AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (gutt/mann 21) Skal flytte til en hybel i sept. mens dama skal bo hjemme hos familie. Vi har vært sammen noen måneder og har "gjort" det før. Men jeg vil at første gangen på hybelen skal være litt ekstra enn bare sex. Hvordan kan jeg gjøre det ekstra spesielt? Jeg ser for meg en plan med mat, vin, snacks, musikkvalg, beføling også til sengs. Men jeg vet ikke hvordan jeg vil legge det opp. Ser for meg at dette bør skje på en lørdag når det er helge-stemning i luften. Og ikke med grandiosa til mat og danseband til musikk. Har dere tips? Postet av anonym: edd46856ec076652dc3489a9f10dd363 Lenke til kommentar
Mr_skeptisk Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 blomster, stearinlys, massasje. gøød løkk Lenke til kommentar
DMN Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Boller fra rimi, radio Norge og glidemidel til 2ern ville gjort det spesielt. Ærlig talt er vel dette noe du burde finne ut av og vite selv Endret 15. august 2011 av DMN 7 Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Så lenge det er ryddig, du er ren og det ikke står middagsrester igjen på bordet så blir det spesielt uansett siden dere er under DITT tak og ikke kan få forstyrrelser uansett, som kanskje er nytt? Kjøp en liten leke som vibrerer, noe masasjeolje/glid. Kanskje en flaske vin. Ikke gjør det AAAALTFOR komplisert, da blir det bare vanskeligere å oppnå magisk stemning når du stresser som faen for å lage suflé. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Hehe, skjønner jeg burde finne på noe selv, men inspirasjonen er ikke helt på topp. Målet med denne kvelden er å lage en trygg atmosfære som blir satt som et godt utgangspunkt for henne, for å lage en trygghet i hybelen. Blir feil å spise fjordland og sette seg å spille wow, det vet jeg. Men første gang sammen med noen på egen hybel gjør det litt vanskelig å finne på noe. Leke og glid har hun. Vin blir det gjerne, kanskje en Jeger og. Postet av anonym: edd46856ec076652dc3489a9f10dd363 Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er ikke litt av sjarmen med hybellivet at man skal gjøre det i en 75cm seng etter at man har delt en gryterett mens man så på Kongen av Queens, for så å gå beskjemmet ut i stua til roomiene dine (som har hørt alt) etterpå? 6 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er ikke litt av sjarmen med hybellivet at man skal gjøre det i en 75cm seng etter at man har delt en gryterett mens man så på Kongen av Queens, for så å gå beskjemmet ut i stua til roomiene dine (som har hørt alt) etterpå? Og så MÅ beina stikke ut fra under dyna. For alle synes det er praktisk å ha på dyne også, ja? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Catnipz: Fordomsfull vi var idag da? Hybelen er 90% av kjelleren, de siste 10 er felles gang til vaskerommet som jeg deler med eier av huset. Jeg har så og si hele kjelleren for meg selv, og senga er nok 150 eller noe i den dur, ikke 75. Jeg vet ikke helt.. Ønsket mitt er å gi henne et varmt førsteinntrykk som hun kan ta med seg hjem og huske, om det er praktisk mulig. Kanskje hjemmelaget pizza med hennes favoritttilbehør på eller en wok på lørdagskvelden. Stearinlys på bordet. Kanskje jeg finner jeg noe på TV-en som vi kan kose oss med å se på sammen. Og en massasje er alltid godt mottatt, hintet meg til en massasje i morges som gjorde at jeg fikk være nær henne. Men på grunn av nylig operasjon ble det ikke noe på oss denne helga. Høres det over ut som en god plan? Postet av anonym: edd46856ec076652dc3489a9f10dd363 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er ikke litt av sjarmen med hybellivet at man skal gjøre det i en 75cm seng etter at man har delt en gryterett mens man så på Kongen av Queens, for så å gå beskjemmet ut i stua til roomiene dine (som har hørt alt) etterpå? Eller da du går ut for å hente vann til "kvinnen i ditt liv", for så å gi et beskjedent, men stolt nikk til kompisene som sitter å flirer i soffan.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er jo bare sex. Hvorfor gjøre det så forbanna vanskelig? Stearinlys og mat har da absolutt ingenting med hvor bra eller dårlig sexen blir. Med mindre man får akutt matforgiftning. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg ville droppa Grandiosa og danseband. Skriker ikke sex av det i mine ører, men det er kanskje bare meg? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg