Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Er så uendelig frustrert nå. Forsvaret til Lyon er jo rett og slett patetisk. Skal jeg klare å skaffe meg nye spillere trenger jeg MYE penger ettersom jeg har mange andre steder på banen jeg trenger å oppgradere. Dessuten har mitt kjøp av Kevin Strootman vært katastrofalt. Han har average rating på 6.7 og har generelt spilt dritt. Kommer han til å ta seg sammen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tapte min første PL kamp denne sesongen også, mot City. Det ble 10 gule kort, 5 fordelt på hvert lag. Resultatet ble 1-0. Tror jeg ble overkjørt på midten, noe jeg pleier å bli mot City på bortebane. På tide å kjøpe meg en god hodespiller jeg kan ha på midten. Sissoko tok alt som var i luften på midten.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om har jeg lastet ned en facepack, så det kan være bildet er større enn ditt, og dermed forsvinner den nederste linjen med høyden.... Er det noe annet sted man kan se høyden? Burde jo stå på informasjon om spilleren, men det gjør det ikke hos meg.

 

EDIT: Faktisk gir ikke det helt mening, da de genererte spillerne også mangler den linjen..... Argh!

 

EDIT2: Det var fordi jeg hadde det i windowed mode....... Jezuzz!

Endret av G27
Lenke til kommentar

Håhå. Det er kjekt når andre enn meg får skader. Jeg har jo kjørt med Burnley i et par måneder nå. De er fryktelig ustabile, jeg har sure spillere og en keeper med flotte stats men må være utrolig ujevn ettersom han slipper enn en 5-6 mål nå og da. Så startet sesongen i Norge igjen, og jeg sjekket førstekampen til gamleklubben, Staal. De tapte sin første kamp, men det som var mer interessant var at førstekeeperen (et flott talent som jeg kjøpte før jeg fikk jobben i Burnley) blir skadet i kampen, og så klarer pine meg keeperen som kommer inn for han også å bli skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...