Dufen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hva gjør jeg når jeg ikke kan huske svaret på det hemmelige spørsmålet for å resete password til en gammel steamaccount? Er jeg fu***d? Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Husker du ikke passordet ditt, eller tastet det feil mage ganger? Jeg vet andre har fått åpnet bl.a. WoW-kontoer med å ta kontakt med support via mail og bekrefte sin identitet ved hjelp av et fotokopi av passet sitt, forutsatt at du registrerte Steamkontoen i ditt virkelige navn da. Kanskje det hjelper for deg og? Kan du i tilegg beskrive hvilke spill som er på kontoen (om du husker dem) og ca når du kjøpte dem hjelper dette på troverdigheten. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis du f.eks. har cd-key eller kredittkort nr (som du har handlet for hos dem) så kan du ta kontakt med support avdelingen, de er veldig behjelpelige. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Jaaaa, cd-key har jeg jo selvfølgelig Takk for tipset, det hadde gått en stund før jeg tenkte på det Har en gammel konto med CS 1.6 på som jeg vil "børste støvet av" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Riktig som CissaM sier, om du ikke har pw eller secret question så må du legge ved dokumentasjon som f.eks bilde av cover og cdkey, eller deler av kortnummer du har kjøpt med Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Jobber med å finne coveret i roteeska nå, poster hva som skjedde etterhvert her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå