Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Går dårlig med meg i første sesongen i Premier League tror jeg. Ligger på 19.plass etter 22 kamper med fem poeng opp til trygg grunn. 12-37 i målforskjell er vel ikke noe særlig å skryte av, men jeg ligger iallefall på bare litt over 1,5 mål imot per kamp, mangler bare angrepet så kanskje jeg klarer berge meg.

 

Et annet lag som det går litt bedre med må være Manchester City, leder ligaen klart med 18-3-1 (57p) med absurde 80-11 (+69) i målforskjell.

 

post-63678-0-51754700-1326747892_thumb.jpg

 

Helt OK resultatliste, spesielt et resultat der inne som er litt absurd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, nevnte City vant til slutt ligaen med 32-4-2 (100p) og 123-19 (+104) i målforskjell.

 

Selv klarte jeg meg relativt komfortabelt, trengte til slutt bare 30p for å stå i divisjonen og endte på 40p.

 

Red.: Liker medienes sammenligninger forresten. Per nå har jeg "den nye" Nigel de Jong og "den nye" Jan Mølby i troppen.

 

Red.: Anbefaler forresten disse spillerne (godt mulig de er godt kjent) basert på min save som nå er i 2022:

Chris Wood (1991) ('14-22) 266 kamper, 150 mål og 33 assists for W.B.A. (108 mål på 119 kamper for NZL).

Salomón Rondón (1989) ('13-22) 295 kamper, 154 mål og 16 assists for Spurs. (109 mål på 124 kamper for COL).

Jay Rodriguez (1989) ('12-18) 195 kamper, 95 mål og 14 assists for Burnley. (8 mål på 34 kamper for ENG).

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jævla skuffa over dette spillet.

Med mitt 3 forsøk med Liverpool gikk det ganske bra men litt varierende resultater. Sumsumarum så kom jeg til ligacup finalen, er fortsatt med i FA-cupen og 7 plass med 4!!! fattige poeng opp til en evt 4 plass! Så taper jeg borte mot QPR og får sparken. Det er jo så forbanna latterlig! De tar ikke forbehold om at det er mange skader i troppen og at jeg kom til en finale som jeg ikke fikk spilt en gang.

Sorry for whining men nå er jeg forbanna ass. Forventingene er alt for høye til at det skal være snev av realisme imo.

Lenke til kommentar

At noen skulle ha høye forventninger til Liverpool er ganske urealistisk ja :p

 

Fra spøk til Revolver: Styret på anfield forventer vel at laget skal kjempe i toppen av serien, og ligacupen er null verdt. Synes det virker ganske realistisk. Personlig har jeg semifinalen som beste i LC på 8-9 år, men ingen bryr seg, hvis ikke du er fulham eller noe da.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

At noen skulle ha høye forventninger til Liverpool er ganske urealistisk ja :p

 

Fra spøk til Revolver: Styret på anfield forventer vel at laget skal kjempe i toppen av serien, og ligacupen er null verdt. Synes det virker ganske realistisk. Personlig har jeg semifinalen som beste i LC på 8-9 år, men ingen bryr seg, hvis ikke du er fulham eller noe da.

 

Tja, de ligger jo på 7 plass i virkeligheten, og de skal jo ta samme vei ut av FA-cupen som City, så da burde vel Kenny også ligge på grensen nå? :>

 

Nei, jeg er både enig og uenig med dere. Synes FM kan være for strengt og noen ting oppfører seg urealistisk. Men samtidig virker det ikke urealistisk at sharkspear ikke klarer å kjempe om 1 plassen slik som han sikkert hadde planer om. Enig i at skader bør tas hensyn til ihvertfall.

 

PS: Spør enda en gang jeg, hva bør en god assisterende manager ha som ferdigheter/egenskaper? Jeg pleier å ta team talks selv, samme med pressekonferanser. Ser vel egentlig etter en som kan komme med gode "hint" under kamper. F.eks. fortelle hvem som bør byttes ut, hvem som er i dårlig form osv.

Endret av G27
Lenke til kommentar

En ass. manager burde ha god på tactical knowledge samt judge potential/ability (for å kunne sette spillerinnstrukser riktig. I tillegg er det greit med en ass.man som har høy i en form for treningskategori.

 

Anbefaler disse i tillegg til Motivating & Man Management.

Lenke til kommentar

En ass. manager burde ha god på tactical knowledge samt judge potential/ability (for å kunne sette spillerinnstrukser riktig. I tillegg er det greit med en ass.man som har høy i en form for treningskategori.

 

Hmm, ok. Tenkte å skaffe Tito Vilanova til klubben som ass. man. Han har 17 i taktisk, 17 i bedømme ferdigheter, 20 i bed. potensial og 19 i taktiske egenskaper. Han vil ha minst 195 000kr i lønn da, men han er den beste jeg finner.

 

Uff, blir helt oppgitt og frustrert av hele Ganso opplegget. Nok engang gikk han ut til pressen og klagde på at jeg behandler spillerne urettferdig, etter at jeg i begynnelsen av sesongen gav Neymar 2 ukelønninger i bot for rødt kor tidlig i en kamp. Neymar er derimot i godt humør og er glad for å være i klubben. Står med rundt 18-19 kamper uten tap men moralen til spillerne er ikke "super" så veldig ofte. lurer på om det kan være fordi Ganso er misfornøyd og klager. På privat samtale står det at han ikke er misfornøyd, men på info står det at han er misfornøyd pga jeg behandler neymar urettferdig. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...