Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og Nicolas René Bracamontes kan feire nyttår med 47 scoringer (9 hat-trick) og 5 assists på 25 kamper. Han er offisielt den råeste spilleren jeg noensinne har sett på FM. Utrolig nok vinner han ikke Gullballen eller WPotY, som VM-finalist Cristiano Ronaldo tar, kun på bakgrunn av et fantastisk VM (hvor han ikke engang ble toppscorer). Skandale!

 

post-99668-0-80267200-1326132723_thumb.png

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Hva er egentlig de viktigste egenskapene som playmaker? Jeg har kun 13 milioner pund å kjøpe en ny MC som kan gi laget et løft. Har sett på Arturo Vidal, men han har kun 5 i lagånd. Et annet problem ved han er at han har 19 i aggresivitet. Kan man trene dete til å bli dårligere? :)

Lenke til kommentar

Spilte nettopp verdens kjedeligste kamp. Man City - Man Utd. Semifinale i FA-Cupen.

 

City:

2 skudd (HELE kampen + ekstraomganger) 1 på mål - 1 mål (keepertabbe)

 

United:

7 skudd (HELE kampen + ekstraomganger) 2 på mål - 1 mål (keepertabbe, selvmål)

 

2 skader: Cavani (2min inn i 1. omgang - 6 uker), Hernandez (17min inn i 1. omgang - 2 uker)

 

Jeg (United) tapte på straffer, da både Ganso og Anderson brente sine over og til side for mål, mens City scoret på alle sine. (1, 4-1 S, 1)

 

Dritt irriterenes med flere skader nå. I forrige kamp mistet jeg Nani i 5 uker, Fellaini i 2 uker, Rafael i 3 uker. Skal spille semifinale i CL mot Bayern Munchen om 3 og 11 dager, kamp i PL mot Arsenal om 7 dager. Mine garantert viktigste spillerne utenom Rooney og Vidic, samt Jones er ute. FUCK dette. Skadehelvete... ÅÅÅÅÅÅ!! Hver sesong stuper skadene inn i troppen på slutten av sesongen. Andre som har dette problemet? Er i 2013-2014 og det er lignende situasjoner hver sesong. Når det er viktige kamper på vei, jo da skal faen FM kuke til hele laget mitt.

 

EDIT: Nei fy faen altså. Rooney fikk rødt kort i kampen mot Bayern og må stå over neste kamp, og Vidic ble skadet. Supriiiise.... Vant heldigvis 1-3 på bortebane. (To kampers karantene faktisk. Mister finalen(jeg gikk videre))

 

EDIT2: HVORDAN ER DET MULIIIIG?! Jose Angel OG Rio Ferdinand skadet mot Arsenal.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Alltid like kjekt, presser mot Udinese og har et par fine sjanser. Leder 1 - 0 etter første. Andre omgang starter og Udinese presser på litt og en forsvarspiller sitter ballen imål. Gjør noen bytter for spillere som har spilt litt mye i det siste, går 10 min og får straffe og den beste straffeskytteren bommer. Dette i 75 minutt. I det 85 min scorer udineses. Må vel gå slikt når snittalderen er 23 og ikkje de mest erfarne.

 

Vant heldigvis tippeligaen, så er så og si fornøgd med året. Selv om 8 spillere var nyinnkjøpte. Skal si spillerene slo til ganske greit, selv om eg nok må handle inn 3 nye spillere til. Backer og en spiss.

 

Har vært på første plass så og si hele sesongen, men var ekstremt redd for å ødelegge hele greier når eg gjekk på noen enkle tap på slutten. Vært i brann i 5 år, skal prøve på 20 års bragden, så har litt igjen :p

Lenke til kommentar

Har slitt med CL sjæl, vant ligaen for tre sesonger siden, så har prøvd meg i EL i et par sesonger. Klarte faktisk å komme meg videre til cupspillet forrige sesong, men røk 0-1 mot Benfica. Har et greit lag, men VIF har en syk spiss som gjør det vanskelig i Tippeligaen.

 

Ligger dog pdd an til å vinne med klar margin etter 20ish kamper.

 

Men er morsomt å spille med smålag ja, og ta de opp mot toppen.

 

Er forresten blitt en legende i klubben, det kan jeg nesten ikke huske å ha oppnådd før. Har tross alt bare 1 2. div seier, 1 1.div seier, 1 TLseier og tre cupgull, så er jo ikke all verdens av trofeer.

Lenke til kommentar

Hadde vært sykt artig å blitt legende i klubben, men vanskelig å vite kva en skal gjøre for å oppnå det.

 

Satser ikkje så mye på å vinne så mye pokaler nå, eneste som er viktigst å holde seg høgdt oppe, kommer seg så ofte som mulig ut i europa å spille kamper å få skikkelig kamperfaring til spillerene mine og holde på dem beste lengst mulig.

 

Nettopp blitt tilbytt 45 mil for midtbanegeneralen min. Håper virkelig ikkje å miste han. Han er berre 22 år, så kan bli enormt viktig for meg fremmover.

Lenke til kommentar

Jeg var 22 år i HK fra Island uten å bli legende. Tok over en klubb som alltid hadde vært i 2.divisjon, ledet de til 12-13 seriegull og var fortsatt ikke legende. :ermm:

Har hatt lignende meritter før (på tidligere versjoner av spillet) men sjeldent kommet høyere enn ikon. Velvel, klager ikke. Den dagen styret bestemmer seg for å bygge ny stadion (Om de noensinne gjør det..) så ligger jeg vel godt an for å få den oppkallt etter meg, og det er jo alltid stas.

Lenke til kommentar

Jeg var 22 år i HK fra Island uten å bli legende. Tok over en klubb som alltid hadde vært i 2.divisjon, ledet de til 12-13 seriegull og var fortsatt ikke legende. :ermm:

Har hatt lignende meritter før (på tidligere versjoner av spillet) men sjeldent kommet høyere enn ikon. Velvel, klager ikke. Den dagen styret bestemmer seg for å bygge ny stadion (Om de noensinne gjør det..) så ligger jeg vel godt an for å få den oppkallt etter meg, og det er jo alltid stas.

 

Joda, den dagen. Heldigvis kan man faktisk foreslå ny stadion nå. På FM 2011 tror jeg faktisk jeg spilte 12-13 sesonger i Premier League med en 18.000-seter stadion fyllt til randen før jeg fikk bygget en med Chelmsford. Og når det endelig skjedde var jeg lei og FM 2012 rett rundt hjørnet. :wee:

Lenke til kommentar

Er det mulig å minke aggressiviteten på spillere? Sitter med Kyriakos Papadopoulos, men med en aggressivitet på 20 er jeg redd det blir mange røde kort og forseelser. Brukte egentlig altfor mye penger på han, men jeg ville ha han sammen med Jones som midtstopper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...