SiS 6326 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 har bestilt meg en slik uv tusj og en blacklight katode.. hadde tenkt å ha en tegning på plexien og så belyse denne innenfra med blacklight katoden... (kanskje slik at jeg har en tegning som er der hele tiden, men som "forandrer" seg når jeg skrur på blacklight'en) vil dette går, siden jeg belyser tusjen innenfra? noen som har prøvd dette før? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg vet en tin iallefall, jeg kjøpte UV reaktiv maling på Ljudia, og malte ett bilde av pusur på innsida av bakruta på bilen min, putta inn to Blacklight katoder, fyrte opp i svartmørket, og de eneste plassene som lyste var der varmetrådene ligger, dvs der det var bakgrunn. så nå skal jeg fjerne den malingen, og for å få til det, må jeg bruker reprin... sterke saker, så neste gang maler jeg pusus på en rullegardin for bil, slik at det blir bakgrunn for hele bildet. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Det funkar fint å bruka uv tusj på plexi, men det blir litt synleg når blacklighten ikkje er på også. Og: Ta vare på augene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå