Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Tottenham

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi tar ut Anderson så mistar vi aggresiviteten sentralt. Hatt utruleg mange brudd og gode/viktige taklingar til no. Manglar litt i pasningane, men det går totalt sett litt for smått framover og er stort sett litt for upresist. Eg har likevel trua på at det kan vere nok med eit bytte på topp. Hernandez inn saman med Rooney kan bli veldig bra.

De Gea ser vilt roleg ut i dag!

Lenke til kommentar

Ja, vi sliter med å etablere press fordi vi ikke vinner ballen sentralt. Altfor lett for spurs å spille seg ut og vi legger oss for lavt i det som var et svakt/lite orientert press. Det at vi har tre rookies bak gjør at det sprer seg litt nerver i laget, som er veldig veldig ungt, men jeg savner litt trøkk. Carrick inn for Tom er nok ikke et dumt valg.

Forventer en større offensiv i 2.omg.

Lenke til kommentar

Så skal det sies at Evra skal følge Lennon da, en av de aller raskeste i PL...

Jeg setter det på spissen, men han er ikke like rask lengre. Evra har aldri vært like rask som Lennon, men forskjellen er mye større nå.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Welbeck har fått sjansen for denne gangen, la Berba komme inn å gjøre en jobb. De Gea har forresten tyggis i hanskene, samt ballfordelingen hans er eminent.

Hellboy kan reise til helvete.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at Lundekvam sier mye dumt, men er det bare meg eller er 90% av det han sier AKKURAT det samme som har blitt nevnt i studio 20-30 sekund før han snakker?

Haha, tenkte AKURATT det samme da de snakket om innkastet som Tottenahm tok. Han gjentok akuratt det samme som Langli hadde sagt rett før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...