Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alonso har vel allerede 4,5 stjerner? Om Bonanno skal bli like god som Alonso må vel han ha 4,5 stjerner i potensiale, utifra hvordan jeg har forstått systemet?

Og når vi snakker om latterlige spisser... Drømmesesongen er endelig over.

Sykt! Over 100 mål på en sesong. Det er INSANE!!

Ellers: Alonso har i dag 4*. Husk at stjernene hele tiden endrer seg. De baseres ut på hans kvalitet i forhold til laget. Da jeg kjøpte han hadde jeg dårligere spisser. Med andre ord var hans potensiale ganske langt over potensialet til de som da var spisser i klubben. Nå er han eldre og det er han som er den beste spissen. Han er over gjennomsnittet, men de andre spissene mine er også bedre. Med andre ord har de 4,5* gått ned til 4*. Hadde jeg fått inn en spiss som var mye sykere enn han igjen ville hans potensiale i forhold til denne spilleren vært lavere, og han ville da få feks 3,5*.

Når vi da nå kommer til Bonanno så måles han opp mot Alonso, som har 4*. Hans potensiale sies å være det samme, altså over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Nei, fytti katta, jeg finner meg en ny klubb. Jeg gidder faktisk ikke denne frustrasjonen. Hadde jeg ikke hatt disse stjernespillerne skulle jeg godtatt alle tapene som strømmer over meg, men det virker som laget er helt ødelagt. De bommer milevis på både skudd og pasninger, og jeg taper mot champions lag som om hvert av lagene skulle vært av Barcelona klasse. Kjenner det er rett før jeg knuser hode inn i veggen.

Det er vel ikke mulig å søke seg managerjobb hos en klubb med en manager, er det? Har litt lyst å prøve meg på LA Galaxy, Valencia, Napoli eller noe lignende, men alle klubbene har jo manager fra før så :)

Lenke til kommentar

Fytti katta! Nervepirrande avslutning på ein fantastisk sesong!

Hadde allereie vunne Ligacupen, Fa-cupen samt ligaen og møtte Real Madrid i CL-finalen. Dei tok ledelsen etter 8 minutt og leda til langt ut i andre omgang før vi utlikna. Deretter dukka Javier Hernandez opp to minutt på overtid for å sikre sigeren og klubben sitt sjuande trofé på to sesongar.

Lenke til kommentar

Fytti katta! Nervepirrande avslutning på ein fantastisk sesong!

Hadde allereie vunne Ligacupen, Fa-cupen samt ligaen og møtte Real Madrid i CL-finalen. Dei tok ledelsen etter 8 minutt og leda til langt ut i andre omgang før vi utlikna. Deretter dukka Javier Hernandez opp to minutt på overtid for å sikre sigeren og klubben sitt sjuande trofé på to sesongar.

Hehe, akkurat det samme som min første sesong. Vant alt, og møtte Real Madrid i CL finalen. Stillingen ble 4-3, og jeg måtte bruke Owen som eneste spiss, og en hau med forsvarspillere spredd utover banen, da jeg hadde helt forjævlig med skader :p Men gratulerer ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Skjer mye sånne ting når du spiller LLM. Overvann og for mye snø alt for ofte.

Foresten en helt fantastisk seier nettopp! Om de andre resultatene går min vei har jeg mulighet på 5 plass! Doyle er i helt drøy for for tiden. 13 mål på 8 kamper!

Edit: SAF fikk sparken etter sesongen med en 7 plass. FM er ikke akkurat veldig realistisk alltid.

post-167348-0-44518900-1326383703_thumb.png

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Startet en karriere save for litt siden med Tromsø. Planen var å starte i Norge også komme seg ut i europa. Det gikk meget bra med tre liga titler og tre cup titler på tre år. Kom til 1 cup runde i europa league, og røyk ut av gruppespillet i CL to år på rad, men kom på tredje plass andre året jeg var med der.

Så endte det opp med at jeg signere for Spartak Moskva. Laget lå da på andreplass i ligaen bak CSKA Moskva etter halvspilt sesong. Hadde en meget god avslutning på sesongen og tapte ikke en eneste seriekamp i min første halve sesong, allikevel endte jeg opp med like mange poeng som CSKA Moskva, men de hadde bedre målforskjell og vant dermed ligaen. Kom til semifinalen i Europa League, slått av Arsenl 4-1 sammenlagt der.

Sesong to regnet jeg med at jeg skulle kjempe i toppne med CSKA Moskva, pluss at Anji sannysnligvis ville blande seg der oppe. Sesongen var veldig bra og hadde på det meste en 9 poengs ledelse. Men så skjedde det som måtte skje, hadde en forferdelig rekke med masse uavgjort, tapte som regel ikke, men dette var nok til å ødelegge ligaen. CSKA Mosvka vant med to poeng etter at jeg tapte nest siste seriekamp 1-0 hvor høyrebacken fant ut at det var lurt å ta en to fots takling etter 9 minutter, dette ble jo da rødt kort. Ser ikke ut som det vil bli lett å ta tittelen i Russland med denne flaksen^^ Røyk også ut mot Anji i kvarten i Europa League.

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

jeg fikk den der for første gang på CM 01/02. Sammen med den årlige "Spiller X har blitt utestengt i 6 måneder for angrep på dommeren". Akkurat den kom 1 gang hvert år :p

Haha, den der ja! Husker at jeg fikk Kluivert utestengt i 6 måneder av den grunn. Gode tider!

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få en spiller som tidligere i sesongen sa at han ville bli transferlistet fordi klubben underpresterte til å ombestemme seg? Viktig spiller for meg i en vanskelig sesong med masse dårlige resultater. Jeg kan ikke ta han av transferlisten, den er markert grått. Han vil heller ikke signere ny kontrakt.

Jeg står med 10 seire på rad og Cavani er i endelig kommet i scoringsform igjen. De fleste spillerne har opp igjennom sesongen kommet å sagt at de mener klubben underpresterte og at de tvilte på meg som manager, og det er forståelig når jeg på et punkt lå på 11plass i PL. Nå er jeg på 6 med 33 poeng, Tottenham er på første med 49 poeng. Jeg har en hengekamp på tottenham og 2 på så og si resten av lagene, så om jeg vinner de er jeg på 4 plass med 39 poeng. Målet mitt er å holde meg på 4 slik at jeg får CL plass, samtidig som jeg vil vinne både FA-cup, Ligacup og CL i år. Har allerede vunnet VM for klubblag. Klarer jeg det BØR faen meg Ganso skrive ny kontrakt med meg! Men spørsmålet mitt er altså om han noen gang vil skrive under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...