DJ_Dark Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Så lenge du ikke er topp 2/3, så sier de at du underpresterer. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvor mange personer i hver stilling bør jeg ha i støtteapparatet? Noen som gidder å lage en liste? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Maks av hva styret krever, gjerne mas på deg litt mer, avhengig av klubb. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Synest det er kjekt at det er enklere å holde spillere i småe klubber nå enn det var på FM 11. På fm 11 mistet jo man spiller med ein gang dem presterte og klubber vart itressert. Nå kan man berre godsnakke litt mer spilleren og dem blir. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 De to lagene som lå på tredje plass etter fem gruppespillkamper i CL kom til finalen. Rosenborg - Barcelona Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Noen som har tips til lag å starte med når man er skikkelig lei? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Uff, nå er eg inne i en dårlig periode. Ikkje en spiller som greier å få ballen imål. Å når me først får ballen imål, da finner en spiller ut at nå må vil hjelpe motstanderen. I denne sesongen har vel kanskje spillerene mine skåret 5 sjølvmål og eg har sluppet inn 9. Å kvar kamp står eg med ekstremt mangen sjanser. Får avslutte FM for idag, virker som eg blir straffet for at eg ikkje spilte så mye igår.. Fredag den 12 *hint* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Er ikke min dag. Først skjer dette: Så velger en spiller fuckings Standard over meg. Endret 14. januar 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Beklager at jeg spør så utrolig mye, men mr. bitcheGanso er en liten sutreunge og har i lang tid gått ut å sagt at jeg behandler spillerne urettferdig. Det hendte etter at jeg ga Neymar 2 ukeslønninger i bot da han fikk rødt kort etter knappe 8 minutter, så jeg tapte i supercupen. Jeg var jo selvfølgelig forbannet. Uansett har jeg slitt med at Ganso skal grine, sutre og sladre til pressen, da han er så misunnelig på at jeg er sjefen. Hvordan får jeg han til å bli glad i meg? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis jeg har sånne som bare sutrer og klager så bare selger jeg de fort som fy. Sånt skaper bare dårlig moral og jeg hater sånt^^ Finnes alltid en spiller som kan ta plassen, til tross at han kanskje er min beste spiller. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Ja, du sier noe der. Men vil tro at han er en av, om ikke den beste playmakeren på saven min for øyeblikket. De eneste jeg kunne tenkt meg som erstatter er Özil, Kroos, og ja, nettopp Messi. Regner med alle disse er umulige å få tak i. Her har dere sammenligninger mellom Ganso og disse tre. Han kunne jo blitt en god spiss om jeg hadde trent han i den posisjonen også. Synes han er blitt helt vill. Endret 15. januar 2012 av G27 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Prestasjon låst opp - Engelsk Helt. Fuck yeah! Ganske greit når ene spissen din som har hatt måltørke i 25 timer forut bestemmer seg for å putte i alle play-off kampene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ganso er syk. Kjedelig spiller å miste pga sutring. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ahh, endelig fått innstalert FM(på tide). Greit med litt avveksling fra BF3. Men noen som har tips til andre ting jeg kan legge inn/innstalere? Facepacks(feks) eller noe sånn enkle greier? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Her fører man et lag opp fra Blue Square South til Premier League, så får man denne slengt i trynet.. vel, takk!: Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som kan anbefale meg en ung forsvarsspiller med gode ferdigheter spesielt lederegenskap. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som kan anbefale meg en ung forsvarsspiller med gode ferdigheter spesielt lederegenskap. Hva med Kyriakos Papadopoulos (eller noe i den duren)? Nå er jeg riktignok ikke sikker på hva han har i influence men. Ung og rimelig god. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som kan anbefale meg en ung forsvarsspiller med gode ferdigheter spesielt lederegenskap. Hva med Kyriakos Papadopoulos (eller noe i den duren)? Nå er jeg riktignok ikke sikker på hva han har i influence men. Ung og rimelig god. Svært positiv til han ja. Dog har han 20 i aggresivitet og når jeg allerede får 3,7 gule kort i gjenomsnitt per kamp er jeg litt usikker. Han har også kun 13 i lederegenskap. Er ute etter en skikkelig bauta som leder laget og alle ser opp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå