IcedInsanity Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Good Luck Hot Fudge? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Starter med pilsen klokka 17, er for pussy til å begynne på formiddagen på en mandag. Nå får jeg sikkert kjeft av niko. Få høre deres build-up. Butikken, maten, season reviews osv. Trenger noen tips! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er nervøs, men håper på seier! Begynner ferden mot Stadioen om ett par timer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Få høre deres build-up. Butikken, maten, season reviews osv. Trenger noen tips! Dersom jeg blir med dama og ser kampen, pleier Pizza og øl på puben være en slager når United taper. Når United vinner blir det som regel bare øl, mye øl. Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Blir spennende kamp idag Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er nervøs, men håper på seier! Begynner ferden mot Stadioen om ett par timer I Manchester ja, hvor skal du sitte hen? Stretty? Alt annet enn fam/north stand (god utsikt dog) er bra mtp trøkk. Få høre deres build-up. Butikken, maten, season reviews osv. Trenger noen tips! Dersom jeg blir med dama og ser kampen, pleier Pizza og øl på puben være en slager når United taper. Når United vinner blir det som regel bare øl, mye øl. Særlig du har dame Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tottenham supporter, hvorfor skulle jeg ellers labbe til puben for å se 2 av de lagene jeg har minst til overs for i ligaen? Så er det en gyllen anledning til å drikke øl da, og det er jo normalt veldig godt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal sitte på Stretford ja, men høyt oppe virker det som Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Lader opp med visning eg... :/ Må kjøre som ett helvette for å rekke hjem til 9. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Veldig klar for kamp igjen, men også veldig spent på korleis eit temmelig urutinert forsvar klarar seg. Tippar at Cleverley og Welbeck må starte på benken denne kampen og at vi får litt meir erfaring offensivt enn vi starta med mot WBA. Såg 5-2 kampen frå OT tidlegare i dag og tar gjerne ei liknande spelemessig overkøyring i dag. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Tror også Tottenham er mye sterkere enn folk tror. Det har liksom vært så lite snakk rundt de i sommer og alt har dreid seg om spillerkjøpene til de andre store klubbene. Får Tottenham kommet til en løsning ang. Modric, så tror jeg også de vil være kanskje den største favoritten til 4.plassen. Håper Berba får sjansen fra start i dag. Ellers er jeg veldig spent på hvem som starter sentralt på midten, Carrick - Cleverley er mitt ønske. Overrasker meg heller ikke om vi får se Fletcher i dag. Endret 22. august 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal sitte på Stretford ja, men høyt oppe virker det som Ikke feil å sitte høyt i stretty, så lenge du ikke sitter i en av quadsa (hjørnene) ? Kos deg. Gud så jeg gleder meg, sitter her og ser på fjorårets season review (endog så jævla dårlig den er laget) og koser meg en nytraktet kopp kaffe. Skal kjøre old school med live på d.no under kampen i dag, dersom det er litt mer aktivitet her. Jeg spår at dette blir en Giggsy kamp. http://www.youtube.com/watch?v=_rl_XogVpbs Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nei er ikke i hjørnet, men ganske nærme satt i hjørnet på andre siden for langsiden sist, ok men ikke perfekt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Good Luck Hot Fudge? Good Luck, Have fun Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Carrick, Har han vært skadet? Som en sa på forrige side her, så tror jeg det kan være lurt med Giggs på midten idag for å få inn litt mer rutine. Jeg er spent på unggutta i forsvar, og spent på om Evra er i skikkelig slag igjen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Cleverley på Facebook: looking forward to the big game tonight! My first league appearance at old trafford! buzzing! Kan dette bety at han starter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skulle til å skrive det selv. Virker som det da i alle fall. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 ..forgot to put if selected that is. Will update after the game! hope to play. Score predictions and goalscorers? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Blir 2-2. Sanne mine ord. Har dratt fra gode Oslo opp til Hamarområdet, blir snart henta av en kamerat, så skal jeg, han og bruttern herje byen, kjøpe babb, spille FIFa og se kamp. Fyren er forresten Spurssupporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå