Torstein Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jepp, men det skal sies at Lars Vaular ikke har hatt alt for mye å henge fingrene i heller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Her må det byttes. Uhyre skuffende fra altfor mange Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Få ut Welbeck og Anderson. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kjedelig førsteomgang. Welbeck har ikke vært god. Ellers synes jeg DHL-logoen på treningsjakkene er jævla stygg, men kan vel greie å overse det mtp. pengene vi får. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Om vi tar ut Anderson så mistar vi aggresiviteten sentralt. Hatt utruleg mange brudd og gode/viktige taklingar til no. Manglar litt i pasningane, men det går totalt sett litt for smått framover og er stort sett litt for upresist. Eg har likevel trua på at det kan vere nok med eit bytte på topp. Hernandez inn saman med Rooney kan bli veldig bra. De Gea ser vilt roleg ut i dag! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg elsker Old Trafford publikumet. Gjør hva de kan for å gi De Gea selvtillit Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 - Welbeck er for dårlig. - Evra er ikke rask lengre. - Jones/Evans ser tidvis veldig bra ut. - Jeg vet ikke om 442 er optimalt i moderne fotball. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Klassisk United tidlig i sesongen. Det offensive bevegelsesmønsteret sitter ikke enda. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Så skal det sies at Evra skal følge Lennon da, en av de aller raskeste i PL... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Greit nok at Lundekvam sier mye dumt, men er det bare meg eller er 90% av det han sier AKKURAT det samme som har blitt nevnt i studio 20-30 sekund før han snakker? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja, vi sliter med å etablere press fordi vi ikke vinner ballen sentralt. Altfor lett for spurs å spille seg ut og vi legger oss for lavt i det som var et svakt/lite orientert press. Det at vi har tre rookies bak gjør at det sprer seg litt nerver i laget, som er veldig veldig ungt, men jeg savner litt trøkk. Carrick inn for Tom er nok ikke et dumt valg. Forventer en større offensiv i 2.omg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Så skal det sies at Evra skal følge Lennon da, en av de aller raskeste i PL... Jeg setter det på spissen, men han er ikke like rask lengre. Evra har aldri vært like rask som Lennon, men forskjellen er mye større nå. Endret 22. august 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Welbeck har fått sjansen for denne gangen, la Berba komme inn å gjøre en jobb. De Gea har forresten tyggis i hanskene, samt ballfordelingen hans er eminent. Hellboy kan reise til helvete. Endret 22. august 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Greit nok at Lundekvam sier mye dumt, men er det bare meg eller er 90% av det han sier AKKURAT det samme som har blitt nevnt i studio 20-30 sekund før han snakker? Haha, tenkte AKURATT det samme da de snakket om innkastet som Tottenahm tok. Han gjentok akuratt det samme som Langli hadde sagt rett før Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Faen så tabloid Bertoni-trollet er, blir kvalm, "KABOUL!" game on. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vil heller se Anderson ut enn Cleverley. Til tross for noen sugne løp fremover har pasningene hans vært milevis under pari. Tror det vil gi mer fremdrift hvis f. eks. Giggs kommer inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Liker at United kan handse så mye de bare vil. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Siden når MÅ vi spille oss gjennom midten av 16-meteren? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Friedel på OT er klin umulig å putte på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå