Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har testet demoen. Er det blitt tonet ned hvor store konsekvenser disse private samtalene med spillerne får kontra i 11?

Ødela så utrolig mye at spillere skulle bli forbanna for den minste filleting som ble sagt under disse samtalene, og gjorde at jeg ga opp hele spillet rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Du måtte bare si riktig ting til dem. Var et par ganger jeg savet spillet før samtalen bare for å sjekke om andre svar ga andre resultater. Det gjorde det gitt.

Jeg vet jo at du måtte si det riktige, men du får jo veldig lite forvarsel om hva som er det riktige og hva som er det gale.

Og når en spiller blir så forbanna at han vil vekk fra klubben fordi du ber han skyte mer i hjørnene og at det i det minste er verdt et forsøk osv blir det bare for dumt.

Jeg har også savet og loadet gjentatte ganger før slike samtaler, men det tar jo bort litt av morroa ved å spille synes nå jeg da.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hva er sjansen for at en klubb på FM 12 med omdømme som Real Madrid, Tottenham, og Altetico blir kjøpt opp flere ganger på kort tid (hver 10.-ende sesong elns)?

Spiller for øyeblikket FM 11 der hver nye eier jeg får truer med å ansatte en ny manager fordi han har forskjærlighet til det og det landet... Kommer FM 12 også til å bli slik urealistisk, at en ny eier kun gjør forandringer, for forandringers skyld? Og hvordan vet man at eieren er rikere enn den forrige?

Lenke til kommentar

I f.eks Real Madrid så blir det jo gjerne byttet trener når det er presidentbytte, (om ikke treneren allerede er byttet mange mange ganger før det). Så akkurat det er jo forholdsvis realistisk!

Det er det jo ingen garanti for at den nye eieren er, hverken på spill eller IRL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...