillere speiderene dine ikke finner til deg. Man kan selvsagt scoute spillere som blir omtalt i media i spillet, man spiller mot eller man oppdager på statistikkfanene, men å bruke player search eller skrive inn navnet på spillere man vet presterer er juks.

 

Red.: Det er selvsagt fritt frem for å spille som man vil, men tradisjonelt har LLM et sett regler.

 

Ok. Det visste jeg ikke. JEg trodde bare at LLM var en forkorting for Lower League Management, der man tok hånd om en klubb langt nede i divisjonssystemet. Jeg visste ikke noe om reglene tilknyttet. Da spiller jeg ikke LLM, men jeg begynner nederst i divisjonene og prøver å dra laget mitt oppover i systemet. Det er kanskje "juks" å søke frem spillere, men jeg føler at det veier opp for det faktum at å få arbeidstillatelse for en spiller der nede i divisjonene er så godt som umulig, enda mange av klubbene i virkeligheten har spiller uten noen europeisk nasjonalitet eller landskamper for sitt land, men fremdeles har dem som spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...