DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Opplevde tidenes mest bisarre selvmål. Video kommer når kampen er ferdig. http://www.youtube.com/watch?v=l9n5IGM39Go Endret 28. desember 2011 av DJ_Dark 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Skøyalt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Haha, en liten identitetskrise på gang for han forsvarern der ja. Bra fot på'n da. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 For de oppmerksomme kan jeg også nevne at ikke en sjit har har skjedd i forbindelse med ny stadion som skulle vært ferdig planglagt nå. Spillet er litt pussig sånn sett. Jeg mener, jeg kjører fremdeles med Staal. Når vi rykket opp i Adecco utvidet de banen. Jeg spilte på gjestebane et år, og andre året har jeg nettopp skaffet meg opprykk til tippeligaen. Noe av det første de gjør, en dag etter opprykket var sikret (uavgjort mot Fredrikstad som har ledet Adecco hele tiden, Sogndal krøp forbi dem og er a poeng med meg (men med dårligere målforskjell), slik at Fredrikstad blir værende i Adecco og Tom Nordlie får fyken) er å fortelle at de skal bygge ny stadion. Og det i et år der vi knapt har et snitt på 30% oppslutning. De tar derfor opp med en kostnad på 60+ mill, og via litt nye sponsoravtaler og slikt ender det med et lån på 30+ mill. Jeg vet ikke enda om vi blir profesjonelle, men jeg synes dette er et sløseri, spesielt etterom nye stadion bare har plass til rett under 10 000 tilskuere. Ellers er spillet nådeløst i sine kritikker av spillere. Jeg nevnte Gnonlofoun, mannen jeg så for meg at jeg måtte sette min tillit til for å nå opprykk, men han presterte jo å ha et skadehelvete av et år. Først, i sesongstart fikk han en hofteskade. 2 mnd vekke. Jeg spilte han litt, og så klarte han å pådra seg en strekk på baksiden av låret og var vekke i 3 uker. Til siste fikk han strukne knesener, og var vekke i 7 uker. Dette har jo naturligvis ført til at statsene har gått litt ned. Men, det må sies at det er første gang jeg ser at en 23-åring blir omtalt som å være på hell som fotballspiller... Kan det ha sammenheng med at han er uambisiøs også, og derfor ikke gidder trene seg opp? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Altså, når du har et tullenavn som "Gnonlofoun", så må da de fleste managere skjønne at det er ugler i mosen? Men seriøst, hvis han er uambisiøs eller har lav determination, så kan nok det spille inn på opptreninger etter skade, ja. 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Men seriøst, hvis han er uambisiøs eller har lav determination, så kan nok det spille inn på opptreninger etter skade, ja. Sant det du sier med navnet. Kamerunere er gærne de. Det er også litt artig at han har personlighet uambisiøs, men han har 14 i determination. I alle fall, det skal bli spennende å se om jeg blir helprofesjonell og får trent fyren opp igjen, eller om han fortsetter å gå nedover. I mellomtiden er det en ny trøndersk halvstjerne på gang, Odin Ulseth. Holder på å trene han til midtstopper. Han er vel ikke akkurat av samme klasse som RBK-spillerne i de andre vi har sett, men det kan like fullt være interessant å se hvordan han utvikler seg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Er det sønnen til Otto? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 ...sendte oss ut i Champions League spill! Nja. Først må du kvalle deg. Men grattis likevel! Atald, for et forbanna drittstyre du må overleve med. Det er jo Champions League spill om du skjønner, men greit det blir muligens en tøff kvalifisering. Er det ingen supercup på FM12 i Norge?(mellom cup og serievinnneren? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 For å snu litt på spørsmålet; Er det supercup på ordentlig i Norge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Den norske supercupen varte i to år, 2009 og 2010. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Takk for svar, var relativt sikker på at det var det i virkeligheten. Men det stemmer som dere sier. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Er det sønnen til Otto? Hehe, det var det jeg også trodde, men Otto står ikke oppført som favorittpersonell. Men vi kan leke at det er slik det henger sammen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Er ikke alle som liker faren sin vettu! 1 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Da klart jeg å spare opp til 23 millioner for Vidar iløpet av 5 sesonger. Nå blir det proff status og heltidskontrakter slik at spillerene får trent mer og klubben blir mer attraktiv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Klassisk CL-trekning: Lagene som ble nr 2 i sin gruppe: Pool Sevilla Bordeaux Sevilla Marseille Olympiakos Barcelona SÅKLRT trekker jeg Barcelona, som ikke vinner gruppa si mot fuckings Everton. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Liverpool i CL? I all verden... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 2021, ting kan endre seg. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Klassisk CL-trekning: Lagene som ble nr 2 i sin gruppe: Pool Sevilla Bordeaux Sevilla Marseille Olympiakos Barcelona SÅKLRT trekker jeg Barcelona, som ikke vinner gruppa si mot fuckings Everton. Everton er Pure Class, Kan ikke si noe annet. Irriterer meg at Everton sliter i bunnen av PL på min save (Steve Kean var manager for dem en sesong O.o), fristende å ta over dem og få dem opp men skal få mitt St. Albans til PL først iallefall ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Mye rart i CL denne sesongen. Everton kommer over Barca, Pool går videre (de har vel gjort det tidligere år og) og Shitty blir slått ut i gruppespillet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Sparken i Liverpool med 10 kamper igjen av første sesong. Lå som nr. 5 og hadde god los på topp 3. Var dritt, men har vært opp og ned hele sesongen. Får se om jeg begynner pån igjen på nytt i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå