Stonemeister Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Lurte en stund på hvem som skulle være målscoreren min av Bracamontes og Hernandez... Lurer ikke på det mer. Har aldri sett maken til uttelling! 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Utrulig kor målfarlig amankwah er på FM iforhold til virkeligheten. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fornøyd med første halvdel av sesongen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Lurte en stund på hvem som skulle være målscoreren min av Bracamontes og Hernandez... Lurer ikke på det mer. Har aldri sett maken til uttelling! Syke faen! Fornøyd med første halvdel av sesongen Konge! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) DJ_Dark: Kjøpte inn Alex Alonso, brukt han i noen kamper nå, men ligger på omkring 5.50 rating kvar gang. Kordan bruker du han? bruker han selv på OM Endret 16. desember 2011 av Brann89 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 DJ_Dark: Kjøpte inn Alex Alonso, brukt han i noen kamper nå, men ligger på omkring 5.50 rating kvar gang. Kordan bruker du han? bruker han selv på OM DJs Alonso er en vill spiller, men han er datagenerert. En såkalt regen. Det vil si at du får en spiller som ikke er lik på noen annen måte enn navn. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Så den spillerene eg har på mitt lag, eg langt fra samme nivå? DJ har fikset på spilleren selv? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Regens altså spillere med datagenererte ansikter er alltid helt random, selv om din spiller heter det samme er de helt annerledes fra spill til spill. Lastet ned en update her, hva er nytt? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fornøyd med første halvdel av sesongen Jinxa seiersrekka mi til helvette med å gjøre det der, 1-1 mot FC Oss i neste kamp Lenke til kommentar
Braka94 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen gode spisser? har Erick Torres, Leon de Kogel og Sami Allagui og hadde trengt en til. En som putter ofte! disse er som regel nest sist på ballen 70 % av gangene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ferdig med andre sesong i TL, fortsatt ikke mulig å spørre om muligheten til å bli en profesjonell klubb og får fortsatt ikke lov til å speide utenfor Skandinavia. :< Endret 16. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 12 plass i Championship i første sesong med St. Albans. Fornøyd siden jeg solgte de beste spillerne før sesongen. Nye spillere inn i denne sesongen, men må kvitte meg med noen for enten a) De vil til større klubb eller b) vil ha ALT for mye i lønn Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Sliter i Championship med Chelmsford. Ekstremt vanskelig å konkurrere med lag som har tjue ganger så høye lønnskostnader. Ble 18.plass første sesong, ser ut til å bli mid-table andre sesong etter at laget bestemte seg for å ta 6 av 30 poeng i januar og februar. Problemet mitt er at stjernene mine driter i hvilken divisjon de spiller i, bare de får bedre lønn. Jeg solgte en spiller for £600k til Newcastle i League One, fordi der fikk han £20k i uka, og jeg har en øvre ramme på Key Players på £4k... Fikk heldigvis utvidet stadion fra 4875 til 7708 under denne sesongen, så forhåpentligvis kan jeg etterhvert få høyere lønnsbudsjett. Hadde forresten en average attendance på 10.951 denne sesongen, på banen jeg lånte (Roots Hall/Southend). Red.: Et Newcastle som ser ut til å rykke ned til League Two (ligger på nedrykksplass i januar). Endret 16. desember 2011 av PSV Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ingen av de "store" PL lagene ser ut til å slite. Foruten mitt elskede everton som ligger rett over nedrykk hvert år Edit: Er i 2019 ^^ Endret 16. desember 2011 av Syncz Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kanskje litt off-topic, men er en ting jeg lurer på ift steam. Når jeg skal til å starte spillet får jeg opp en melding som sier følgende: "This game is currently unavailable. Please try again at another time." Kan det være på grunn av patchen eller noe sånt? Anyone? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Faen, mister stjernestopperen min nå. 12 måneder igjen av kontrakten og null mulighet til at jeg kan tilby nok til at han godtar en forlengelse. Ser ikke ut som jeg kan får mer enn 5-6 mill for han for øyeblikket, men får slengt med en videresalgsklausul på 50% som kan være nyttig i fremtiden. Virkelig usikker på om jeg skal selge nå eller beholde ham et år, og la han gå gratis. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kommer an på hva målet ditt er og hvor sannsynlig det er at du klarer det uten han. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Der ble det avgjort, fyren klagde over at han ville til en større klubb, så da selger jeg. Satser på rundt 10 millioner direkte, med 50% videresalgsklausul. Bør være mulig. Han er jo på ingen måte vill, men han har fortsatt en del å gå på og har utviklet seg greit. Red.: Sjekket et gammelt screenshot, og han har slettes ikke utviklet seg mye, så da ble salget lettere å ta. Endret 16. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Vant 2 - 7 mot Nunberg i EL, hadde 8 skudd på mål. Da snakker man om effektivt forann mål. Kampen etterpå skjedde det eg frykytet, spillerene var høge på pæra og vart rundspilt totalt og tapte 6 - 1, gjikk videre på bortemål. Og alle fikk 1 ukes bot. Ingen vart missfornøgde Endret 16. desember 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kan anbefale Leigh Griffiths på det sterkeste for de som trenger en måltyv fra Championship til midt på tabellen PL-nivå. Han har bøttet inn for meg og mitt Southampton både i Championship og PL. Han går for lommerusk i starten av spillet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå