Sir LuckyNr7 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Cleverley på Facebook: looking forward to the big game tonight! My first league appearance at old trafford! buzzing! Kan dette bety at han starter? Da burde han ta fram mer av det han viste i preseason, ellers blir vi rævpult på midten Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvis alt er så jævlig, hvorfor gidder du å se fotball? Cleverley har vært en av våre positive i preseason og starten av sesongen. 3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Absolutt, håper virkelig han spiller ikveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kan ikke kampen begynne snart? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kan ikke kampen begynne snart? NEI!!!!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Starter med pilsen klokka 17, er for pussy til å begynne på formiddagen på en mandag. Nå får jeg sikkert kjeft av niko. Jeg har blitt faen så pussy. Har drukket 7 halvlitere og halvannen flaske vin de siste 6 ukene. Kjøpte 3 i dag. 2009-niko ville skamma seg. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Spent på hvordan De Gea blir i dag. Klarer han å holde nullen? Tottenham kommer garantert til å smelle til fra distanse, han skal nok få kjørt seg skikkelig i dag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Lucky: Kan ikkje du holde kjeft? Ingen her som ynskjer å høyre meiningane dine likevel. Har lyst å sjå Cleverley, men trur nok det evt blir som innbyttar i dag. Anderson og Carrick/Giggs frå start mogelegens. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 5.05 i odds på borteseier?! Haha, hadde jeg hatt penger nå hadde det utvilsomt gått på en B-bong der. Tippa 2.80 før jeg så det. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal ikke dømme tidlig her, men Lindegaard har oppført spillt som en klassekeeper hver kamp (så og si) etter han kom til United, har De Gea noen gang spillt så bra som Lindegaard i de sjangsene han har fått? Forstår jo det enorme potensiale til De Gea, håper virkelig han tar seg selv i nakken og begynner å prestere. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Spent på hvordan De Gea blir i dag. Klarer han å holde nullen? Tottenham kommer garantert til å smelle til fra distanse, han skal nok få kjørt seg skikkelig i dag. De Gea, hah han suger balle, flopp!!!! må bare se hvor lang tid det tar før Game biter av meg hode igjen :evil: Lucky: Kan ikkje du holde kjeft? Ingen her som ynskjer å høyre meiningane dine likevel. Har lyst å sjå Cleverley, men trur nok det evt blir som innbyttar i dag. Anderson og Carrick/Giggs frå start mogelegens. Det er et fritt land, å jeg sier bare mine meninger, så klapp igjen. jeg bryr meg ikke om hva dere sier uansett Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) De Gea, Smalling, Jones, Evans, Evra, Young, Cleverley, Anderson, Nani, Rooney, Welbeck Javier Hernandez on bench for #MUFC with Giggs, Fabio, Lindegaard, Carrick, Park and Berbatov #THFC Endret 22. august 2011 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 MUFC v #THFC: De Gea, Smalling, Jones, Evans, Evra, Young, Cleverley, Anderson, Nani, Rooney, Welbeck Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 De Gea, Smalling, Jones, Evans, Evra, Young, Cleverley, Anderson, Nani, Rooney, Welbeck VI TAPER!!!!!! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvordan kan du si hold kjeft til alle og ikke bry deg om hva de skriver på et diskusjonsforum? Da diskuterer du jo bare med deg selv For et ungt lag vi stiller med for tiden da! litt skummelt =/ Endret 22. august 2011 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Psyched for kamp nå. Kveldskamp på Drømmenes Teater er noe helt spesielt. Når vi i tillegg møter et lag som spiller sin første PL-kamp for året har denne alle forutsetninger for å bli spennende. Har en sumo-kode, hvis noen vil ha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Benken: Lindegaard, Fabio, Park, Giggs, Carrick, Berbatov, Hernandez Chicha! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvor deilig er OT egentlig? herregud, verdens diggeste plass Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 VI TAPER!!!!!! Jepp, på same måten som at vi ikkje vant serien forrige sesong, rykte ned frå PL, sparka SAF, ikkje kjøpte ein einaste brukbar spelar i sommar, har tidenes dårlegaste lag o.s.v 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå