Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjetter på at det skyldes at han faktisk sa opp kontrakten sin med Wolfsburg i september grunnet "slipped disc", fordi han ikke ville være i stand til å trene med laget hele sesongen. Dermed står det "global ban" selv om han egentlig er skadd. Er noen sånne som er ineligible to play uten årsak, som oftest utenomsportslige ting...

Lenke til kommentar

Var ikkje mye eg kunne gjøre, så måtte selge stopper talentet mitt. Hadde virkelig håp om å se kordan han utviklet seg. Kjøpte han for 4mill og solgte han for 10. Ganske greit ettersom eg ikkje har fått brukt han i det hele tatt.

post-196918-0-66261500-1325909131_thumb.jpg

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Et spørsmål, por favor.

Hvordan reagere styret dersom du tar over en klubb som mot slutten av sesongen sliter, men du klarer på noen få kamper å gjøre en god figur? På forrige FM tok jeg over Sheffield United som var forventet å ligge litt over midten av tabellen. Da jeg tok over lå de nest sist med 8 kamper igjen. Jeg klarte å vinne 6 av de resterende kampene og endte vel 3-4 plasser over nedrykk.

Jeg forventet å bli bært på gullstol etter sesongen, men styret ga meg klar beskjed om at de var meget, meget skuffet over lagets plassering og jobben min hang i en tynn tråd! :hmm:

Jeg ble såpass irritert at jeg sa opp jobben i ren protest, han som tok over startet den nye sesongen med å tape 11 av de 13 første kampene :p

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...