Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det klart. Rosenborgs tid på Lerkendal er omme. Det er tid for å bygge en ny stadion som holder tritt med lagets prestasjoner. Den nye stadionen vil romme ca 42.500 og få navnet Taraldsen Park. Jeg har ikke ord over hvor skuffet jeg er over navnet.

Det er er noe ræl. Man burde selv få bestemme navnet eller få velge fra en liste så man ikke ender med noe helt bak mål. Ikke alle som vil ha etternavnet sitt på stadion, spesielt hvis man har et helt tullete etternavn.

 

Etternavnet til manageren min er McTallywhiskers. Hvis Old Trafford byttes ut til fordel for McTallywhiskers Park/Arena/Stadium tror jeg sier opp og hopper ut av vinduet.

Enig. Skulle kunnet sagt at man ikke vil ha navnet sitt på stadion.

Lenke til kommentar

Startet en ny save hvor jeg er manager for Portimonense i Portugal 2. liga. Fikk lyst på en skikkelig utfordring, men er allerede redd jeg ikke har motivasjonen til å sitte meg godt inn i hvordan jeg bør gå frem. Fikk 110.000kr i lønnsbudsjett og klubben bruker allerede 109.000kr. Fikk ikke noe i overgangbudsjett, så dette kan bli interessant.

 

Spilte uavgjort mot reservelaget (2-2). På begge målene jeg slapp inn så stod midtstopperne i ro som om de ikke hadde en eneste oppgave, det samme kan sies om keeperen som ikke slengte seg eller gikk etter ballen på det andre målet. Spissen på reservelaget løp pent forbi keeperen som stod i ro å så på, og puttet den i mål. Helt utrolig. Skjønner at spillerne ikke er like god som på Man United, men hva i helvete x) Skulle tro de ikke visste hva fotball går ut på. Helt på trynet. Kjenner jeg mister lysten av å begynne med en møkkalag med en gang! :thumbdown: Tror jeg må ta på 2d, for hvis jeg skal se på det elendige 3d greiene kommer jeg til å rive av meg håret.

 

Tapte 5-0 i min første treningskamp :w00t: Kjenner jeg har lyst å ødelegge noe :roll: For en idiot som har satt opp disse treningskampene da. Skal spille mot Basel neste :thumbup: Flott med god moral i laget før sesongstart

 

 

:no:

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ble så jævli irritert igår. Var 3 dager igjen av overgangsvinduet i januar og bydde på en ny keeper, fordi han polakken jeg har i buret spiller som en nisse. Setter at jeg må ha svar idag, så får jeg et forhandlet tilbud, som jeg aksepterer, men det blir jo sendt som et nytt bud, uten decision deadline og da fikk jeg ikke noe svar og dealen ble avbrutt.

 

Signerer han dog gratis til sommeren, så bare galt er det ikke.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Ble så jævli irritert igår. Var 3 dager igjen av overgangsvinduet i januar og bydde på en ny keeper, fordi han polakken jeg har i buret spiller som en nisse. Setter at jeg må ha svar idag, så får jeg et forhandlet tilbud, som jeg aksepterer, men det blir jo sendt som et nytt bud, uten decision deadline og da fikk jeg ikke noe svar og dealen ble avbrutt.

 

Signerer han dog gratis til sommeren, så bare galt er det ikke.

 

Jeg tror det er en eller annen form for bug i spillet det der. Når jeg drev på med Staal så hendte det dann og vann at jeg hadde lagt inn et bud på en spiller, for så å vente på om klubben godtar dette. Jeg opplever det slik at om man har lagt inn et bud og budet forhandles, så stopper hele opp og etter deadline møtes man med en beskjed om at overgangen ikke kan gjennomføres ettersom man er forbi transfear deadline. Jeg endte med å heller si nei, og så by det samme som de ville ha et par dager senere.

 

Ellers er jeg regnet som et ikon i Staal. JEg fikk et jobbtilbud fra Burnley, med 6 millioner i lønnsbudsjett og 170 millioner i overgangsbudsjett. Det ble for fristende, så jeg takket ja.

Lenke til kommentar

Hehe, Det kunne jo hjulpet, men utenlandske unggutter utvikler seg alltid utrolig mye bedre hos meg. Some eksempel har jeg Adam Campell som eneste engelske talent som har gått gradene. Var riktognok også med fra starten og er ikke regen.

 

post-57670-0-58929200-1326992477_thumb.jpg

Går støtt og stadig ned i max potensiale utfra speiderrapportene og han har stort sett stagnert, selv om han har et høyere potensiale enn hans nåværende. Gjør meg ingenting da han spiller mye bedre enn statsene skulle tilsi og er alleredeet ikon på St. James Park.

 

Anywaaay.

Skal straks starte 16/17 sesongen og har hatt rimelig stor oppryddning i stallen. Ut gikk Krul, Simpson, Tiote, Steven Taylor og Ben Arfa, for å nevne gamle kjente.

Inn kom Axel Witsel og Kakuta, som eneste non-regen. Jeg har rett og slett problemer med å forsvare lønningene kjente spillere skal ha i dette spillet. Yann M'Vila, Alan Dzagoev og Andrea Bertolacci var begge på vei før de alle tre presenterte krav på over 1MNOK i uka. Witsel fikk riktignok 940k, men på det tidspunktet begynte jeg å bli desperat.

Ellers er jeg virkelig spent på mine to unge talenter (Fra argentina og brasil ofc). Rodrigo og Nestor Molinari

 

post-57670-0-49236900-1326993107_thumb.jpg

Molinari kostet skjorta, men han ser enorm ut. Fansen gikk forøvrig berserk når de fant ut hva jeg betalte for han.

Rodrigo ligger for øyeblikket på 2 av 4,5 stjerner så han tror jeg kan bli stor.

 

 

 

Edit: Ooooh. Zlatan tilgjengelig som Asst trener.. I'm intrigued...

post-57670-0-79974600-1326993092_thumb.jpg

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...