Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Atald: Det har de siste årene vært et eget valg at man kan hake av for "Allow transfer budgets in the first window", og jeg lurer på om den haken ikke er der på demo-quickstartene. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) True. Dessuten er vel quickstartene lagt inn med haken på "Allow transfer budgets in first window" fjernet, jeg fikk hvertfall bare £2m med Liverpool (£2,6m hvis jeg valgte Win the league!!!) og DET holder jo ikke, det er jo fortsatt søppel som må erstattes. Jeg fortsatte likevel med det samme som jeg har gjort de siste årene: I løpet av 2 dager har jeg sparket omtrent ~50 juniorspillere som aldri vil bli gode nok. Suso er vel ca den eneste jeg har beholdt (Flanagan, Robinson og Wilson regner jeg som reservelagsspillere). Liverpool brukte ganske mye i dette transfervinduet, hva i all verden er det som tilsier at det skal være noe mer enn 2 millioner pund igjen? Edit: Den haken for å skru av transferbudsjett er fjernet i demoen, ja. Jeg klarte ihvertfall ikke å finne den. Endret 10. oktober 2011 av DurinVIII Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vil ha Eden Hazaaaaard Velvel, får vel prøve å selge unna noe skrot da. Merker fort forskjellen på FIFA og FM når det gjelder transfers... på FIFA er andre klubber langt mer kjøpevillige enn de er på FM. En mellomting hadde vært fint og realistisk. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Litt offtopic. For å fortsette din kommentar Leo. Så er dette det første fifa spillene gjennom tidene andre klubber kjøper spille uten at spillern er til salgs... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nuhvel, jeg har ikke spilt FIFA siden FIFA'99, så jeg vet ikke Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Syns det er en fin balanse på overganger på FM jeg. Demoen blir litt kunstig siden det er liten database, ergo færre spillere. FM > FIFA. Seconded. Men koser meg med FIFa nå og da også, vel og merke. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Thirded, men høyere kompisfaktor på FIFA. Lettere å "ta seg en kamp" på FIFA enn å starte nettverksgame eller hotseat på FM. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Indeed. Da må en jaggu bruke en uke for å få no ut av det. (Satt på spissen) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 For added effect, mulig jeg holder coveret opp ved siden av PC-skjermen, hvor splashscreenen til FM12 vises. Aiaiai. Men nok DJ-mobbing nå, har folk gjort seg noen tanker om første save? Skal dere fortsette på demosaven, eller blir det fersk start? I år har jeg bevisst ikke lastet ned demoen. Mest fordi at jeg jobber i over 100% stilling og må i tillegg ta litt ekstra utdanning ved siden av, og da er det dummeste jeg gjør å installere en ny fm. Dessuten er det, som andre sier, litt stusselig med liten størrelse på databasen. Ikke det at maskineriet mitt takler maks, men medium har tidligere gått bra. Sant det ja. Nei, blir ny save. Tror jeg skal ta Levanger FK til Champions League. Det er en god plan. Lurer på hvor Stig Gøran Brenne m.fl. som har Levanger bakgrunn befinner seg i det nye spillet. Jeg har vel ikke spilt et storlag på flere år, så jeg må neste se hvilke lag jeg kan leke meg med nede i divisjonen i England eller Norge eller noe. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Åssen er årets versjon? Er det nok nye ting til at man burde kjøpe det? Har en save-game i FM10 som for tiden er i 2028 som jeg nødig vil stoppe å spille... :-) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er en god plan. Lurer på hvor Stig Gøran Brenne m.fl. som har Levanger bakgrunn befinner seg i det nye spillet. Jeg har vel ikke spilt et storlag på flere år, så jeg må neste se hvilke lag jeg kan leke meg med nede i divisjonen i England eller Norge eller noe. Stigen var ikke i LFK, eller i spillet i det hele tatt i fjorårets versjon, så det var jo litt stusselig for oss som regner ham som et sikkerstikk uansett hvilken liga man starter i. Ellers må jeg bare si at dette spillet kommer til å bli da bomb.. Tida går, som vanlig i FM, utrolig fort når en setter seg ned. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Stigen var ikke i LFK, eller i spillet i det hele tatt i fjorårets versjon, så det var jo litt stusselig for oss som regner ham som et sikkerstikk uansett hvilken liga man starter i. Ellers må jeg bare si at dette spillet kommer til å bli da bomb.. Tida går, som vanlig i FM, utrolig fort når en setter seg ned. Stigen var i spillet i fjor, da. Jeg tror jeg har kjøpt ham (fra fri) på hvert eneste game jeg har spilt, fordi at han er definisjonen på kvalitet i den defensive midtbanen. I det minste innen LLM. Sånn på siden kan det navnes at det er et utvalg solide spillere med fortid i Levanger eller Steinkjer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Om man spiller ordentlig LLM skal man vel egentlig ikke kjøpe spillere speiderene dine ikke finner til deg. Man kan selvsagt scoute spillere som blir omtalt i media i spillet, man spiller mot eller man oppdager på statistikkfanene, men å bruke player search eller skrive inn navnet på spillere man vet presterer er juks. Red.: Det er selvsagt fritt frem for å spille som man vil, men tradisjonelt har LLM et sett regler. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Om man spiller ordentlig LLM skal man vel egentlig ikke kjøpe spillere speiderene dine ikke finner til deg. Man kan selvsagt scoute spillere som blir omtalt i media i spillet, man spiller mot eller man oppdager på statistikkfanene, men å bruke player search eller skrive inn navnet på spillere man vet presterer er juks. Red.: Det er selvsagt fritt frem for å spille som man vil, men tradisjonelt har LLM et sett regler. Ok. Det visste jeg ikke. JEg trodde bare at LLM var en forkorting for Lower League Management, der man tok hånd om en klubb langt nede i divisjonssystemet. Jeg visste ikke noe om reglene tilknyttet. Da spiller jeg ikke LLM, men jeg begynner nederst i divisjonene og prøver å dra laget mitt oppover i systemet. Det er kanskje "juks" å søke frem spillere, men jeg føler at det veier opp for det faktum at å få arbeidstillatelse for en spiller der nede i divisjonene er så godt som umulig, enda mange av klubbene i virkeligheten har spiller uten noen europeisk nasjonalitet eller landskamper for sitt land, men fremdeles har dem som spillere. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Alt klappet og klart for FM 21 Oktober! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Åssen er årets versjon? Er det nok nye ting til at man burde kjøpe det? Har en save-game i FM10 som for tiden er i 2028 som jeg nødig vil stoppe å spille... :-) Ingen..? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er jo bare å teste demoen det djorgen. Det er derfor demoer slippes! Svaret mitt er uansett; Ja, kjøp årets versjon. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er enig, kjøp årets versjon. Storkoser meg med demoen. Elsker den. Helt konge. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Prøv demoen, iallefall. Koster deg ikke mye tid. Personlig er jeg iallefall veldig fornøyd sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå