Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Er det flere som har "syke" overganger og med det mener jeg prisen som bytter eiere. Er i 2018 og har hele 40! overganger som ligger på over 35 millioner pund. Største overgangen jeg har er (Usannsynlig, men Neymar gikk til Pool for 52,5 millioner og de har også nummer to på liste Eden Hazard for 48,5 millioner pund.

De kommer mer innimellom her. Plutselig kjøper et lag type 4 spillere for helt syke summer, før de kjøper kun billig crap de tre neste vinduene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At noen skulle ha høye forventninger til Liverpool er ganske urealistisk ja :p

 

Fra spøk til Revolver: Styret på anfield forventer vel at laget skal kjempe i toppen av serien, og ligacupen er null verdt. Synes det virker ganske realistisk. Personlig har jeg semifinalen som beste i LC på 8-9 år, men ingen bryr seg, hvis ikke du er fulham eller noe da.

 

Jeg må si meg uenig.

 

Troppen til Liverpool er ikke SÅ bra til at de kan forvente topp 3 en gang hvis vi sammenligner med de andre topplagene. Og jeg var faktisk 5 poeng unna en Evt 3 plass

og nettopp knust Arsenal 3-1 på hjemmebane. Så var jeg uheldig med tap for Fulham og QPR og fikk sparken. Da ble jeg forbanna ;)

Lenke til kommentar

Taraldsen Park ja, ser den at du er skuffet.

 

Er det ikke mulig å klage når man får et mål feilaktig annullert? Tapte 1-0 mot Atletico Madrid, fikk to mål annullert og den ene var HELT feilaktig dømt. Helt utrolig. Ble annullert for offside, men Neymar var HELT soleklart onside. Det ble heller ikke nevnt i pressekonferansen. Skulle uploadet situasjonen, men nettet fungerer ikke på den PC'en.

 

Det stod heller ingenting på kommentarer om dommeren dømte en bra eller dårlig kamp.

Lenke til kommentar

Nei, det hadde jo ikke hjulpet noe uansett, jeg er bare frustrert. Atletico er faktisk blitt veldig gode. De hentet Tevez opp gratis, da ingen ville kjøpe fra Man City. Har tapt to relativt jevne kamper mot de iløpet av denne sesongen. En kamp til i CL snart, da må jeg vinne. De ligger forresten å kjemper om 1. plassen i La-Liga.

Lenke til kommentar

Hvor mange personer i hver stilling bør jeg ha i støtteapparatet? Noen som gidder å lage en liste?

Hvis en toppklubb så bruker jeg selv å ha en trener for hver treningkategori (minst 4 stjerner, bruker vanlig trenere siden de kan trene juniorlaget også), så mange physio'er som mulig og gjerne også så mange speidere som mulig (bruker disse hovedsaklig til å speide talenter, lønner seg etter noen år da man finner noen virkelig gode talenter).

Lenke til kommentar

Hvilke egenskaper bør en god assisterende manager ha?

Tactical Knowledge, sier seg selv.

Judging Player Ability, for laguttak.

Man Management, viktig med sosiale ferdigheter.

Motivating, viktig for team talks.

Determination, vil ha en vinner.

Level of Dicipline, slår ned på ukultur.

Adaptability, bra for utenlandske trenere så de tilvenner seg landet raskere.

 

Kan også være fint å sjekke personligheten og media handling.

 

Om du er en liten klubb med få trenere kan nok også treningsdelen prioriteres litt, men dette er noe jeg selv ikke bruker å prioritere.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Da var det klart. Rosenborgs tid på Lerkendal er omme. Det er tid for å bygge en ny stadion som holder tritt med lagets prestasjoner. Den nye stadionen vil romme ca 42.500 og få navnet Taraldsen Park. Jeg har ikke ord over hvor skuffet jeg er over navnet.

Det er er noe ræl. Man burde selv få bestemme navnet eller få velge fra en liste så man ikke ender med noe helt bak mål. Ikke alle som vil ha etternavnet sitt på stadion, spesielt hvis man har et helt tullete etternavn.

 

Etternavnet til manageren min er McTallywhiskers. Hvis Old Trafford byttes ut til fordel for McTallywhiskers Park/Arena/Stadium tror jeg sier opp og hopper ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...