Gå til innhold

HIM - Love Metal

Fingolfin

Anbefalte innlegg

Nah.. den plata var altfor flørtepus. Den dårligste plata dems i mine øyne.Min definitive favoritt er greatest lovesongs vol. 666. Deretter razorblade romance, og så love metal og deep shadows and brilliant highlights på fjerde.

1. Deep Shadows and Brilliant Highlights (Perfekt!)

2. Love Metal

3. Razorblade Romance

4. Greatest Lovesongs Vol. 666

Hadde HIM gitt ut den "nye utgaven" (m. Wicked Game og Your Sweet 666) av Razorblade Romance aller først, hadde det ikke vært behov for Greatest Lovesongs. De to nevnte sangene er jo de beste på skiva..resten er nesten til å gråte av!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer bare på hvrofor sier att all tysk musikk er nazi-musikk?

hva gjør at en sang blir nazi-sang? at den synges på tysk som tilfeldigvis var språket til det fleste nazister for over 50 år siden?

i så fall må italiensk kalles fascisme-musikk, palestinsk selvmordbomber-musikk og USA krigs-musikk deluxe!

Vel, for det første så bør man ikke ta alt folk sier, eller skriver, helt bokstavelig. Jeg mente det med en viss dose melodi, men jeg synes låtene(de få jeg har hørt) minner om en eller annen syk nazi marsj. :wink: Hehe, det jeg mener er at det suger og at det kanskje virker litt suspekt, men det Mezzerschmidt (eller hva f...) albumet til den tyske karen som lagde det anonymt, er vel kanskje nærmere nazi musikk.

Lenke til kommentar

Nah.. den plata var altfor flørtepus. Den dårligste plata dems i mine øyne.Min definitive favoritt er greatest lovesongs vol. 666. Deretter razorblade romance, og så love metal og deep shadows and brilliant highlights på fjerde.

1. Deep Shadows and Brilliant Highlights (Perfekt!)

2. Love Metal

3. Razorblade Romance

4. Greatest Lovesongs Vol. 666

Hadde HIM gitt ut den "nye utgaven" (m. Wicked Game og Your Sweet 666) av Razorblade Romance aller først, hadde det ikke vært behov for Greatest Lovesongs. De to nevnte sangene er jo de beste på skiva..resten er nesten til å gråte av!

When love and death embrace? Don't fear the reaper? For you? Menmen.. smaken er som baken. Du liker nå HIM så, god smak har du nå i allefall :)

Lenke til kommentar
lurer bare på hvrofor sier att all tysk musikk er nazi-musikk?

hva gjør at en sang blir nazi-sang? at den synges på tysk som tilfeldigvis var språket til det fleste nazister for over 50 år siden?

i så fall må italiensk kalles fascisme-musikk, palestinsk selvmordbomber-musikk og USA krigs-musikk deluxe!

Vel, for det første så bør man ikke ta alt folk sier, eller skriver, helt bokstavelig. Jeg mente det med en viss dose melodi, men jeg synes låtene(de få jeg har hørt) minner om en eller annen syk nazi marsj. :wink: Hehe, det jeg mener er at det suger og at det kanskje virker litt suspekt, men det Mezzerschmidt (eller hva f...) albumet til den tyske karen som lagde det anonymt, er vel kanskje nærmere nazi musikk.

håper det ikke var Hammerschmitt du tenkte på, det er det bandet jeg liker beste nest etter Rammstein :D

Lenke til kommentar

Hehe, neida. Det var en tysk kar og to andre som lagde et album ved navn Mezzerschmidt(som fikk 1 av 6 i Scream Magazine), men alle var anonyme pga. masse bullshit. Det skulle komme en oppfølger også tydeligvis.

Er det noen HIM DVD ute på markedet? Har lasta ned masse liveopptak og videoer, men en DVD hadde vært digg.

Lenke til kommentar

HIM har ingen DVD ute... Muligens har de konsertopptak, men de er vel ikke helt "offisielle", hvis du skjønner :wink:

Til alle HIM fans, sjekk ut bandet "Daniel Lioneye". Det er et sideprosjekt til alle HIM gutta, untatt trommisen, Gas Lipstick. Hehe..veldig annerledes enn HIM, men ganske artig å høre den karakteristiske gitar sounden til Linde, og vokalen til Valo i helt annen musikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...