Gå til innhold

Kamptråd CL: Arsenal - Udinese


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

32 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Seier til Arsenal.
    • Seier til Udinese.
    • Uavgjort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud Walcott. Voks opp.

Har jeg sett deg skrive ett positivt innlegg om arsenal? Må bare spørre, hva får deg til å følge med på arsenal når ingenting er positivt?

 

3 innlegg i denne tråden. Må jeg sitere meg selv? Det innlegget du siterte var overhodet ikke negativt, men konstatering at han (Walcott) må vokse opp og ikke miste hodet over slike tullete ting.

Lenke til kommentar

Nå legger vi unna negativiteten og klaginga i en kveld, gutta!

 

Fy faen så jævla ubeskrivelig viktig. Så jævla bra!

 

Cummer litt hver gang Gervinho tar et rykk! For et kjøp, akkurat det vi trenger!

 

WOJ SZCZESNY! WOJ SZCZESNY!

Bare helt sykt. Kan ikke nevne ofte nok hvor viktig detta var! Feiring på en onsdag idag gutta! Fantastisk. Håper de tar med ny selvtillit videre nå og huske denne en stund. Tror vi har en lysere fremtid nå. Ting vil løsne litt.

Lenke til kommentar

Nå legger vi unna negativiteten og klaginga i en kveld, gutta!

 

Fy faen så jævla ubeskrivelig viktig. Så jævla bra!

 

Cummer litt hver gang Gervinho tar et rykk! For et kjøp, akkurat det vi trenger!

 

WOJ SZCZESNY! WOJ SZCZESNY!

Tenkte på det samme! De rykkene er vitale for målsjanser fremover i sesongen!

Lenke til kommentar

Herlig! Dette her trengte vi. Utrolig godt å se gutta endelig få til noe på en fotballbane. Nå har jeg bare sett fra målet til RvP, og jeg har fått inntrykket av at vi var rimelig rævva før det. Jeg er bombesikker på at alt hadde rakna om ikke Szczesny hadde reddet straffen. For en ubeskrivelig følelse å se han redde den. Helt utrolig herlig!!! Etter strafferedningen har vi full kontroll, og det er alltid kjekt å se Rabona-finter fra van Persie - på bortebane! Dette skal feires med et par glass med siesta-brus! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AAAAH!! FOR EN LETTELSE! Viktigste seieren på veeldig lenge! Trodde hjertet mitt skulle stanse da Di Natale gjorde seg klar for å ta straffen. For en redning av Szczesny! Matchvinnende. Gervinho var strålende i dag, og Walcott og Song tok seg virkelig sammen i pausen. Fantastisk seier. Endelig noe å glede seg over!! :D

Lenke til kommentar

Fin-fin seier og veldig god andre omgang. Første omgang var begredelig, men det tok seg opp i andre. Det har kanskje litt sammenheng med at Udinese ble slitne og luften gikk ut at ballongen når Di Natale bommet på straffe, men likevel all ære til gutta som virkelig reiser seg i andre omgang.

 

Mine vurderinger:

 

Szczęsny -> Har ikke spesielt mye å gjøre, men er solid og kommanderende i feltet. Kanskje litt på halvdistanse på målet, men gjør en enorm strafferedning. 7

Sagna -> Spilte venstreback i dag og tok seg mye opp etter en begredelig kamp mot Pool. Samarbeidet med Walcott på målet var bra. Solid bakover. 6.5

Vermaelen -> Så litt lost ut til tider. Gir bort en straffe som jeg ikke skjønner noe av. Hands? Ser ut til å ha ok kontroll. 6.5

Djourou -> Bommer totalt ved Udinese sitt mål. Virker noe shaky bakover. Vinner en del i lufta, er noe svakere langs bakken. 5.5

Jenkinson -> Svak første omgang. I andre omgang sluttet han å gå fremover og ble plutselig mye mer solid defensiv. Har fått tilbake noe av troen etter Pool kampen der han rett og slett ble en rundingsbøye. 6

 

Ramsey -> Usynlig i første omgang. Tar seg noe opp i andre. Synes fortsatt ikke han er god nok til å være førstevalg. Er for svak fremover og mister ballen mye, noe som skaper farlige situasjoner. 6

Song -> Dårlig i første også han, men tar seg opp flere steg. Eide midtbanen i andre omgang. 6.5

Frimpong -> Kan bli meget god. Var best av være tre i midten. Vant ballen flere ganger og er god med ballen i beina. 6

 

Walcott -> Burde scoret flere. Fint mål. Ellers noe svak. 6.5

RvP -> Bortsett fra målet bidrar ikke noe særlig. Virker litt oppgitt. Har litt av samme holdningen Fabregas hadde forrige sesong. Får håpe det bare er meg og at det går over. 5.5

Gervinho -> Skaper det alle meste fremover for oss. Enorme rykk og flott assist. Blir nok viktig utover. 7

 

Innbyttere:

Rosicky -> Stabiliserte midtbanen og var meget god synes jeg både fremover og ikke minst bakover. Vi får håpe at han opprettholder formen. 7

Traore -> Burde scoret. Spilte ikke nok for en vurdering

Arshavin -> Frisk de få minuttene han fikk. Ikke nok for en vurdering.

 

Sånn. Da er det bare å slenge kommentarer om hvor negativ jeg er osv. Begynner å bli noe lei av dette blir slengt etter meg uansett hva jeg skriver, selv når jeg er positiv.

Lenke til kommentar

Masse gull på Twitter nå! :D

 

Jack Wilshere:

Gettt in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

This is what makes #AFC such a special club! We got it right in every way tonight! Szczesny brilliant save inspired us! Gervinho amazing!

 

Everyone played there part! And The boss got the team set up well and tatics were perfect! All those who critisize pipe down now! #ILoveAFC

 

Sorry Spurs fans....we will not be joining you this year! Enjoy :D

 

Conor Henderson:

Get in there! Guess we'll leave English representation in the Europa League to Tottenham this year! haha #COYG #Arsenal

 

Cesc Fábregas:

Amazing! Come on!

 

Bob Wilson:

Amazing penalty save. A new Arsenal hero is born

 

David Seaman:

@13Szczesny13 OMG What a big big and great f-----g save mate !!!!!!!!!!

 

Med skryt fra både Bob Wilson og David Seaman har Szczesny god grunn til å være stolt! LEGEND IN THE MAKING! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...