Kalle_92 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Når trekkes nye spillere opp til ungdomslaget hos engelske lag (og i mitt tilfelle Leeds United) ? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Når er det ca FM2012 kommer med sin neste update av spilleroverganger (databasen) etc? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Etter 31.Jan håper jeg! 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Tror ikke man bør forvente den noe særlig tidligere enn slutten av februar. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nydelig spill, noen som vet hvor man billigst mulig kan få kjøpt dette spillet? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er en attributt som heter mental trening når man gjør et ledersøk. Hvor passer dette inn i trening? Hvis man har en trener som er god på dette, hva setter man han på ? Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som har kjøpt tevez? er han mulig å få for en billig penge? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kjøpte Tevez til Bayern M på en save som tok kvelden men bare banka inn mål. Synd jeg ikke tok noe screenshot på det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 3. desember 2017. ENDELIG PROFESJONELL. Kom på 3. i TL i år og måtte fortsatt true meg til det. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Såe. Jeg kom frem til CL-semi på saven min. Der vant jeg. Ikke nok med det vant jeg faen meg CL-finalen mot Marseille på straffer etter 0-0 full tid. Faen meg helt fette nervøs hele finalen. Forresten litt fun fact at etter at jeg har vunnet CL vil Mush vekk. -.- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 3. desember 2017. ENDELIG PROFESJONELL. Kom på 3. i TL i år og måtte fortsatt true meg til det. Aldri opplevd at det har tatt så lang tid ass, jævlig kjipt. Men grattis uansett, var jo på tide! Grattis til deg og, DJ_! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Har på Følelsen av at denne spilleren kan bli stor for Vidar laget mitt etterhvert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Skulle gjerne sett noen andre stats enn cornere og straffer som høyt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 FØLELSEN AV Å VINNE LIGAEN PÅ OVERTID MED FLERE SCOREDE MÅL EN VÅLERENGA (like bra målforskjell, bare at jeg hadde flere mål :love:) Dette med et tynt Stabæk lag i sesong 1! 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Grattis. Det er den beste måten å vinne ligaen på. Hadde en sånn en på FM11. Tre lag innenfor to poeng. Jeg var nummer to før kampen. Starter med at jeg ligger under 0-1 mot Lyn hjemme og LSK leder 0-2 over FFK. Etter pause snur det og jeg finner 6-1, mens LSK, som ledet serien, taper 4-2. Elskbart. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Altså det beste var, at Vålerenga hadde 3 poeng mer enn meg, og skulle møte et middelmådig Viking borte, og jeg ville ha vunnet serien om jeg vant med minst 2 mål og Vålerenga tapte. Jeg får en skikkelig kalddusj og Sogndal scorer på corner i åpningsminuttene, tar selvkritikk da jeg kjørte på alt for offensivt, men ikke lenge etter hadde LuaLua snudd det og scoret to mål, og det var 2-1 til pause.Vålerenga-Viking var 1-1 til pause, med overtidsmål av Bojan Zajic(?). Ti minutt igjen av begge kampene var jeg fortsatt 1 poeng bak Vålerenga, men så scoret Viking og jeg var et fattig mål ifra å vinne ligaen. Jeg bytta ut begge bekene og hadde 5 spisser på topp, og på overtid av overtid dukka Fredrik Brustad opp på bakerste stolpe og scoret sitt første mål i Tippeligaen og sendte oss ut i Champions League spill! Vil også dele et meget bra mål av Diskerud som jeg scoret iløpet av sesongen, kåret til årets mål og greier. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Det varmer med gratulasjonen. Dette er et stort steg for klubben, iallfall med en slik drittsekk i gullstolen. Problemet jeg støtet på nå er at ikke en kjeft er interessert i å forlenge kontrakten/signere proffkontrakt da de føler de ikke kan oppnå mer i klubben. For de oppmerksomme kan jeg også nevne at ikke en sjit har har skjedd i forbindelse med ny stadion som skulle vært ferdig planglagt nå. Endret 28. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 ...sendte oss ut i Champions League spill! Nja. Først må du kvalle deg. Men grattis likevel! Atald, for et forbanna drittstyre du må overleve med. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Det er en attributt som heter mental trening når man gjør et ledersøk. Hvor passer dette inn i trening? Hvis man har en trener som er god på dette, hva setter man han på ? Mental er litt likt som Determination/Motivation. En generell stat som alltid er bra å ha. Mental er derfor bra for alle typer trenere. Noen som har kjøpt tevez? er han mulig å få for en billig penge? Skal være mulig å få ham for rundt £10m tror jeg? Ikke hatt råd/prioritert mindre bråkete spillere. Fikk tak i Oscar Cardozo for ca det samme, og han bøtta jo inn litt. Ble runnerup til signing of the season (spiller som Liverpool, endte på fjerdeplass, kjøpte ham i januar-vinduet den sesongen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå