Gå til innhold

Er redd jeg må gå til fienden :(


Skribenten_

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt til good feeling for Apple og ønsker ikke å bli bitt av basillen og få sykdomen "Apple fan boy"..dvs folk som digger og forguder alt som har en Apple logo på. Vedder på at Steve kan selge alt så lenge det den logoen sitter på. Alt fra flass shamop til ostehøvel. Har noen kompiser som har gått den veien og ønsker ikke selv å gjøre det.

Men nå så begynne jeg å forstå hvor smarte og slue dem er..nesten sånn at de lurer meg..eller at jeg lar meg lure av dem. Nå viser det seg at jeg kanskje må skaffe meg en ipad, nå som de endelig har skvisjet hoved konkurrenten dems ut av markeded på umoralsk vis.

Jeg vill ha kommende samsung pad..men det ser ut som jeg må nøye med med kommende ipads.

Er det slik apple holder på? hvordan kan man ta patent på et "utseende" som er så allment og basic som en pad er? Altså hvor mange forskjellige måter er det man kan lage en pad på?? den er flat og har 4 hjørner for faen!!! Man kan ikke ta patent på det å eie DET! Kan noen fortelle meg hvor mange andre måter man en pad kan se ut på en at den er flat og har 4 hjørner?!

Jeg føler jeg bare hater Apple mer og mer..men føler at jeg mer og mer blir tvunget til å kjøpe en ipad.

Jeg vil ikke gå den veien..hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner mer og mer å mislike de som er imot Apple slik som mange blant annet her på forumet gir uttrykk for. Hvorfor i all verden er dere det? Det er en grunn til at Apple ble så store i utgangspunktet. Jeg forsvarer ikke Apple for at de vant en rettsak som Samsung (da de vant den, regner jeg med deres argumenter er gode nok, forresten), men hvorfor så imot alt som har Apple-merket/-navnet?

 

Jeg har både en iPad2 og en iPod Nano selv (og en Skuffle, når jeg tenker meg om, men den fikk jeg bare en gang og brukes aldri). Det er ikke fordi jeg forguder Apple på noe vis, men fordi de to enhetene på meg virker som det beste alternativet i de enkelte dings-kategoriene. iPod'en min har nå holdt i maange år, samtidig som jeg har sett andre med andre typer musikkspillere måtte skifte både to og tre ganger.

Lenke til kommentar

Jeg begynner mer og mer å mislike de som er imot Apple slik som mange blant annet her på forumet gir uttrykk for. Hvorfor i all verden er dere det? Det er en grunn til at Apple ble så store i utgangspunktet. Jeg forsvarer ikke Apple for at de vant en rettsak som Samsung (da de vant den, regner jeg med deres argumenter er gode nok, forresten), men hvorfor så imot alt som har Apple-merket/-navnet?

Jeg er også i likhet med deg oppgitt over det irrasjonelle hatet enkelte her har mot Apple. Jeg har selv både Mac, Windows og Linux maskiner, samt både iOS og Android enheter, og bruker det som på en best mulig måte dekker de behovene jeg måtte ha.

 

Før når Apple var "den lille aktøren som stod mot Microsoft" var det mer "trendy" å støtte Apple, og Apple-fanboys var ganske usaklige å slitsomme å ha med å gjøre. Nå har i mine øyne Android-fanboys tatt over denne rollen, iallefall her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...