Syncz Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Startet St. Albans saven min igjen etter Juleferie med madammen. 4 kamper spilt, 3 win og 1 tap 2dre sesongen i Championship, vant hele 5-0 mot Shef. Wed Liker starten =D Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 2 straffer på samme minutt. Fantastisk. VAr jo han som brente dei to straffene som skulle vore utvist minuttet etter! =D Har no fullført sesong 4 med Liverpool. Greide å vinne ligacup, serie og CL. Lovlig fornøgd med det. Spesielt med tanke på at eg aldri har hevda meg i CL før, og vinner overbevisande når eg først kjem til finale. 4-2 mot Real, der eg sesongen tidligare blei rundspelt i 4x45 i kvarten. Rusta opp ungdomsavdelinga greit også. Tenker eg rett i at når eg handler en random ungdom fra utlandet når han er 16, så er han "homegrown" etter 3 år? Eller ka det no heiter? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Ja. For å få en spiller Homegrown må han være i klubben minst tre år før han fyller 21. Merk at dersom du sender spilleren på lån "nullstilles" telleren. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja. For å få en spiller Homegrown må han være i klubben minst tre år før han fyller 21. Merk at dersom du sender spilleren på lån "nullstilles" telleren. I samme land også? Dette var jeg ikke klar over, isåfall. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Vel, da blir han bare forbundsutviklet og ikke egenutviklet (HG at nation kontra HG at club). Personlig mener jeg at det helt klart er å foretrekke HG at club, så jeg låner sjelden ut juniorer før de blir HG at club. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er maks totalt, ikke maks om gangen. Bah, for en idiotisk tabbe. Takk for svar! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja. For å få en spiller Homegrown må han være i klubben minst tre år før han fyller 21. Merk at dersom du sender spilleren på lån "nullstilles" telleren. FFS.. *cancellere en heil bråte med utlån og utlånsstatuser* 1 Lenke til kommentar
MasterStitch91 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Er det flere enn meg som har problemer med å få spillerne til å reagere positivt på teamtalk etter den nye patchen? uansett hva jeg sier så reagere dem negativt eller reagerer ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
mjefa Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har et spørsmål : Dersom du har et overgangsbudsjett, men velger å spare dette. Kan du da få et nytt overgangsbudsjett + de gamle pengene du har spart, neste sesong ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nei, men du kan få mere likevel ettersom du ikke bruker så mye penger og balansen er bedre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det flere enn meg som har problemer med å få spillerne til å reagere positivt på teamtalk etter den nye patchen? uansett hva jeg sier så reagere dem negativt eller reagerer ikke i det hele tatt Ikke hatt noe større problemer med det nei. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 850 millioner brukt på Götze... because I can. Ble riktignok storopprydning i stallen. Aldrende stjerner som Mata og Hernandez har blitt overflødige og ble solgt mens de fortsatt hadde en viss verdi. I tillegg forsvant en rekke spillere som ikke utviklet seg i tråd med forventningene... 350 millioner tilbake der og noen millioner spart på lønnsutgifter, til tross for at Götze nå er på 1,5 mill i uka. Lenke til kommentar
MasterStitch91 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det flere enn meg som har problemer med å få spillerne til å reagere positivt på teamtalk etter den nye patchen? uansett hva jeg sier så reagere dem negativt eller reagerer ikke i det hele tatt Ikke hatt noe større problemer med det nei. hmm, merkelig, har nå satt assisterende manager til å ta seg av teamtalk, for å få bort at alle har dårlig moral, men han klarer det ikke han heller.... Lenke til kommentar
mjefa Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg får stadig inn klager på disiplin i klubben. Hvordan endrer jeg på dette ? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Meg bekjent er det bare en ting som hjelper på det, bøter for dårlig oppførsel samt røde kort. Viktig å ta tak i dette tidlig for at det ikke skal skli ut. Jeg opererer etter følgende "formel": Rødt som følge av to gule: Advarsel Direkte rødt: En ukelønn i bot For ytterligere røde kort til samme spiller i løpet av samme sesong: To ukelønner i bot hver gang. Ikke møte opp til trening/ute på byen/generell upassende oppførsel: 2 ukelønner i bot, alltid. Hvis det er samme spiller gjentakende, TROR jeg du kan ha en samtale med ham, men det sklir aldri så langt ut hos meg Endret 6. januar 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Haha, kjører faktisk nøyaktig samme linja som Leo. Har grei kontroll på disiplinen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ikkje akkuratt skjedd på den saven eg er på nå, men det har skjedd tidlegere. Har havnet på en nedgangsperiode, og plutselig begynner spillerene å mase om at det er dårlig harmoni i klubben. Kva betyr dette? Vil berre ha det oppklart før det skjer på den saven eg har nå, er kommet ganske langt på den. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Dårlig harmoni kommer av dårlig moral som kommer av dårlige resultater. En ting å gjøre da: Begynne å vinne igjen. Enklere sagt enn gjort, muligens, men prøv å endre litt på taktikken - ny formasjon, sett ut nøkkelspillere som presterer dårlig og gi sultne juniorer en sjanse. Plutselig er du på vinnersporet igjen, og da peker moralen oppover. Dårlig moral fører også til dårlige prestasjoner - en meget ond sirkel det der. Lenke til kommentar
MasterStitch91 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dårlig harmoni kommer av dårlig moral som kommer av dårlige resultater. En ting å gjøre da: Begynne å vinne igjen. Enklere sagt enn gjort, muligens, men prøv å endre litt på taktikken - ny formasjon, sett ut nøkkelspillere som presterer dårlig og gi sultne juniorer en sjanse. Plutselig er du på vinnersporet igjen, og da peker moralen oppover. Dårlig moral fører også til dårlige prestasjoner - en meget ond sirkel det der. Ja, men det skjedde med engang jeg startet saven, alle kamper jeg har spilt, har til å med vunnet og spilt bra mange kamper, skryt til dem mange ganger, men er negative alikevel... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det virker ofte som det kan henge igjen. Du tar over en klubb som sliter og gjør det bra, men fortsatt reagerer spillerne på det gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå