Necleto Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Som tittelen forteller, ser jeg etter en europeisk PvP realm å migrere til. Jeg skal spille Horde. Hva ser jeg etter? - God balanse i antall Alliance/Horde spillere på realmen. Behøver ikke være 50/50, men det må være god aktivitet på begge sider. - Gode muligheter for PvP guilds, finne arena partnere, stabile rated (guild) team osv. Orker ikke en realm med kun 3-4 PvP guilds. Det må være litt større "marked". - Helst ikke login queue eller mye server latency. Jeg har notert meg Stormscale, Twisting Nether og Kazzak. Jeg er også interessert i tips om evt hvilken av disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 - God balanse i antall Alliance/Horde spillere på realmen. Behøver ikke være 50/50, men det må være god aktivitet på begge sider. Det er ikke så relevant hvordan balansen er på realm i forhold til PVP, går jo på battlegroups til syvende og sist. Ellers så har jeg ingenting godt å si om horde og battlegroup Misery, mao Kazzak er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Du gir ikke noen begrunnelse®. Hvorfor ikke Kazzak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ehh? Ellers så har jeg ingenting godt å si om horde og battlegroup Misery, mao Kazzak er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Hva er grunnen til at DU misliker den når jeg hører så mye bra om den fra andre? Du gir ingen grunner, du bare legger til rette for dem. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Trodde ikke det var battlegroups lenger, tar jeg feil? Har aldri spilt på Kazzak, men de jeg kjenner som spiller der klager ikke. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Valget er såre enkelt. Beste PvP serveren i hele EU er Stormscale. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Beste horde PvP-serveren er Stormscale, uten tvil, ja. Men horde/alliance-balansen er helt latterlig. World PvP eksisterer rett og slett ikke. Har hørt i guildchat at det bare er ett seriøst raidguild på alliancesiden. Ta dette med en klype salt though, er ikke 100% sikker. Gjorde ett kjapt søk - Total Alliance: 1,541 - 7% Total Horde: 20,333 - 93% A to H Ratio: 1 : 13.2 Activity Ratio: 1 : 5.9 13 : 58* * Number of entries in last 30 days Endret 13. september 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå