MasterStitch91 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har akkurat laget en ny save, med et annet lag, for å se om det er noe forskjell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Føler forsvaret satt her. EDIT: så var det det med å legge til bildet da. Endret 6. januar 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 No går det relativt greit for meg med Arsenal. En spiller som jeg angrer litt på at jeg har kjøpt må være Tevez Han får jo rødt kort i hytt og pine Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har et stort stoppertalent, som skulle vært tilbake fra landslagsopphold den 20.3.2016, å nå er eg i den 20.5.2016 og får forsatt ikkje bruke han. Noen som veit kva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Bug som fulgte med siste patchen, opplevd den selv. Jeg har rapportert den til SI. Endret 6. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fikk bare lyst til å dele gullgutten min med dere! Plukket han opp på free transfer noen sesonger siden og har bare blomstret siden det! Newgen selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Average minutes pr. goal på Bracamontes: 46,12. Habilt fra en som har snittet 75 mål pr sesong for meg ^^ Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som vet hvorfor Arne Friedrich er bannet til 12.5.2012 på FM? Hentet han på free transfer, men får ikke spilt han. Har googla masse, men ikke funnet svar! Sinnsykt irriterendes!! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Gjetter på at det skyldes at han faktisk sa opp kontrakten sin med Wolfsburg i september grunnet "slipped disc", fordi han ikke ville være i stand til å trene med laget hele sesongen. Dermed står det "global ban" selv om han egentlig er skadd. Er noen sånne som er ineligible to play uten årsak, som oftest utenomsportslige ting... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Var ikkje mye eg kunne gjøre, så måtte selge stopper talentet mitt. Hadde virkelig håp om å se kordan han utviklet seg. Kjøpte han for 4mill og solgte han for 10. Ganske greit ettersom eg ikkje har fått brukt han i det hele tatt. Endret 7. januar 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fikk bare lyst til å dele gullgutten min med dere! Plukket han opp på free transfer noen sesonger siden og har bare blomstret siden det! Newgen selvsagt. Shieeeet! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hoho! Kommet til FAcup finalen med Barnet. Driver fortsatt på i Championship, men har mulighet for opprykk denne sesongen. Møter Chelsea i finalen så tviler sterkt på at jeg vinner. Hadde vært morro med europacupspill Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Føler forsvaret satt her. EDIT: så var det det med å legge til bildet da. Er det ikke evig kjedelig å spille når du slått topplag med lag som feks. Rosenborg? Endret 7. januar 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er det jeg synes er artig, gleden du får av å slå europeiske topplag med norske lag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Et spørsmål, por favor. Hvordan reagere styret dersom du tar over en klubb som mot slutten av sesongen sliter, men du klarer på noen få kamper å gjøre en god figur? På forrige FM tok jeg over Sheffield United som var forventet å ligge litt over midten av tabellen. Da jeg tok over lå de nest sist med 8 kamper igjen. Jeg klarte å vinne 6 av de resterende kampene og endte vel 3-4 plasser over nedrykk. Jeg forventet å bli bært på gullstol etter sesongen, men styret ga meg klar beskjed om at de var meget, meget skuffet over lagets plassering og jobben min hang i en tynn tråd! Jeg ble såpass irritert at jeg sa opp jobben i ren protest, han som tok over startet den nye sesongen med å tape 11 av de 13 første kampene Endret 7. januar 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det ikke evig kjedelig å spille når du slått topplag med lag som feks. Rosenborg? Hele gleden er jo å hevde seg i Europa. Kan si at jeg røk ut 3-7 sammenlagt mot Pool neste runde. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Bakenga er jo bare helt syk^^ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kva er det eg må gjøre når er spiller stopper opp på utviklingen sin pga for lite kamperfaring, og denne spilleren spiller så og si alle kampene som eg spiller. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som har erfaringer med Hovland på FM12? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå