Gå til innhold

Kamptråd CL: Arsenal - Udinese


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

32 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Seier til Arsenal.
    • Seier til Udinese.
    • Uavgjort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mindre enn fem timer igjen nå. Har ikke vært så nervøs på lenge. Håper vi får et tidlig mål, for så å parkere bussen resten av kampen. Det er så ufattelig viktig at vi kvalifiserer oss i dag at vi gjerne kan spille møkkafotball, dersom det er det som må til. Håper på dette laget:

 

Szczesny

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

Frimpong - Song

Walcott - Rosicky - Gervinho

van Persie

 

Ramsey har rett og slett vært svak i det siste, så han bør få en liten pause. Song bør ikke gjøre annet enn å marsjere foran forsvarsrekken, mens Frimpong kan gå på løp når sjansen byr seg, slik han gjorde mot Liverpool. I dag må det satses på kontringer, og jeg tror Walcott og Gervinho vil være svært viktige.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Szczesny

Sagna - Djourou - Vermaelen - Traore

Frimpong - Song

Walcott - Rosicky - Gervinho

van Persie

Hva med Arshavin? Synes vi burde starte med han og heller hive innpå farten til Walcott da italienerne er utslitt.

Støttes. I tillegg har Walcott spilt dårlig i det siste, til tross for målet mot nettopp Udinese. Tror han kan bli en viktig Joker mot slutten av kampen. Arshavin jobbet godt mot Liverpool, selv om prestasjonene var som så.

 

Nervøs nå. En av Wengers viktigste kamper.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Arshavin har vært søppel de siste kampene. Walcott har heller ikke imponert stort, men han scorte i det minste vinnermålet vårt på Emirates. Dessuten trenger vi farten hans i dag.

 

Det går for øvrig rykter om at vi kan kvalifisere oss selv om vi taper i dag, ettersom Fenerbahce har blitt sparket ut av CL.

 

Edit: @johncrossmirror:

UEFA statement at 7.30pm. Will UEFA do Wenger a favour?
Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arshavin har vært søppel de siste kampene. Walcott har heller ikke imponert stort, men han scorte i det minste vinnermålet vårt på Emirates. Dessuten trenger vi farten hans i dag.

 

Det går for øvrig rykter om at vi kan kvalifisere oss selv om vi taper i dag, ettersom Fenerbahce har blitt sparket ut av CL.

 

Edit: @johncrossmirror:

UEFA statement at 7.30pm. Will UEFA do Wenger a favour?

 

Arshavin var så svak mot Liverpool at han hadde fortjent en støvel i trynet og såfremt det ikke er i en sentral rolle eller som hengende spiss burde han absolutt ikke starte mot Udinese.

 

Som du sier så står Walcott for 100% av målene våre denne sesongen. Man utelater ikke toppscoreren sin for en kamp som dette :innocent:

 

Interessant angående Fenerbache. Har ikke helt klart å få med meg hva de har blitt kastet ut for..

Lenke til kommentar

Gleder meg til kampstart nå! Med to midtbaneankre og en Vermaelen i toppform kommer Udinese til å få problemer med å komme til angrep. Dersom de angriper med mange spillere, kommer de til å bli straffet av Walcott og Gervinho. Jeg har også troen på at Ramsey kan stråle i dag, siden han slipper mye defensivt ansvar. Van Persie er også tilbake. Dette blir bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arshavin har vært søppel de siste kampene. Walcott har heller ikke imponert stort, men han scorte i det minste vinnermålet vårt på Emirates. Dessuten trenger vi farten hans i dag.

Så du mener vi burde utelate den spilleren som gav oss nest flest målgivende ifjor (etter Fabregas)? Folk påstod han var søppel i hele fjor også, men han hadde likevel 11 målgivende i Premier League. Walcott sliter med å stokke beina og ta de riktige avgjørelsene, så vil heller se han senere i kampen da han kan utnytte farten sin enda mer. Udinese må ha scoring, og da kan det bli mange kontringsmuligheter på slutten. Da er en uthvilt Walcott gull å ha. Kanskje jeg tar feil, kanskje scorer han hattrick og blir matchvinner, men jeg hadde valgt å starte med Arshavin.

Lenke til kommentar

Så du mener vi burde utelate den spilleren som gav oss nest flest målgivende ifjor (etter Fabregas)? Folk påstod han var søppel i hele fjor også, men han hadde likevel 11 målgivende i Premier League.

Jeg var en av de som forsvarte ham i fjor, men denne sesongen har han rett og slett vært helt forferdelig svak. Førsteelleveren bør baseres på form, ikke tidligere statistikker.

 

Walcott sliter med å stokke beina og ta de riktige avgjørelsene, så vil heller se han senere i kampen da han kan utnytte farten sin enda mer. Udinese må ha scoring, og da kan det bli mange kontringsmuligheter på slutten. Da er en uthvilt Walcott gull å ha. Kanskje jeg tar feil, kanskje scorer han hattrick og blir matchvinner, men jeg hadde valgt å starte med Arshavin.

I dag må vi satse på å spille defensiv fotball med kjappe kontringer. Walcott er lynrask, flink til å posisjonere seg og effektiv foran mål. For meg er det ingen tvil om hvem som fortjener en startplass i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...