Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse pressekonferansene.... Møter Man City i CL Semifinale, og dette er hva jeg får slengt i trynet under pressekonferansen før første kamp: "Dere har trukket en mye svakere motstander og spiller den første kampen på hjemmebane". Joda, de er så svak at de har ledet PL det meste av sesongen og står med 2 tap.... Her snakker vi forventningspress :<

Lenke til kommentar

Jose Angel kom nettopp tilbake fra en 2 måneders skade, og nå ble han skadet på trening. Ute i 4-5 uker! :new_woot: Har vekslet mellom Evra og Evans som venstreback, da jeg låner ut Fabio. Gledet meg til å kunne bruke Jose Angel igjen, men neida. Ikke en eneste kamp fikk han.

Lenke til kommentar

SYKT! Jeg skrev det faktisk ikke i forrige post, men jeg tenkte på å gjøre det! Jeg skulle skrive at "Nå får jeg vel 2-3 skader i neste kamp siden det nærmer seg slutten av sesongen", og GUESS WHAT?! :ohmy: Skade på både Rafael og Anderson og rødt kort i det 89 minutt på Vidic med en griiiisestygg takling. I tillegg endte kampen 1-1, mens City spilte med en spiller mindre fra det 35 minutt, da ledet jeg 1-0.

 

Og hvis noen irriterer seg over at jeg klager i 70% av postene mine, så er det bare å si ifra. Jeg bare må få ut frustrasjonen! :mad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MOAHAHA! Nå skal jeg ikke klage! :D

 

Selv med mange nedturer iløpet av sesongen, som f.eks. en elendig start (5 tap på rad), så står jeg som vinner av VM for klubblag, vinner av ligacup, vinner av FA-cup, finale i CL og vinner i PL! Jeg hadde absolutt INGEN tro på å vinne i PL. Målet mitt var 4 plass etter den dårlige starten! Lå med 18 poeng bak 1. plassen på et punkt.

 

Ikke nok med at jeg vant, men det ble en spennende sluttspurt. City lå lenge som nr. 1 i PL, men tabbet seg mot slutten. De endte med tap mot Chelsea, meg og Aston Villa, og det resulterte i at jeg lå på andre plass med to poeng opp til City med en kamp mindre spilt i en måned. Den an siste kampen i PL vant jeg 6-0 over Leeds og tok første plassen. Min siste kamp skulle bli mot Arsenal, mens City's siste kamp var mot Tottenham så det ble jevnt. Jeg KNUSTE Arsenal 5-0 og i tillegg så tapte City, og pluttslig vant jeg med 4 poeng.

 

Cavani som begynte sesongen med en effektivitet på linje med en fiskepinne på valium, står med 49 mål (ny rekord for Man. Utd). Nå håper jeg han kan putte et mål mot Milan i CL finalen, så han runder 50! Laget nådde også akkurat 100 mål i PL.

 

Og for å toppe hele iskremen så kom jeg inn på Hall of Fame :D Rart det at frustrasjonen forsvant heelt nå!

 

EDIT: Utrolig nok vant jeg CL også, og Cavani fikk sitt 50 mål for sesongen. 3-1 mot Milan i en kamp laget mitt spilte dårligst. Scoret derimot to på første ekstraomgang, og det var nok :> Kult, i tillegg ble jeg erklært som en av de beste managerne noensinne, på tredje plass.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Har en kompis som sitter og spiller FM12 på ipaden sin - er det noen som vet om det kommer til android (galaxy tab), og evt når?

 

Jeg satt å tenkte på det i går. Hadde vært fett med FM12 på ipad eller andre touchpanel. Til reise osv. Men nei, jeg kan ikke svare på om det kommer til galaxy tab.

 

-----------

 

Prøvde å selge Huntelaar for 10kr(!), men klubbene som er interessert er ikke villige å komme med et bud så lenge prisforlangende det er..... Dette må jo være en bug. Har slitt med å få solgt han i en evighet nå. Han har vært på lån hele sesongen hos Lyon, har notert seg 24 mål på 30 kamper. De har tilbudet om å kjøpe han når som helst under låneoppholdet, men har ikke hørt noe. Er dessuten i juni nå, og trodde låneoppholdet burde vært avbrutt nå. Samme med Fabio og Welbeck. Hvor kan jeg se nå låneoppholdet er over?

Lenke til kommentar

De kommer vel tilbake rundt slutten av juni tror jeg.

 

OK. Sitter i teorien med en rimelig bra tropp nå. Neymar, Ganso, Götze, Jones, Papadopoulos for å nevne de kjente "talentene". Er ute etter Kroos nå ettersom jeg må prøve å kvitte meg med Ganso, men Bayern var lite villig til å selge. Har bydd 300mill og de har ikke engang ville forhandlet :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...