Solid Edge Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei. Jeg driver å setter opp en hjemmeside til et band, de hadde kommet meg i forkjøpet og ordnet domene hos "Vistaprint". Så har de registrert domene: "Bandnavn.com". Spørsmålene er da; hvordan endrer jeg host, og hvem burde jeg velge? Har ikke noen spesifike andre funksjoner annen en det man kan kjøre fra windows. Bortsett fra cutenews v1.4.6. Et annet, litt mindre viktig spørsmål hva gjør man med IE og gjennomsiktig png? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 jeg har brukt Domeneshop og Webdeal og er fornøyd med begge. Nå bruker heg førstnevnte da sistnevnte er ganske dyre for privatpersoner. når du registrerer domenet et annet sted holder det at du krysser av på bestillingsskjema at det skal flyttes og eventuelt fyller inn hvem som hoster de i dag så ordner den nye leverandøren flytting. hva tenker du på med PDNG og IE? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Takk for hjelp skal prøve domeneshop. Har problemer med en .png fil som skal være gjennomsiktig isteden blir svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå