JR Ewing Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Arsenal røyk på 3 tap på rappen hos meg :-) Er forsåvidt nr 2 i ligaen med liverpool etter 8 kamper. Storkoser meg for øyeblikket, er dritt fornøyd med ny layout, teamtalk etc. Gleder meg sykt til spillet kommer. Jepp, det er rett og slett suverent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Wenger ligger på en fin 17 plass etter 14 runder :-) 1 Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 vet noen om man MÅ ha Steam for å spille spillet hele tiden, eller er det bare for å aktivere spillet første gangen man trenger det? Elsker FM og gleder meg sykt til fm12, men jeg går på en internatskole, hvor steam er sperret fra nettet og da er jeg redd jeg ikke får mulighet til å spille det. Men kan det holde å bare aktivere spillet via steam når jeg er hjemme, og spille uten steam ellers? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Steam har offline-mode så det skal gå bra å aktivere det hjemme og benytte den senere. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Regner vel egentlig med at når spillet kan lastes ned natt til fredag 00.01. Kommer nok Steam-serveren til å kræsje. Det er såpass mange som skal laste det ned. Kræsje eller gå veeeldig sakte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg blir å kjøpe det på plate, nok en gang. Tar seg så fint ut i hylla ved siden av resten fra FM08 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Blir Steam her. Kan ikke huske å ha hatt noen større problemer med kjøp på release day før. Klarer å vente et par timer, kommer til å spille dette de neste 9-10 månedene så.. Går nok bra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg liker å ha fysiske ting, hvertfall der det er snakk om samlinger av flere spill. Ser veldig pent ut i hylla Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Må ha det i hylla selv, men jeg har ingen trang til å stresse med å kjøpe det i alle fall... : ))))))))))))) Endret 10. oktober 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skal kjøpe det, jizze på coveret og sende bilde til deg, Dark :D :D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det tviler jeg faen ikke på heller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Muuulig jeg dekker coveret i plastfolie og deretter skvetter litt vaniljesaus på det, men effekten blir den samme for DJ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 For added effect, mulig jeg holder coveret opp ved siden av PC-skjermen, hvor splashscreenen til FM12 vises. Aiaiai. Men nok DJ-mobbing nå, har folk gjort seg noen tanker om første save? Skal dere fortsette på demosaven, eller blir det fersk start? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Blir en fersk start. Har aldri, såvidt jeg kan huske, fortsatt på en demo-save. Den blir liksom.. Besudlet av det. Jeg liker å ha fysiske ting, hvertfall der det er snakk om samlinger av flere spill. Ser veldig pent ut i hylla Ser den, er forsåvidt enig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Grunnen til at man aldri fortsetter på en demo-save er jo at den ikke tar hensyn til bugs. Kommer jo alltid en patch på releasedagen som fikser en drøss med bugs og andre småting. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) True. Dessuten er vel quickstartene lagt inn med haken på "Allow transfer budgets in first window" fjernet, jeg fikk hvertfall bare £2m med Liverpool (£2,6m hvis jeg valgte Win the league!!!) og DET holder jo ikke, det er jo fortsatt søppel som må erstattes. Jeg fortsatte likevel med det samme som jeg har gjort de siste årene: I løpet av 2 dager har jeg sparket omtrent ~50 juniorspillere som aldri vil bli gode nok. Suso er vel ca den eneste jeg har beholdt (Flanagan, Robinson og Wilson regner jeg som reservelagsspillere). Endret 10. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Du får jo ikke mer penger å bruke i fullversjonen? Endret 10. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 I tillegg har vel demo-versjonen bare "low" på player database. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sant det ja. Nei, blir ny save. Tror jeg skal ta Levanger FK til Champions League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå