Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-123090-0-65204100-1325475781_thumb.jpg

2 straffer på samme minutt. Fantastisk.

 

VAr jo han som brente dei to straffene som skulle vore utvist minuttet etter! =D

 

Har no fullført sesong 4 med Liverpool.

Greide å vinne ligacup, serie og CL. Lovlig fornøgd med det. Spesielt med tanke på at eg aldri har hevda meg i CL før, og vinner overbevisande når eg først kjem til finale. 4-2 mot Real, der eg sesongen tidligare blei rundspelt i 4x45 i kvarten.

 

Rusta opp ungdomsavdelinga greit også.

 

Tenker eg rett i at når eg handler en random ungdom fra utlandet når han er 16, så er han "homegrown" etter 3 år? Eller ka det no heiter?

Lenke til kommentar

850 millioner brukt på Götze... because I can.

 

 

 

 

Ble riktignok storopprydning i stallen. Aldrende stjerner som Mata og Hernandez har blitt overflødige og ble solgt mens de fortsatt hadde en viss verdi. I tillegg forsvant en rekke spillere som ikke utviklet seg i tråd med forventningene... 350 millioner tilbake der og noen millioner spart på lønnsutgifter, til tross for at Götze nå er på 1,5 mill i uka.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med å få spillerne til å reagere positivt på teamtalk etter den nye patchen? uansett hva jeg sier så reagere dem negativt eller reagerer ikke i det hele tatt

Ikke hatt noe større problemer med det nei.

hmm, merkelig, har nå satt assisterende manager til å ta seg av teamtalk, for å få bort at alle har dårlig moral, men han klarer det ikke han heller....

Lenke til kommentar

Meg bekjent er det bare en ting som hjelper på det, bøter for dårlig oppførsel samt røde kort. Viktig å ta tak i dette tidlig for at det ikke skal skli ut. Jeg opererer etter følgende "formel":

 

Rødt som følge av to gule: Advarsel

Direkte rødt: En ukelønn i bot

For ytterligere røde kort til samme spiller i løpet av samme sesong: To ukelønner i bot hver gang.

 

Ikke møte opp til trening/ute på byen/generell upassende oppførsel: 2 ukelønner i bot, alltid.

 

Hvis det er samme spiller gjentakende, TROR jeg du kan ha en samtale med ham, men det sklir aldri så langt ut hos meg :whistle:

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Ikkje akkuratt skjedd på den saven eg er på nå, men det har skjedd tidlegere. Har havnet på en nedgangsperiode, og plutselig begynner spillerene å mase om at det er dårlig harmoni i klubben. Kva betyr dette? Vil berre ha det oppklart før det skjer på den saven eg har nå, er kommet ganske langt på den.

Lenke til kommentar

Dårlig harmoni kommer av dårlig moral som kommer av dårlige resultater. En ting å gjøre da: Begynne å vinne igjen. Enklere sagt enn gjort, muligens, men prøv å endre litt på taktikken - ny formasjon, sett ut nøkkelspillere som presterer dårlig og gi sultne juniorer en sjanse. Plutselig er du på vinnersporet igjen, og da peker moralen oppover.

 

Dårlig moral fører også til dårlige prestasjoner - en meget ond sirkel det der.

Lenke til kommentar

Dårlig harmoni kommer av dårlig moral som kommer av dårlige resultater. En ting å gjøre da: Begynne å vinne igjen. Enklere sagt enn gjort, muligens, men prøv å endre litt på taktikken - ny formasjon, sett ut nøkkelspillere som presterer dårlig og gi sultne juniorer en sjanse. Plutselig er du på vinnersporet igjen, og da peker moralen oppover.

 

Dårlig moral fører også til dårlige prestasjoner - en meget ond sirkel det der.

Ja, men det skjedde med engang jeg startet saven, alle kamper jeg har spilt, har til å med vunnet og spilt bra mange kamper, skryt til dem mange ganger, men er negative alikevel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...