Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke innføre en regel i tråden om at bare forumets bildeopplaster skal brukes? Irriterer skiten av meg når folk bruker Imageshack eller bare linker thumben fra Bildr...

 

Tja, den regelen støtter jeg, men du kan ikke fortelle meg hvordan forumets bildeopplaster fungerer? Eneste jeg finner er "Sett inn bilde" og kan deretter skrive inn URL, men den får jo jeg av å laste opp på nett?

 

-----------

 

Jeg brukte forresten 200mill kr på et 17 år gammelt stort talent som har potensial til å bli en nøkkelspiller for laget, men angrer litt da jeg føler 200mill er veldig mye å bruke på en 17 åring. Jeg følte jeg hadde for lite store talenter i klubben, og jeg trenger noen flere spillere som har blitt trent opp av klubben i 3 år før de fyller 21, så da "måtte" jeg ha han tenkte jeg :ermm:

 

Har dere svidd av så mye penger på så unge spillere? :whistle:

Lenke til kommentar

Kan vi ikke innføre en regel i tråden om at bare forumets bildeopplaster skal brukes? Irriterer skiten av meg når folk bruker Imageshack eller bare linker thumben fra Bildr...

 

Tja, den regelen støtter jeg, men du kan ikke fortelle meg hvordan forumets bildeopplaster fungerer? Eneste jeg finner er "Sett inn bilde" og kan deretter skrive inn URL, men den får jo jeg av å laste opp på nett?

 

Skal ikke være så vansklig å se den knappen altså:

post-140029-0-19471700-1327415782_thumb.jpg

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Jeg brukte forresten 200mill kr på et 17 år gammelt stort talent som har potensial til å bli en nøkkelspiller for laget, men angrer litt da jeg føler 200mill er veldig mye å bruke på en 17 åring. Jeg følte jeg hadde for lite store talenter i klubben, og jeg trenger noen flere spillere som har blitt trent opp av klubben i 3 år før de fyller 21, så da "måtte" jeg ha han tenkte jeg

 

Har dere svidd av så mye penger på så unge spillere?

 

Jeg har også betalt 200M NOk for en 17-åring. Han har utviklet seg til å bli en av mine største stjerner. En av grunnene til at han var så dyr var nok fordi han opprinnelig kom fra West Ham.

 

Her er statsa hans når jeg kjøpte han:

 

post-242860-0-35906900-1327419236_thumb.png

 

Og her er statsa hans ved sesongstart, 7 år etter.

 

post-242860-0-04344700-1327419246_thumb.png

 

Er relativt fornøyd med han.

Lenke til kommentar

Brukt 110M på det meste for en spiller, kun fordi jeg var latterlig desperat. De beste spillerne mine er de jeg ikke har betalt så sinnsykt mye for.

 

 

Kan noen forklare meg hvorfor i ... denne offensive midtbanespilleren min overhodet ikke presterer det som er forventet? Står med mindre assists enn keeperen min! Lav "consistency" ?

Om du går inn på rapporter. Står det at han er en fairly inconsistent preformer?

Lenke til kommentar

Det er jammen mye tull i pressekonferansene :!: Har f.eks. fått valgmuligheter (svar) som egentlig er spørsmål som pressen skal stille meg, og nå nettopp fikk jeg høre at forrige gang jeg svarte om på Fa-Cupen hadde vært fordelsaktig, så hadde jeg svart at "trekningen kunne vært verre, men SLB er et godt lag...". Som om at SLB har noe å gjøre i FA-Cupen, er nok en liten krøll mellom CL og FA-cup her ja x) Fikk også høre at Ligacupen hadde vært fordelaktig siden jeg bare hadde møtt Liverpool, Chelsea og Everton... :> Med tanke på de andre lagene jeg kunne møtt så vil jeg ikke si det var noe fordel.

 

Usikker på om det er fordi jeg har på norsk. Har ofte tenkt på å bytte til Engelsk, men nå er jeg så vant med at alt er på Norsk så.

 

EDIT: Fuck, der mistet jeg Fabio til ekle Barca fordi ass man ikke klarte å gi Fabio et skikkelig tilbud og jeg var opptatt med alle andre ting så fikk det ikke med meg. De kjøper han først når kontrakten hans går ut (6 måneder), men det står ikke om noen sum. Får de han gratis eller? Litt forvirret....

Endret av G27
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med formasjon, har tatt over Chelsea etter at AVB fikk dem på en 8plass.

 

Keeper:

Chech, Han belgern, Turnbull.

 

Forsvar:

Terry, Luiz, Alex, Bosingwa, Cole, Bertrand, Romario.

 

Midtbane:

Mikel, Essien, Ramires, Lamps, Mata, Hazard, Canales.

 

Spiss:

 

Torres, Lukaku, Sturridge, Leonardo.Damaio(Brasil)

 

Det er såvidt jeg klarer å vinne treningskampene, og har tom tapt noen treningskamper. Sesongen starter snart og jeg vil at Chelsa laget mitt skal være klare. SÅ kom med tips til formasjon og roller, og hva dere hadde gjort, ang innkjøp og salg.

 

Edit: Formasjonen jeg har brukt hittill er en 4-2-2-2 formasjon med to DM og Hazard har en rating på 6,03, han som spiller OMS angrep. HJELP!!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...