Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Hadde Fornasier i AFC Wimbledon-laget mitt på FM11.

 

Forøvrig har det kommet ut en ny patch. Changelog.

- Fixed issue where players on loan in Belgium (and other nations with the continuous rule) would lose their days towards nationality when returning to their parent club, they now have 2 months to return to Belgium before the count is reset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde Fornasier i AFC Wimbledon-laget mitt på FM11.

 

Forøvrig har det kommet ut en ny patch. Changelog.

- Fixed issue where players on loan in Belgium (and other nations with the continuous rule) would lose their days towards nationality when returning to their parent club, they now have 2 months to return to Belgium before the count is reset.

Deilig. Har brukt FMRTE for å øke oppholdet til tre år selv. Fantastisk frustrerende problem.

Lenke til kommentar

Skacel har vel holdt seg til nationalistic management over lengre tid, men annet enn det er sjeldent man kommer over folk som ikke faller for de billige, unge talentene.

 

De gangene jeg har spilt på lavere nivå og klatret oppover i Italia pleier jeg å ha stort sett bare italienere, men der har man jo også voldsomt mange talenter å ta av i forhold til for eksempel England, om dette ikke er endret siden FM11. Lurer på om jeg ikke må ta en test på FM12 når Genie Scout kommer ut.

Lenke til kommentar

Kan jo nesten trenes til stopperreserve og han der.

Jepp, men jeg har allerede Jones, Smalling, Barratt (som jeg postet om for litt siden), Rakitskyi og et par andre som dekker der. Er egentlig fullsatt på forsvaret og enda litt til. Spiller med stort sett ikke med offensive backer, så det er greit at Lemme er solid i det defensive.

 

Som om det finnes noen FM-spillere i det hele tatt som ikke ender opp med fullt av små skitunger, hovedsaklig deogser fra Argentina og Brasil.

Hadde ikke talentfordelingen vært så himla ujevn skulle jeg gjerne spilt med 100% engelsk lag. 90% av world beaters kommer jo fra Mexico, Brasil eller Argentina, med en og annen sør-europeer i miksen. Har hittil til gode å se en god offensiv regen fra England, og jeg er i 2017. Har en OMS jeg har troa på i akademiet, men bortsett fra det er det slim pickings.

Lenke til kommentar

Ja, er et par habile franskmenn her også, men regner dem som sør-europeere.

 

På reservelaget mitt er det bare seks engelskmenn, mens det er sju brasilianere der, for eksempel. Har endel franskmenn, italienere, portugisere og nederlendere der også. På U18-laget er det derimot litt bedre. To spanjoler, resten walisere eller engelskmenn. Problemet der er jo at det er toppen fem av dem som det kan bli noe av.

 

Av spillere fra England som får regelmessig tid på førstelaget er det bare Phil Jones, Chris Smalling, Tom Cleverley og Jay Barratt. I tillegg er Darren Fletcher skotsk og Vladimir Weiss har engelsk statsborgerskap. Med andre ord, kun en newgen fra England er god nok.

 

En annen ting er at de britiske talentene i britiske klubber er umulige å signere for en billig penge. Det samme gjelder tyske talenter. Man må som regel ut med 50-100 millioner for de aller største talentene derfra.

 

Snåleste landet jeg har spiller fra er Nord-Korea, og han er faktisk skremmende god.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...