Joachim_F Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nytt, stort romstrategispill kunngjort av Kalypso. Les hele saken Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg håper dette blir bra. Beskrivelsen minner meg om Homeworld, de spilla har jeg brukt utallige timer på. Elska de en gang i tida. Veldig gøy at romstrategispilla får en opptur Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 synes beskrivelsen minner litt om eve online jeg da... bare en offline utgave Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Interessant! Men jeg ser mest frem til neste ekspansjonspakke til Sins of a Solar Empire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Tenkte også på Sins. Sins er best. Turbasert er også bra om det er rimelig likt Total War. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 gleder med til sins: rebellion jeg. Tror det blir det feteste av romstrategi på en stund. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Æsj, blir alltid like skuffet nåre jeg leser slike artikler. Jeg vil ha multiplayer hvor jeg sitter i cockpit med joystick! (Black Prophecy teller ikke fordi det er F2P og lagger fryktelig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå