Gå til innhold

Kamptråd CL: Arsenal - Udinese


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

32 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Seier til Arsenal.
    • Seier til Udinese.
    • Uavgjort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bakre fireren var ok, Sagna slet litt i første omgang men tok seg veldig opp senere. Problemet ligger i at vi blir overkjørt på midtbanen. Stabiliserte seg litt når Frimpong kom inn for Rosicky, men vi slet fremdeles.

 

Chamakh er muligens den største bøtta med dritt jeg har sett i en Arsenal skjorte.

Lenke til kommentar

Dette kan ikke fortsette. Wenger, kjøp kjøp KJØP en ny midtbane. Dette fungerer bare ikke. Chamakh suger balle. Pung ut og kjøp Benzema. Urealistisk? Ja, men jeg vil ha en spiss som kan score mål i tillegg til RvP. Campbell og Vela (tror jeg) blir for tafatt. Venstreback + midtstopper inn i tillegg. Dette fungerer bare ikke. Utrolig flaut å se på kampen. Jeg vet hvertfall at jeg ikke orker å se på at laget mitt blir regelrett eid hver forbanna kamp, fordi vi ikke klarer å stå i mot på noen som helst deler av banen.

Lenke til kommentar

Klart at Rosicky var unfit, det er ihvertfall sikkert. Ang. Sagna så er det sykt å lese her inne, han var utrolig god i hele kampen og hadde også utrolig stor involvering i målet. Ute av form og dårlig ble det skrevet her, vanskelig å fatte. MOM var nok Sagna.

Sagna var dårlig i store deler av første, feks på sjangsen til Armero. Helt katastrofalt, men tok seg enormt opp etter det. Men før var det skralt.

 

Fortjent seier forøvrig. Udinese var sjeldent virkelig truende. En sjangse til Di Natale som Djourou fiksa greit + 1vs1'en de fikk av Sagna i første omgang. Resten av farlighetene kom fra dødball og langskudd. Men de holdt et høyt press og fikk gjøre som de ville forran beckfireren, men der stoppa det som regel ganske fort opp.

Lenke til kommentar

Stemmer for at vi bruker denne tråden til returoppgjøret også.

 

Van Persie er tilbake fra suspensjon, og Wilshere ser ut til å kunne rekke denne. Håper vi stiller med dette laget:

 

Szczesny

Sagna - Song - Vermaelen - Jenkinson

Rosicky - Frimpong - Wilshere

Walcott - van Persie - Gervinho

 

Satser på at Di Natale blir verminated i ren Carroll-stil, og at vi kvalifiserer oss greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...