Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, denne kampen gjorde at datan min fikk gjennomgå. Det er greit at eg har et ungt lag, men når det er mine mest erfarne spillere som underpresterer totalt mot Liverpool i Cl så eksploderer det hos meg. Var like før det vart 2 - 3 spontansalg. Men lå ned spillet og fikk roet meg ned. Virker som om de beste spillerene mine gir blanke faen i å prestere mot betre lag enn meg.

 

Kjenner den følelsen der. Har slått mot skjermen mange ganger, men stoppet slagene rett før jeg treffer. Husker jeg ødelagte en annen bærbar engang ved å mose hånden ned på tastaturet. Ingen ting funket etter det, så har bestemt meg for å gå ut fra rommet nå. Men det var tross alt på CSS da.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med laget mitt nå, og formen doms. 17 kamper uten tap i Premier League og leder ligaen!

Du har jo tre tap? Eller er det jeg som har gått glipp av no?

 

Men uansett imponerende å lede ligaen med Milwall.

Tre tap ja, men godt fornøyd bortsett fra det!

Hvilket lag er du a?

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med laget mitt nå, og formen doms. 17 kamper uten tap i Premier League og leder ligaen!

Du har jo tre tap? Eller er det jeg som har gått glipp av no?

 

Men uansett imponerende å lede ligaen med Milwall.

Tre tap ja, men godt fornøyd bortsett fra det!

Hvilket lag er du a?

Men, da har du ikke 17 kamper uten tap, ikke bry deg, bare jeg som er rar :/

 

Har nettopp kommet fra Laliga etter at jeg vant serien og CL, og nå har jeg tatt over Chelsea, målet er å vinne alle cupene, også ta turen til Italia. Etter Italia, tenker jeg Nederland kanskje? Eller noen andre ligaer som kan være morsomme, tips?

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med laget mitt nå, og formen doms. 17 kamper uten tap i Premier League og leder ligaen!

Du har jo tre tap? Eller er det jeg som har gått glipp av no?

 

Men uansett imponerende å lede ligaen med Milwall.

Tre tap ja, men godt fornøyd bortsett fra det!

Hvilket lag er du a?

Men, da har du ikke 17 kamper uten tap, ikke bry deg, bare jeg som er rar :/

 

Har nettopp kommet fra Laliga etter at jeg vant serien og CL, og nå har jeg tatt over Chelsea, målet er å vinne alle cupene, også ta turen til Italia. Etter Italia, tenker jeg Nederland kanskje? Eller noen andre ligaer som kan være morsomme, tips?

Jeg starta dårlig, men siden 30.9 har jeg ikke tapt en kamp.

Start med et lag i den nederste ligaen i England, og vinn premiere league, og champions league med de! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...