Hansoen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Spilt FM(CM) i 10-12 år. Aldri hatt et eneste problem. Så det tar jeg med knusende ro. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Spilt FM(CM) i 10-12 år. Aldri hatt et eneste problem. Så det tar jeg med knusende ro. Det begynner med andre ord å bli på tide at det går til helvete for deg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ser ikke helt hvorfor det, men men. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ja.. Jeg gikk lei rimelig kjapt av FM12. Så gikk tilbake til å spille FIFA12 osv.. Så kom MW3, og har spilt det en del. Og i det siste har jeg forsiktig prøvd å spille FM men har ikke noe motivasjon eller lyst. Er like lei fortsatt. Dette har jeg aldri opplevd i min 5 år lange FM karriere... Før har de gått over men noen ukers pause men nå, derimot..... :@ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 FM 12 er det første på et par år jeg ikke har gått lei av etter 2 sesonger.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Ser ikke helt hvorfor det, men men. Jeg har hatt samme tankegang som deg. Saver ofte hver uke og tenke på at jeg er safe. Så gikk fila til helvete. Mista over ett år, og jeg får ikke til det jeg greide. Endret 24. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ble egentlig lei når CM03/04 kom, alikevel så sitter jeg med 06,08,10 og 12... 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Lagrer spillet konsekvent på fredagen før kamper, er så forbanna kjedelig å miste progresjonen uansett hvordan helgens kamper gikk, Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Om du har på autosave hver uke lagrer den nøyaktig 7 dager etter forrige lagring ble foretatt. Om du foretar en lagring manuelt på en tirsdag lagrer den på tirsdag neste gang også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Lagrer spillet konsekvent på fredagen før kamper, er så forbanna kjedelig å miste progresjonen uansett hvordan helgens kamper gikk, Hjelper lite når hele saven krasjer, som hos meg. -.- Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ser ikke helt hvorfor det, men men. Jeg har hatt samme tankegang som deg. Saver ofte hver uke og tenke på at jeg er safe. Så gikk fila til helvete. Mista over ett år, og jeg får ikke til deg jeg greide. Nesten samme sak her.. Har noen kompiser som fucka opp saven min så sykt. Kunne ikke gå tilbake til forrige lagrede plass fordi det var så sykt lenge siden, og jeg hadde fått mange gode resultater, før de fucka den opp!! Etter det har det vært labert.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Av og til så går det opp for en at man har beindriti på draget. JEg er fremdeles Staal, overlevde mine første sesong i Adecco, og er nå begynt på min andre. I fjor var det omtrent ingen som scorte (toppscoreren, en lynspiss med fortid i AFC Wimbledon hadde 10 mål. På annen plass var det 7 mål), men vi overlevde nå. I løpet av fjorårssesongen presterte jeg å ha den bulgarske landslagskeeperen (Dimitar Evtimov) som riktignok var på lån til Egersund Og den før nevnte u21-keeperen til Norge (Ola Hermann Opheim) Dette er naturligvis en litt kinkig situasjon, ettersom begge da presumptivt skal være bra spillere. Så kommer Enga inn og byr på Opheim (500k NOK + 25% av neste overgang). I et anfall av midlertidig galskap sier jeg ja, og angrer ganske så etterpå. Prøver å tilby Opheim en ny kontrakt, men han vil heller til Enga. OG dumhet over alle dumheter: jeg lar han gå! Førstekeeperen i Enga er for tiden Sten Grytebust, og det ser ut som Opheim danker han ut. I mellomtiden viser Evtimov hvorfor han bare har 4 i konsentrasjon. Det renner inn med mål. Jeg har også kjøpt u21-keeperen til Egypt (for å utfordre Evtimov) men han ser ut til å trenge mye førstelagsspill på et lavere nivå før han er en reell utfordrer. Mannen er mildt sagt slepphendt. Selv om statsene sier noe annet. Noe som betyr at jeg ble nødt å hente en gammel kjenning fra denne saven. Hainn Harald Aksnes: Jeg synes ellers at det er vanskelig(ere) å være garantert en god keeper om en bare ser på ferdigheter enn det er med andre spillere. Ellers er dette laget mitt avhengig av min dansk-kenyanske stopper/back Skovgaard Min dynamiske og italienske midtbaneduo (regens) Og på toppen har jeg tre spisser. Den mest fremtredende (eller beviste, snarere) av dem er landslagsspiller for Kamerun, Gnoloufon. Jeg fikk ikke han til å virke i fjor og han scorte 4 mål på 28 kamper for meg. Før dette hadde han scort 66 mål på 111 kamper for moderlaget sitt. Han presterte å bli skadet i hoften i siste vennskapskamp før alvoret starter, så han har mistet litt på det. Det kan bli spennende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Da er rullerende filsaving hver uke innført. Den stod visst på én måned her, så årsaken til så sjeldne saves er i alle fall klart. Fikk i tillegg kjøpt den polakken for samme pris som forrige gang, så det er bra. I tillegg fikk jeg kjøpt en fyr som stakk til Arsenal forrige gang jeg prøvde meg på han. Over et halvt år igjen å spille meg tilbake på. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Første CL-kamp (var på ferie) ble mildt sagt småsyk! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Da er rullerende filsaving hver uke innført. Den stod visst på én måned her, så årsaken til så sjeldne saves er i alle fall klart. Fikk i tillegg kjøpt den polakken for samme pris som forrige gang, så det er bra. I tillegg fikk jeg kjøpt en fyr som stakk til Arsenal forrige gang jeg prøvde meg på han. Over et halvt år igjen å spille meg tilbake på. Hvis den stod på hver måned forklarer det lite av hvorfor du må spille et år om igjen. Red.: Med mindre du lagrer manuelt så ofte at den ikke får autolagret i mellom. Endret 25. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg lagrer ofte hver uke selv. Trodde jeg var sikker på den måten, men det er jo lite å gjøre med det når hele savefila tar kvelden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Forresten første gang jeg har sett en assistent-manager få månedens manager-prisen. Trodde ikke det var mulig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Noen andre en meg som ikke likte FM2012? Tror jeg spilte det et par timer før jeg gikk tilbake til FM2011. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Liker FM12 veldig mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 FM12 er det jeg liker best på mange år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå