arildji Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har en Audi A6 (2000) som jeg er på jakt etter en rollo til. Hvordan er disse konstruert? Er rollo og "hundegitter" i ett på A6? Med det mener jeg at den inneholder et trekk han drar horisontalt over bagasjerommet og et nett man drar vertikalt opp til taket? Eller er disse på to separate ruller som monteres bak baksetet? Mvh Arild Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 to typer finns. en med bare bagasjetrekk, den er løs og kan enkelt tas ut og inn, de med nett skrus bak på den bredeste delen av bakseteryggen. nettet kan og brukes når seteryggene er lagt ned, 4 "nøkkelhull" lignende fester i taket kreves.. se mer her: http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=trennnetz+a6&_sacat=0&_dmpt=DE_Autoteile&_odkw=trenngitter+a6&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Lenke til kommentar
arildji Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 to typer finns. en med bare bagasjetrekk, den er løs og kan enkelt tas ut og inn, de med nett skrus bak på den bredeste delen av bakseteryggen. nettet kan og brukes når seteryggene er lagt ned, 4 "nøkkelhull" lignende fester i taket kreves.. se mer her: http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=trennnetz+a6&_sacat=0&_dmpt=DE_Autoteile&_odkw=trenngitter+a6&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Takk for informativt svar. Jeg har slike "nøkkelhull" frster i taket. Den bredeste bakseteryggen har også noen fester jeg ikke har skjønt hva skulle brukes til før nå. Er det bare hundegitteret som skal sitte fast på bakseteryggen? Skal bagasjetrekket hektes på i de festene som er i sidene av bagasjerommetlike under vunduene, bak baksetet? Eller er det slik at begge trekkene kan fåes i en enhet som festes på bakseteryggen? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er to separate enheter, og de festes akkurat slik som har gjettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå