Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, nå er eg inne i en dårlig periode. Ikkje en spiller som greier å få ballen imål. Å når me først får ballen imål, da finner en spiller ut at nå må vil hjelpe motstanderen. I denne sesongen har vel kanskje spillerene mine skåret 5 sjølvmål og eg har sluppet inn 9. Å kvar kamp står eg med ekstremt mangen sjanser. Får avslutte FM for idag, virker som eg blir straffet for at eg ikkje spilte så mye igår.. Fredag den 12 *hint*

Lenke til kommentar

Beklager at jeg spør så utrolig mye, men mr. bitcheGanso er en liten sutreunge og har i lang tid gått ut å sagt at jeg behandler spillerne urettferdig. Det hendte etter at jeg ga Neymar 2 ukeslønninger i bot da han fikk rødt kort etter knappe 8 minutter, så jeg tapte i supercupen. Jeg var jo selvfølgelig forbannet. Uansett har jeg slitt med at Ganso skal grine, sutre og sladre til pressen, da han er så misunnelig på at jeg er sjefen. Hvordan får jeg han til å bli glad i meg? :cry:

Lenke til kommentar

Ja, du sier noe der. Men vil tro at han er en av, om ikke den beste playmakeren på saven min for øyeblikket. De eneste jeg kunne tenkt meg som erstatter er Özil, Kroos, og ja, nettopp Messi. Regner med alle disse er umulige å få tak i.

 

Her har dere sammenligninger mellom Ganso og disse tre.

 

kroosvganso.jpg

ozilvganso.jpg

messivganso.jpg

 

Han kunne jo blitt en god spiss om jeg hadde trent han i den posisjonen også. Synes han er blitt helt vill.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg en ung forsvarsspiller med gode ferdigheter spesielt lederegenskap.

Hva med Kyriakos Papadopoulos (eller noe i den duren)? Nå er jeg riktignok ikke sikker på hva han har i influence men. Ung og rimelig god.

 

Svært positiv til han ja. Dog har han 20 i aggresivitet og når jeg allerede får 3,7 gule kort i gjenomsnitt per kamp er jeg litt usikker. Han har også kun 13 i lederegenskap. Er ute etter en skikkelig bauta som leder laget og alle ser opp til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...