Helge Mortensen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sommarøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Delikat :-) Flotte farger og fin formiddling av sommernatten. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Får litt akvarel følelse her. Delikate pastel farver. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Et nydelig skue!! Liker! Lenke til kommentar
rohmer Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette likte jeg utrolig godt. Bra sløring. Eneste var den lille tynne staken eller hva det er, ca. midt på horisonten. Lenke til kommentar
Rolf Aage Larsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Litt digital støy. Bilde heller litt til venstre? Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Et tiltalende og meget vellykket bilde Lenke til kommentar
Helge Mortensen Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Takk for alle kommentarer med både ros og kritikk. Ja det ser ut til at bildet heller litt mot venstre. Men det er nok bare jord krumningen Det er ikke noe digital støy på orginalen. Det du sikkert ser er effekten av slike lange eksponeringer og havet og himmelen blir slørete. Og med iso 100 skal det normalt ikke bli noe som helst støy. Men det kan også være komprimeringen i jpg bildet. Når det gjelder staken så er nå den en gang der. Jeg fjerner kun flekker på sensor o.l og aldri naturlige ting i et slikt bilde. Da kunne jeg også ha fjernet den bitte lille holmen til høyre for staken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg