Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Svært positiv til han ja. Dog har han 20 i aggresivitet og når jeg allerede får 3,7 gule kort i gjenomsnitt per kamp er jeg litt usikker. Han har også kun 13 i lederegenskap. Er ute etter en skikkelig bauta som leder laget og alle ser opp til. :)

 

Jeg var, som deg, veldig skeptisk til å kjøpe Papadopoulos, men for meg har ikke han vært annet enn positiv. Selv måtte jeg ut med 230mill kr for å hente han til Old Trafford sommeren 2014. Han står med 36 (3) kamper spilt for meg, og har kun 4 gule kort og 0 røde. Det største minuset med han etter min mening er at han ikke er så god på hode. Uansett, med 20 i markering, 19 i taklinger, 20 i mot, 19 i målbevissthet og 18 i styrke er han en fantastisk midtstopper. Ikke er han av den trege sorten heller, med 16 i aks og 17 i hurtighet. Vet ikke hva han har i ferdigheter hos deg, men dette kan vel si noe om fremtiden hans :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle jeg gått for et stopperpar ville det nok vært Papado og Jones.

 

Enig, men om du er United bør du ikke gi slipp på Vidic. Han er fortsatt garantert den som gjør det best hos meg i 2015.'

 

EDIT: Ah, spilte nettopp kamp mot Bristol city og de gikk veldig defensivt ut og gjorde det utrolig vanskelig for meg. De vant alle hodedueller og taklet fine taklinger hele tiden. Det var kun jeg som hadde sjanser, og på tampen av 1 omgang scoret Valencia endelig med en volley utenfor 16 meteren, men det ble faen meg annullert fordi Cavani stod i offside, han var aldri borti ballen.... I andre omgang hadde jeg hundrevis av sjanser, men de ble sløst bort hele tiden. Keeperen til Bristol reddet helt sinnsvakt mye, men ratingen hans kom aldri over 7. Endte med at jeg endret formasjon til 3-2-2-3. Byttet innpå Rooney for Evans og puttet han frem sammen med Neymar og Cavani på topp, men fortsatt ingen uttelling. Jeg byttet deretter Sanchez (en 18åring) innpå i det 85minutt, tok Neymar bak som OM sammen med Ganso, og tok Sanchez frem på topp. På 89 minutter tok Sanchez med seg ballen på solotur fra midtbanen, og banket ballen inn i mål! Han burde etter min mening blitt man of the match, men fikk kun 7,3 i rating. Endte med 1-0. Han skal få sjansen flere ganger for å si det sånn! Det der må jo være drømmen for ethvert talent i virkeligheten :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

Vidic duger ikke etter 2014 etter mitt syn. For gammel og treg. Jones sammen med feks papadopolous er mye bedre. Viktig å unngå å bli som Chelsea på min save. Er i 2019 og John Terry er fortsatt fast i midtforsvaret... Er det rart Chelsea har blitt en middelhavsfarer?

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Vidic duger ikke etter 2014 etter mitt syn. For gammel og treg. Jones sammen med feks papadopolous er mye bedre. Viktig å unngå å bli som Chelsea på min save. Er i 2019 og John Terry er fortsatt fast i midtforsvaret... Er det rart Chelsea har blitt en middelhavsfarer?

 

Det har jeg også merket på Chelsea. Forsvaret deres er HELT ubrukelig nå. Men Vidic gjør det faktisk veldig bra hos meg. Får se hvordan han gjør det etter denne sesongen, men foreløpig er han en nøkkelspiller.

Lenke til kommentar

Dette blir tøft. Står forøvrig med 2-0-10 etter 12 kamper, med 6-22 i målforskjell og bl.a. en 0-7-skrell på Etihad Stadium mot et City som leder tabellen med 11-1-0 og 39-2 i målforskjell. Fikk £3M å handle for i transfervinduet før Premier League startet til tross for £40M bare i TV-rettigheter. Slitsomt å spille på en 7.981 seters stadion forøvrig.

 

post-63678-0-06322800-1326732949_thumb.jpg

 

Noen som skjønner hvorfor han her har problemer med å finne nettmaskene? Har spilt 11 kamper uten å score nå.

 

post-63678-0-50533700-1326732939_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som har kommet et godt stykke ut i karrieren, kanskje bikket 2020; er det noen overraskende lag som plutselig er i toppen? Ikke av lag dere leder, men heller lag som har kommet opp selv.

 

Wigan som tittelutfordrer i Premier League, Alta som top 3 i Tippeligaen, den typen ting.

 

For min egen del er det bare Tottenham som vant ett år som overrasker positivt. Ellers overrasker Newcastle veldig negativt der de sliter i bunnen av League One og har reddet seg med 2 poengs margin to år på rad.

 

Forøvrig:

post-63678-0-51523700-1326737540_thumb.jpg

 

Gleder meg til å se hvordan det går...

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Henholdsvis West Brom og Aston Villa har hatt sesonger hvor de har havnet innenfor de fire beste i Premier League hos meg. West Brom var vel à poeng med meg frem til juletider i deres kanonsesong, så vidt jeg husker.

 

Ellers har Atletico Madrid blitt verdens nest mest berømte klubb, eller hva nå enn den rankingen er. De spratt på mystisk vis opp til førsteplass på den rankingen uten noen resultater av betydning og har ikke falt nevneverdig ned. De er et lag å regne med i CL, i hvert fall, og har kjøpt mange spillere for dyre summer siden hoppet oppover.

Lenke til kommentar

Hos meg kommer Rennes, av alle klubber, opp med unge som har potensiale. Lens har og noen.

 

Er det ikke veldig enkelt for deg å vinne tippeligaen? Jeg lurer siden du har så godt rykte og kommer til CL finaler osv. Eller er det noen andre land i Norge som kan matche deg?

Lenke til kommentar

Det er nok ikke noen andre LAND som kan matche meg, ei heller klubber. Eneste jeg lever for er Champions League.

 

Ellers har det blitt sånn at HVER gang jeg spiller mot Pool er det den absolutt dårligste spilleren deres som herjer med meg. Ræva er spilleren og.

 

Hehe, jeg mente selvfølgelig klubber, ikke land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...