HelloKjersti Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nok en gang må forumbrukerne skifte passord. Les hele saken Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lurer på om dette har noen sammenheng med at Bethesda saksøker Minecraft-skaper Mojang? Minecraft har jo en ganske stor tilhengerskare etterhvert. Lenke til kommentar
tegast Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lurer på om dette har noen sammenheng med at Bethesda saksøker Minecraft-skaper Mojang? Minecraft har jo en ganske stor tilhengerskare etterhvert. Tenkte akkuratt det samme. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvordan kan passordene komme på avveie? Krypterer de ikke? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Skjønner ikke gleden hackerne oppnår. Hva er vitsen? For meg representerer hackere den absolutte toppen av bortkastet oksygen. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Lurer på om dette har noen sammenheng med at Bethesda saksøker Minecraft-skaper Mojang? Minecraft har jo en ganske stor tilhengerskare etterhvert. Øyyy!! Hva f***??!? Er det noe her jeg ikke har fått med meg eller? Edit: Ok, fått lest meg opp litt her.. Herregud så utrolig latterlig av Bethesda. Personlig hadde jeg *aldri* latt slike idiot-advokater representere mitt firma, men det er nå så. De må jo drite fullstendig i sitt renomè.. :/ Endret 16. august 2011 av daniel_984 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 I all elendigheten må man vel håpe at i det minste akademikerene som former nye utviklere legger merke til dette og begynner å ta sikkerhetsfaget mer inn i utvikling og ha det mindre som et teoretisk fag på siden. Husker vi lærte om regne med tunge krypteringsalgoritmer, men eksempelkoden i praktiske fag var vidåpen for alle typer angrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå