Karbutar Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ser ut som å få ein spelar utvist er den beste taktikken.. 0-0 etter 35 min når vingen min blir utvist, det endte med 5-0 seier :!: Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ser ut som å få ein spelar utvist er den beste taktikken.. 0-0 etter 35 min når vingen min blir utvist, det endte med 5-0 seier :!: har den samme følelsen. både når jeg får en spiller utvist eller motstanderen gjør det svært lite påvirkning på kampen. syns det er merkelig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ser ut som å få ein spelar utvist er den beste taktikken.. 0-0 etter 35 min når vingen min blir utvist, det endte med 5-0 seier :!: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=476271 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hm, må vel syns synd på ene spissen min. Største talentet jeg har, blir enig i å låne ham ut i en sesong til en Championship-klubb. I runde 2 av sesongen gjør han sitt første innhopp, får 27 minutter, svarer med å putte 2 mål, og så blir han aldri brukt igjen. 0+1 apps, 2 goals, 0 assists, 1 man of the match ble total utlånsstatistikk. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Hm, må vel syns synd på ene spissen min. Største talentet jeg har, blir enig i å låne ham ut i en sesong til en Championship-klubb. I runde 2 av sesongen gjør han sitt første innhopp, får 27 minutter, svarer med å putte 2 mål, og så blir han aldri brukt igjen. 0+1 apps, 2 goals, 0 assists, 1 man of the match ble total utlånsstatistikk. Den er kjip! Uten å ha spesiell erfaring med å låne ut spillere jeg "satser" på, så vil jeg tro det er best å låne ut til klubber som vil anse spilleren som "viktig del av førstelaget" og i tillegg spiller i en skikkelig Liga. Problemet mitt er at mine talenter aldri godtar å bli lånt ut til slike klubber, men godtar å bli lånt ut til klubber som anser spilleren som backup. Jeg lånte ut Fabio (ikke et talent) til Lyon i en sesong for 45mill kr. Han fikk ikke NOE spilletid, og 1 måned før sesongslutt skadet han seg i tillegg på treningen deres. Skaden varte i 2 måneder og han ble dermed en dårligere fotballspiller enn det han var før. Vet egentlig ikke om det at han ikke fikk spille var en av grunnene, men regner med det. Endret 21. januar 2012 av G27 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg lar som regel ass.manager-stjerner bestemme hvor eg sender spillerne på lån. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Rart med det. Kampene jeg taper har jeg minst ett annulert mål og minst 5 stolpeskudd. Vinkeltilter hver gang. Endret 21. januar 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Kan noen gi meg en leksjon i teamtalks? Det er alltid noen som blit sure og "skrur av". Når skal man velge hva? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Å si noe på assertive funker veldig godt hos meg. Før kamp er det få som reagerer, men i pause og etter er de som regel fornøyde. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Å herregud jeg begynner å bli dritt lei av pressekonferansene. UANSETT hvilket lag jeg trekker, kommer det alltid en eller annen dust og sier "Er du ikke enig at deres trekking hittil har vært fordelaktig?" 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Derfor setter jeg ass.manager til å ta seg av konkurransene. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Oppløftende sesongstart for Vela. Dette kan endelig bli året jeg plukker med meg PL trofeet, selv om City ser forferdelig bra ut. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Noen som kan anbefale en klubb som er morsom å spille med, men som samtidlig ikke er i øverste nivå? Kommer på samme hvilket land osv, jeg er ute etter en utfordring. Lenke til kommentar
dahl89 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Noen som kan anbefale en klubb som er morsom å spille med, men som samtidlig ikke er i øverste nivå? Kommer på samme hvilket land osv, jeg er ute etter en utfordring. Kvik Halden Fair play ligaen i Norge. Mange talenter + noen erfarne spillere, fullt mulig å rykke opp første sesong Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Forslag til røverkjøp til mitt RBK? Har nettopp startet en save og har ikke spilt fm12 enda Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Jones er misfornøyd med treningen, men sier ingenting spesifikt om den. Kun at han er misfornøyd. Han har ingen individuell trening eller posisiojns trening. Kan spillerne bli misfornøyd fordi treningsmengden er for lav? Endret 21. januar 2012 av Konamixx Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Basert på min egen Rosenborg-save i første vindu (2012): --------------- £700K | Thomas Drage (Tromsø) - AM LC £300K | Steffen Hagen (Odd G.) - D RC £200K | André Hansen (Odd G.) - GK Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Lucas Andersen Spiller fast for meg i Blackburn, og fansen elsker han! Så er veldig enig der! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ett av de første kjøpene jeg gjorde på RBK-saven faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå