Atald Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Bøtelegg han når de røde kortene kommer. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Fikk tilbud om å kjøpe han her, men budsjettet var tomt, så styret må ta forhandlingene. Blir spennende å se hva de får til i den konkuransen her Edit: Æsj, ble Man United på han, leit jeg ikke greide å få han til Twente for et år siden =/ Endret 10. januar 2012 av Sveern Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 flere som har unormalt mye stolpeskudd? er som regel en 3-4 i snitt.. ikke unormalt at tallet kryper langt opp, for begge lagene :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har ikke lagt merke til det i alle fall. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fletcher og Sandro skadet i over en måned, Crisetig og Jones utvist med direkte rødt... Har en ren midtbanespiller igjen. I tillegg er min beste stopper skadet, så selv med de stopperne som kan spille DM blir det tynt. Kødder du, FM? Samtlige skader og utvisninger i samme lagdel? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Må bare grine. På de siste 6 kampene står jeg med 4 tap, en uavgjort og en seier. Ble slått i Charity Shield, slått ut av Supercupen og ligger på 14 plass i PL med 4 poeng. Tottenham leder med 12. Jeg er Man Utd og har et fantastisk lag, men det er ingen som klarer putte. Neymar, Cavani, Rooney og Hernandez for å nevne mine utrolige spisser. Vidic er toppscoreren min med 3 mål. KLIKKER FOR MEG! Har lyst å spenne til 40" TV'en min nå! HELBVETEEE! Bruker like taktikker som jeg har brukt alle de andre sesongene og det har fungert utmerket.. Er IKKE vant med å tape! Dro nettopp inn et helt nytt trenerteam for å se om de kan fikse på disse idiotiske prestasjonene. Kunne ikke hatt verre sesongstart. Jævla dritt spilL!!!!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Etter 6 år i sjefsstolen på Old Trafford bestemte jeg meg for at tiden var moden for nye utfordringer, både for meg selv og klubben. Fikk jobbtilbud fra både City og Arsenal, ettersom førstnevnte sparket sin trener etter en skuffende sesong og Manuel Pellegrini pensjonerte seg etter å ha ledet Arsenal til et overlegent ligagull, samt CL året før og PL året før der. Selv om City fristet med et transferbudsjett på knappe 1 milliard kroner, så falt valget på the Gunners. En spennende tid ligger foran meg når jeg snart skal ut i min første EM kvalifisering med England, som jeg tok over rett etter VM. Blir en spennende tid fremover:) Endret 11. januar 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikkje så lenge sidan eg endte opp med å kjøpe spelet. Litt lei etter ei ganske heftig periode med FM11, men no er eg igang igjen. Alltid noko småtteri å gjere seg vant med, så min første game er med Manchester United, temmelig trygt, men likevel ei nokonlunde utfordring mtp finansar og slike ting. Ingen kjøp og heller ingen salg som var verdt å merke seg før sesongen, så laget såg omtrent ut som det United-laget som ein ser IRL pr idag. I løpet av sesongen signerte eg ein 16år gamal danske, men det var alt. Laget fungerte stort sett veldig bra, med unntak av nokre få innkøyringsproblemer i PL dei første kampane. I gruppe med Lille, CSKA og Napoli gjekk laget lett vidare frå gruppespelet i CL med seks sigrar og 19-1 i målforskjell. Marseille, Bayern München og Barcelona vart slått, før vi fekk ein tøff kamp mot Lyon i finalen, som endte med 2-0 siger etter ekstraomgangar. Vant FA-cupen etter å ha slått Newcastle i finalen. Låg bak Manchester City stort sett heile sesongen i PL til tross for at eg slo dei i alle innbyrdes oppgjer. 9 uavgjorte kampar og 5 tap var litt svakt i forhold til prestasjonane i t.d CL, men målforskjellen var overlegen med 97-25. Fire sigrar og ein uavgjort på dei siste fem viste seg likevel å vere nok til å slå City med eit fattig poeng. Målet mitt er å bygge opp eit nytt storlag, gjennom å kultivere unge spelarar frå heile verda. Etter den gode førstesesongen gjekk eg likevel til innkjøp av Rossi og Hamsik for å gje laget litt ekstra kvalitet. I løpet av ein og ein halv sesong har eg signert 6 spelarar i alderen 15-17 år, blant anna: Siguenza, Perry, Gonzalez Midtvegs ut i andre sesong ligger United på andreplass i PL, fire poeng bak Chelsea, men med tre kampar mindre spelt grunna klubb-VM der eg presterte å tape finalen 2-1. Ellers er laget vidare som gruppevinnar i CL, og klare for semifinale i LC. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er det noen som vet hva som kan være i veien med laget mitt siden de ikke klarer å komme seirene ut av en kamp? Står med 5 tap, en uavgjort og en seier på de siste 7 kampene. Det er helt utrolig. ALDRI har jeg tapt så mye på så liten tid. De er heller ikke tilfreds med formasjonene enda, selv om det ikke er mye å gå på. Moralen kunne ikke vært verre i stallen nå, det går for det meste i miserabel, enda de har reagert positivt på lag møter. Jeg er i sesong 2014-2015, og formasjonene (4-1-3-2, 4-3-3, 4-1-2-1-2) jeg bruker har jeg brukt alle de andre sesongene. Det har fungert utmerket. Spillerne jeg har er: SP: Cavani, Neymar, Rooney, Hernandez Vinger: Young, Nani, Valencia Playmaker/OM: Ganso, Cleverley SM: Fletcher, Anderson DM: Fellaini, Midtstoppere: Jones, Vidic, Evans, Papadopoulos (+ Smalling) VB: Evra, Jose Angel, Fabio RB: Rafael, Smalling Keeper: DDG, Alex Smithies (Her går det for det meste i DDG) Jeg har hentet inn sikkert 10 tyne trenere for å se om de kan hjelpe. Jeg ser bare svart akkurat nå... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Med det laget der burde du vinne det som er. Ellers har jeg kapret meg en herlig fyr. Han er på nivået Alonso var da jeg kjøpte han, kanskje enda litt bedre. Måtte ut med 25M kr. Fornøyd! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Såg absolutt ikkje dum ut! G27: Merkelig at det ikkje går bedre med det laget ja. Har ikkje spelt meir enn halvanna sesong, så veit ikkje om eg også kjem til å å eit dropp i prestasjonane etterkvart, men det virkar noko merkeleg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Etter å ha sett over Alonso kontra Bonanno er faktisk Bonanno enda bedre nå enn det Alonso var som 16-åring. Sammenlikning: Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Skuffende å få inn en haug retards i akadamiet... Beste spilleren fikk 2 og en halv stjerne. Og jeg er Arsenal. Satser på at det blir bedre i sesong to slik det ble på den andre saven. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Eller som hos meg, der jeg er i 2021 og enda ikke har fått opp en klassespiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvilket lag er du? Må vel slå til med å hente inn 10 gode U18 spillere til sommeren som jeg kan utvikle! Er i semifinale mot Napoli i CL, leder 1-0 til pause i første kamp. Møter Barca i finalen om jeg vinner sammenlagt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Etter å ha sett over Alonso kontra Bonanno er faktisk Bonanno enda bedre nå enn det Alonso var som 16-åring. Spekulasjon, selvsagt, men i og med at Bonanno "kun" har fire stjerner i potensial tipper jeg at han har lavere PA enn Alonso, så jeg tipper han ender opp hakket under. Skal ærlig talt godt gjøres å overgå en spiller som Alonso uansett, og Bonanno blir garantert tippeligamateriale ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Etter å ha sett over Alonso kontra Bonanno er faktisk Bonanno enda bedre nå enn det Alonso var som 16-åring. Spekulasjon, selvsagt, men i og med at Bonanno "kun" har fire stjerner i potensial tipper jeg at han har lavere PA enn Alonso, så jeg tipper han ender opp hakket under. Skal ærlig talt godt gjøres å overgå en spiller som Alonso uansett, og Bonanno blir garantert tippeligamateriale ^^ Nå må du huske at de stjernene måles ut ifra hvordan laget ditt er. Grunnen til at Alonso er høyere er at han sammenliknes med en helt annen spiller. Bonanno sammenliknes opp mot Alonso, som er en av verdens bedre spisser. Speiderrapporten ser at han kommer til å spille på samme nivå som Alonso og det har jeg trua på. Endret 11. januar 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Alonso har vel allerede 4,5 stjerner? Om Bonanno skal bli like god som Alonso må vel han ha 4,5 stjerner i potensiale, utifra hvordan jeg har forstått systemet? Og når vi snakker om latterlige spisser... Drømmesesongen er endelig over. Laget som helhet puttet flere mål forrige sesong, men den offensive midtbanen har bare servert for Bracamontes denne sesongen. Alt har vært fokusert på mannen på topp. Assistene til Bracamontes er 90% returer fra keeper, som merkelig nok teller som assist. Herregud... ser helt idiotisk ut. Det er nesten pinlig. EDIT: Toppscorerlisten etter Bracamontes inneholder reservespissen med 17 mål. Han tilbrakte andre halvdel på OMS når jeg så muligheten til å treffe hundremålsmerket med Bracamontes og gikk dermed glipp av mange scoringer. Etter han kommer midtstopperen min, som puttet 11 mål på corner. Det er med andre ord ganske slapt bak Bracamontes. Endret 11. januar 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En ting jeg lurer på. Holder på å lage taktikk nå og når man kommer til defansivt, så har jeg forskjellige muligheter for "Steng av" Hvis jeg lar den stå urørt vil den forbli på "Hele banen" men hva vil dette si? At spilleren prøver å stenge av angrep på absolutt hele banen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå