Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, da vet ikke jeg altså. Det fungerte ihvertfall for meg. Prøv å endre oppløsningen, Instillinger/Utseende og lyder/Visningsmodus.

 

------------

 

Forresten, jeg har et stort talent på 16 år som hadde 20 i målbevissthet. Treningen går veldig bra og han forbedrer seg i alt utenom akkurat målbevissthet. Der går han nedover. Noen som vet grunnen til det? Han går i lære hos Rooney. Kan det ha en negativ effekt?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig en god taktikk borte. Jeg har en som fungerer utmerket hjemme, men borte er den ubrukelig. Tapte 3-1 mot birmingham nå, fikk riktignok valencia utvist etter 5 minutter. Sesongen begynner jo nesten helt likt som fjorsesongen. Etter 4 kamper i PL, står jeg med 2 tap med, i teorien, et fantastisk lag...

 

Neymar er like ineffektiv som alltid. Skjønner det ikke. Alle sier han er perfekt som fremskutt spiss, men han klarer ikke å putte. Forrige sesong stod han med 20 kamper og 5 mål i PL, og alt i alt stod han med 30 (9) kamper og 12 mål.... Glad Cavani gjorde sin beste sesong da.

Lenke til kommentar

Forresten, jeg har et stort talent på 16 år som hadde 20 i målbevissthet. Treningen går veldig bra og han forbedrer seg i alt utenom akkurat målbevissthet. Der går han nedover. Noen som vet grunnen til det? Han går i lære hos Rooney. Kan det ha en negativ effekt?

Går på Rooneys determination/ målbevissthet.

Lenke til kommentar

Spillere med lav målbevissthet tjener på å gå i lære hos spillere med høy målbevissthet, og vice versa. Har en spiller lavere målbevissthet enn eleven vil han trekke ned hos eleven sin i de fleste tilfeller. Når det er sagt er ikke 19 dårlig i det hele tatt, så alt sett under ett tror jeg du tjener på å ja fyren din lære av Rooney. Eventuelt kan du la han bli veiledet av en med 20 i målbevissthet når Rooney er ferdig.

Lenke til kommentar

Spillere med lav målbevissthet tjener på å gå i lære hos spillere med høy målbevissthet, og vice versa. Har en spiller lavere målbevissthet enn eleven vil han trekke ned hos eleven sin i de fleste tilfeller. Når det er sagt er ikke 19 dårlig i det hele tatt, så alt sett under ett tror jeg du tjener på å ja fyren din lære av Rooney. Eventuelt kan du la han bli veiledet av en med 20 i målbevissthet når Rooney er ferdig.

 

Var det jeg tenkte. Takk for at du oppklarte det :)

Lenke til kommentar

Spillere med lav målbevissthet tjener på å gå i lære hos spillere med høy målbevissthet, og vice versa. Har en spiller lavere målbevissthet enn eleven vil han trekke ned hos eleven sin i de fleste tilfeller. Når det er sagt er ikke 19 dårlig i det hele tatt, så alt sett under ett tror jeg du tjener på å ja fyren din lære av Rooney. Eventuelt kan du la han bli veiledet av en med 20 i målbevissthet når Rooney er ferdig.

Har aldri tenkt på det sånn med målbevisstheten før jeg så fyren ble trent opp av en med 13 og han gikk ned fra 18. Bittert.

Lenke til kommentar

Etter en dårlig start på 2nd sesong i championship går det oppover for mitt St. Albans. Har det offensive spillet i kontroll nå, men det defensive trenger oppfølging ^^ Sist match fikk en av mittstopperne en ok tilbakespilling, var litt høy og kom mot 16 meteren, og hva gjør han? Handser den vekk, var upresset og nærmeste motstander 30 meter unna :S. spilte 2-2 mot MK Dons som er en match jeg skal vinne, hadde jeg vunnet hadde jeg vært oppe på kvalikk plass. Bleh.

Lenke til kommentar

Sliter voldsomt med å tiltrekke meg gode spelarar, noko eg ikkje heilt forstår mtp at eg er United og har vore suksessfull i mine første sesongar i klubben.

 

Du kan prøve å skryte over spillerne du er interessert i til pressen, det hjelper ihvertfall litt. Noen spillere liker seg veldig godt i klubbene sine og da er de vanskelig å få kjøpt. Det har også noe å si om du startet som "hobbyspiller" eller "international spiller" etc.

 

Uansett så vil jeg anbefale alle å kjøpe Cavani når dere begynner. Min viktigste spiller gjennom alle sesongene. Tror jeg måtte ut med 205mill kr for han i min andre sesong med United, men tror det skal være mulig å få han billigere. FM12 er tross alt det første FM jeg spiller, og jeg hadde ikke peiling på pruting osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...