Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter i Championship med Chelmsford. Ekstremt vanskelig å konkurrere med lag som har tjue ganger så høye lønnskostnader. Ble 18.plass første sesong, ser ut til å bli mid-table andre sesong etter at laget bestemte seg for å ta 6 av 30 poeng i januar og februar. Problemet mitt er at stjernene mine driter i hvilken divisjon de spiller i, bare de får bedre lønn. Jeg solgte en spiller for £600k til Newcastle i League One, fordi der fikk han £20k i uka, og jeg har en øvre ramme på Key Players på £4k...

 

Fikk heldigvis utvidet stadion fra 4875 til 7708 under denne sesongen, så forhåpentligvis kan jeg etterhvert få høyere lønnsbudsjett. Hadde forresten en average attendance på 10.951 denne sesongen, på banen jeg lånte (Roots Hall/Southend).

 

Red.: Et Newcastle som ser ut til å rykke ned til League Two (ligger på nedrykksplass i januar).

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Kanskje litt off-topic, men er en ting jeg lurer på ift steam.

 

Når jeg skal til å starte spillet får jeg opp en melding som sier følgende: "This game is currently unavailable. Please try again at another time."

 

Kan det være på grunn av patchen eller noe sånt? Anyone?

Lenke til kommentar

Faen, mister stjernestopperen min nå. 12 måneder igjen av kontrakten og null mulighet til at jeg kan tilby nok til at han godtar en forlengelse. Ser ikke ut som jeg kan får mer enn 5-6 mill for han for øyeblikket, men får slengt med en videresalgsklausul på 50% som kan være nyttig i fremtiden. Virkelig usikker på om jeg skal selge nå eller beholde ham et år, og la han gå gratis.

Lenke til kommentar

Der ble det avgjort, fyren klagde over at han ville til en større klubb, så da selger jeg. Satser på rundt 10 millioner direkte, med 50% videresalgsklausul. Bør være mulig.

 

I6rit.png

 

Han er jo på ingen måte vill, men han har fortsatt en del å gå på og har utviklet seg greit.

 

Red.: Sjekket et gammelt screenshot, og han har slettes ikke utviklet seg mye, så da ble salget lettere å ta.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Vant 2 - 7 mot Nunberg i EL, hadde 8 skudd på mål. Da snakker man om effektivt forann mål.

 

Kampen etterpå skjedde det eg frykytet, spillerene var høge på pæra og vart rundspilt totalt og tapte 6 - 1, gjikk videre på bortemål. Og alle fikk 1 ukes bot. Ingen vart missfornøgde

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...