Gå til innhold

Kamptråd CL: Arsenal - Udinese

Gjest Slettet-w7DZlO15

32 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Seier til Arsenal.
    • Seier til Udinese.
    • Uavgjort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt over denne kampen nå, og den er utrolig viktig for arsenal. Tap idag og exit i CL vil være en katastrofe for Arsenal. Lunta er kortere på de fleste supportere enn på lenge. Wenger begynner å miste tillit, og fansen krever svar fra spillergruppen og Wenger. Vi trenger gode kamper hvor vi ser at laget fungerer. Exit i CL betyr enda mer uro rundt Arsenal, Wenger og spillergruppen. Dette vil å medfølger videre i sesongen.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt over denne kampen nå, og den er utrolig viktig for arsenal. Tap idag og exit i CL vil være en katastrofe for Arsenal. Lunta er kortere på de fleste supportere enn på lenge. Wenger begynner å miste tillit, og fansen krever svar fra spillergruppen og Wenger. Vi trenger gode kamper hvor vi ser at laget fungerer. Exit i CL betyr enda mer uro rundt Arsenal, Wenger og spillergruppen. Dette vil å medfølger videre i sesongen.

Tror ikke kampen blir avgjort i dag noen vei. Jeg tror det enten blir 1-1 eller 1-0 her og oppgjøret lever i høyeste grad.

For å garantere avansement i dag tror jeg vi må vinne 3-0.

Lenke til kommentar

I tillegg har denne kampen direkte påvirkning på om vi får hentet en habil erstatter for Cesc. Taper vi denne kan jeg banne på at Mata eller Hazard ikke kommer.

Det er jo ikke _uhørt_ at Arsenal kan vinne i Italia. Dersom det blir 0-1 eller 1-2 her.

Lenke til kommentar

Nei, men med seier i kveld er vi sikret avansement og dermed kjøpe de spillerne vi vil ha.

"Wenger tells Sky: "I'll pay £30m, I'll pay £40m. if I find the right player.""

Hmm.

Stikkordet her er "if I find the right player". Han har sagt "We could not find the right player/quality" så mange ganger nå at jeg har sluttet å tro på det han sier. Det er bare for å forsøke å roe fansen.

Forøvrig: Vi er ikke sikret med seier i dag. Må vinne 3-0 for å være det.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...