Gå til innhold

Kamptråd CL: Arsenal - Udinese


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

32 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Seier til Arsenal.
    • Seier til Udinese.
    • Uavgjort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt over denne kampen nå, og den er utrolig viktig for arsenal. Tap idag og exit i CL vil være en katastrofe for Arsenal. Lunta er kortere på de fleste supportere enn på lenge. Wenger begynner å miste tillit, og fansen krever svar fra spillergruppen og Wenger. Vi trenger gode kamper hvor vi ser at laget fungerer. Exit i CL betyr enda mer uro rundt Arsenal, Wenger og spillergruppen. Dette vil å medfølger videre i sesongen.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt over denne kampen nå, og den er utrolig viktig for arsenal. Tap idag og exit i CL vil være en katastrofe for Arsenal. Lunta er kortere på de fleste supportere enn på lenge. Wenger begynner å miste tillit, og fansen krever svar fra spillergruppen og Wenger. Vi trenger gode kamper hvor vi ser at laget fungerer. Exit i CL betyr enda mer uro rundt Arsenal, Wenger og spillergruppen. Dette vil å medfølger videre i sesongen.

 

Tror ikke kampen blir avgjort i dag noen vei. Jeg tror det enten blir 1-1 eller 1-0 her og oppgjøret lever i høyeste grad.

 

For å garantere avansement i dag tror jeg vi må vinne 3-0.

Lenke til kommentar

Nei, men med seier i kveld er vi sikret avansement og dermed kjøpe de spillerne vi vil ha.

 

"Wenger tells Sky: "I'll pay £30m, I'll pay £40m. if I find the right player.""

 

Hmm.

 

Stikkordet her er "if I find the right player". Han har sagt "We could not find the right player/quality" så mange ganger nå at jeg har sluttet å tro på det han sier. Det er bare for å forsøke å roe fansen.

 

Forøvrig: Vi er ikke sikret med seier i dag. Må vinne 3-0 for å være det.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...