kjell_56 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ønsker meg et gratisprogram som er istand til å redigere foto til gammelt preg; dvs. endre til svart/hvitt eller brunt/hvitt og få litt skyggevirkning i eller rundt bildet. Jeg har sett slike bilder men kanskje er det avanserte redigeringsprogram som må til? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ønsker meg et gratisprogram som er istand til å redigere foto til gammelt preg; dvs. endre til svart/hvitt eller brunt/hvitt og få litt skyggevirkning i eller rundt bildet. Jeg har sett slike bilder men kanskje er det avanserte redigeringsprogram som må til? Gimp Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Ønsker meg et gratisprogram som er istand til å redigere foto til gammelt preg; dvs. endre til svart/hvitt eller brunt/hvitt og få litt skyggevirkning i eller rundt bildet. Jeg har sett slike bilder men kanskje er det avanserte redigeringsprogram som må til? Gimp Kan man også få skyggevirkning på bildet i Gimp? Eller er det bare endring til Svart/hvitt? Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har brukt PhotoScape til slike formål Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Om du har iphone, http://instagram.com/. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har brukt PhotoScape til slike formål Har du et eksempel å vise frem hvor du har benyttet denne effekten? Om du har iphone, http://instagram.com/. Har ikke iphone. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ønsker meg et gratisprogram som er istand til å redigere foto til gammelt preg; dvs. endre til svart/hvitt eller brunt/hvitt og få litt skyggevirkning i eller rundt bildet. Jeg har sett slike bilder men kanskje er det avanserte redigeringsprogram som må til? Gimp Kan man også få skyggevirkning på bildet i Gimp? Eller er det bare endring til Svart/hvitt? Ja, det skal gå bra. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 picasa fungerer også til dette. Men hvis du gidder å bruke litt tid på å sette deg inn i programmet så er nok gimp et veldig mye bedre valg. Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Fine eksempler men her går det mer i riper og bretter. Jeg ønsker meg å gjøre om bildet i brun/hvitt/grått og med skyggelegging rundt eller rettere sagt selve bildet skal skyggelegges og området rundt gå over i grått/hvitt. Altså mer som at bildet er blyanttegnet..... Graffity? Kan det være det det heter? Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det går også an i PhotoScape ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå