Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 steam://install/71280# Skriv inn dette i nettleseren din! PS!: Fungerer ikke på Google Chrome. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Takk, fikk det til selv, og 1 minutt seinere var spillet inne Takk gud for studentnett (når det funker) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Elsker spillet allerede. Var vel aldri noe tvil om det, riktignok. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Altså, hva er forskjellen? Raheem Sterling er forskjell nok for meg, i grunn. Endret 6. oktober 2011 av Redneck Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vel, det første som slår meg er tilgjengeligheten til all slags informasjon og den nye teamtalken. Har ikke fått spillt så mye enda, så oppdager nok mere etterhvert. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Masse nytt, elsker det! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 De kunne gjerne satt inn alle idèene sine på ETT spill, men dette er markedsføring, de har sikkert 500 nye synlige funksjoner de kunne satt inn på FM 12, men sparer det til FM 13 kun for pengenes skyld. Venter til FM 15, jeg, da bør vel idèene gå nedover. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Til dere som har testet demoen. Er det blitt tonet ned hvor store konsekvenser disse private samtalene med spillerne får kontra i 11? Ødela så utrolig mye at spillere skulle bli forbanna for den minste filleting som ble sagt under disse samtalene, og gjorde at jeg ga opp hele spillet rimelig kjapt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du måtte bare si riktig ting til dem. Var et par ganger jeg savet spillet før samtalen bare for å sjekke om andre svar ga andre resultater. Det gjorde det gitt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Og en god manager kjenner naturligvis spillerne sine så godt at han vet hva som er feil ting å si Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Går det an å få den åtte-kanten på attributes inn på "startsiden" til en spiller? Er jævla mye unytting piss på den siden, vil mye heller ha den der. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Du måtte bare si riktig ting til dem. Var et par ganger jeg savet spillet før samtalen bare for å sjekke om andre svar ga andre resultater. Det gjorde det gitt. Jeg vet jo at du måtte si det riktige, men du får jo veldig lite forvarsel om hva som er det riktige og hva som er det gale. Og når en spiller blir så forbanna at han vil vekk fra klubben fordi du ber han skyte mer i hjørnene og at det i det minste er verdt et forsøk osv blir det bare for dumt. Jeg har også savet og loadet gjentatte ganger før slike samtaler, men det tar jo bort litt av morroa ved å spille synes nå jeg da. Endret 7. oktober 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Må si jeg digger hvordan kampene er blitt. Mye bedre komunkasjon med laget nå enn før. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva er sjansen for at en klubb på FM 12 med omdømme som Real Madrid, Tottenham, og Altetico blir kjøpt opp flere ganger på kort tid (hver 10.-ende sesong elns)? Spiller for øyeblikket FM 11 der hver nye eier jeg får truer med å ansatte en ny manager fordi han har forskjærlighet til det og det landet... Kommer FM 12 også til å bli slik urealistisk, at en ny eier kun gjør forandringer, for forandringers skyld? Og hvordan vet man at eieren er rikere enn den forrige? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I f.eks Real Madrid så blir det jo gjerne byttet trener når det er presidentbytte, (om ikke treneren allerede er byttet mange mange ganger før det). Så akkurat det er jo forholdsvis realistisk! Det er det jo ingen garanti for at den nye eieren er, hverken på spill eller IRL. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 TEAM MEETINGS FOR FAEN HERREGUDAODIHGAØODSBGØAKDJV ABØEVAØEHJV wøo3ub1q2793tgqf3ø0r8cny øt8q Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Til og med FM12 har fått med seg at Arsenal suger. De tapte 5-1 på the Hawthorns i serieåpningen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva er galt med team meetings? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Arsenal røyk på 3 tap på rappen hos meg :-) Er forsåvidt nr 2 i ligaen med liverpool etter 8 kamper. Storkoser meg for øyeblikket, er dritt fornøyd med ny layout, teamtalk etc. Gleder meg sykt til spillet kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå